Snel en duidelijk

Goede en duidelijke website

Prachtige zonnewering

De eerste keer even uitvinden hoe ze zo recht mogelijk te installeren. Maar als de zuiglappen zitten zijn de screen makkelijk erop en eraf te halen. Houden goed de zon en warmte tegen.

Werkt prima

Nette levering, wat extra onderdelen, precies op maat. Goed hoor!

Mooie screens

Makkelijk te bestellen en monteren. Mooie screens, mooie kleur. Ik heb maximale sunblock en dan kan je toch nog iets zien. Het is na ontvangst en plaatsing nog 1 keer heet geweest en het scheelde een heel stuk met daarvoor.

• Kleur Boulder

Levering volgens afspraak en goed (na)service

Mooi product, op de tijd geleverd zoals bij koop aangegeven. Goed service achteraf toen bleek dat 1 zuignap niet goed werkte had ik na een mail (met direct antwoord) binnen 2 dagen een nieuwe nagestuurd gekregen.

Top product!!

Snelle levering, product is precies wat ik verwacht had

• Kleur Concrete

Prima praktisch en houdt goed de zon en warmte buiten.

Screen was makkelijk te bevestigen . Past perfect. Laat zonlicht niet binnen en houdt het binnen koeler.

• Kleur Anthracite

Gemakkelijk te installeren, maar de interne, witte, niet mooi om te zien

Ik heb in 1 kamer 3 screens. Twee op draaikiepramen, een op een vast raam, dat van buiten niet te bereiken is. Dat laatste, wit, is niet mooi om te zien omdat het teveel opvalt en veel zicht wegneemt. VRAAG: houden de screens bij deze temperaturen, 15-18 C, de zonnewarmte van buiten weg? Of houden ze ook de kou van buiten tegen? Kunnen ze nu dus beter verwijderd worden?

Zoals beloofd

Snelle levering, degelijk materiaal, netjes verpakt, alles prima! Wij bestellen tegen de zomer ook voor de rest van onze ramen (hadden er nu eentje besteld als test).

• Kleur Black

Mitigé pour le moment

Je vous ai commandé deux stores et je n'ai reçu que la plus grande des deux pièces. La plus petite (blanche) ne m'a pas encore été livrée. Je serais heureux de la recevoir avant Noël ..... Bonne journée Eric Devolder

• Type de store N/A
  • couleur N/A

Werkt echt, simpel te plaatsen en geen volle zon meer binnen

In 1e instantie sceptisch, maar nadat wij het product buiten tegen het raam hebben geplakt (binnen 5 minuten gedaan) niets anders dan lof. Hangt al meer dan 6 weken onafgebroken in zon, regen en wind zonder los te laten. Vanuit binnen kan je er goed door naar buiten kijken en ander voordeel tijdens de warme dagen hield het goed de brandende zon tegen. Echt een aanrader voor ramen waar je geen duur zonnescherm of markies kwijt kan.

• Kleur Anthracite

Gekregen wat we verwacht hadden

We zochten een degelijke oplossing voor de zeer hoge opwarming in volle zomer. Het bestaande screen aan de buitenzijde kan niet helemaal naar beneden zodat er nog een deel zonneschijn (en hitte)binnenkomt. Bevestiging voor een een bijkomend stukje screen op een degelijke en zoveel mogelijk esthetische manier was niet eenvoudig te vinden. Door te zoeken via Google op de website van SunEclipse terecht gekomen. De duidelijke informatie, de eenvoudige manier om een correcte prijs te berekenen overtuigden ons zeer snel om te bestellen. De installatie was eenvoudig. Ook het opbergen na de zomer in de orioginele verpakking is zeer praktisch.

Top produkt

Aangeschaft voor 2 slaapkamerramen binnenkant. Warmtewerend en geen inkijk van buitenaf. Ziet er netjes en professioneel uit. Ivm drukte latere levering maar kreeg keurig op tijd een mail. Goede service, heel goed verpakt en duidelijke uitleg. Ga zeker in toekomst meerdere screens bestellen voor de buitenkant.

• Kleur White

Max sun Block laat licht door

Wij snappen er niets van. De max sun block optie, hier zitten gaatjes in die gewoon het licht doorlaten. Dit heeft volgens ons niets met blokkeren te maken.

• Kleur N.v.t.

Prima zonwering scheelt echt aantal geaden

Vanwege drukte levering verlaat maar keurig op de hoogte gehouden en met wensen rekening gehouden. Na klein defect aan nap , prima service door het vervangende deel op te sturen.

prima product

Keurig op maat geen verassingen

• Kleur White

Kan het screen nog niet installeren.

Zodra het screen is geïnstalleerd zal ik U mijn mening geven

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Super handig!

Screens van Sun Eclipse werken heel goed en zijn heel makkelijk te installeren. Handig dat je ze ook weg kan halen en je er dan niks meer ziet. Goeie service en snel antwoord.

Het houdt de zon buiten

Het houdt de zon buiten en zorgt dat het minder warm is, maar maakt ook donker. Ondanks dat ik had gekozen voor optimaal zicht. De zuignappen voor de wat kleinere ramen zijn wel heel groot. Gebruikt voor de ramen van de dakkapel, maar helaas was het doek niet recht, waardoor het niet strak zit. Waar het voor gemaakt is, is goed maar het is geen fraai gezicht.

Erg tevreden

Levering duurde iets langer(ongeveer 2 weken), maar voor ons geen probleem. Bevalt goed, zonwerend en verduisterend(grijze kleur). Handig te plaatsen met bijgeleverde beschrijving.

• Kleur Concrete

Hele goede service en kwaliteit is top

Super gewoon. Echt een aanrader

• Kleur White

Goede zonwering op een lastige plek!

Fijn materiaal, goede service. Blijft goed zitten en houdt de warmte echt goed buiten!

• Kleur Anthracite

Heel fijn had het jaren eerder moeten hebben

.Uitstekend, gemakkelijke plaatsing

.Uitstekend, gemakkelijke plaatsing