snelle levering en goede kwaliteit

snelle levering en goede kwaliteit

Zonnewarmte blijft buiten

Heb alleen nog maar bij de achterdeur geprobeerd en dat beviel heel goed er komt beduidend minder warmte binnen, heb de schermen bij de achterdeur inmiddels weer verwijderd omdat nu de zon er weer in mag. Schermen zijn ook gemakkelijk weer te verwijderen. Volgend voorjaar ga ik ze weer monteren en dan op meerdere ramen en deuren.

• Kleur Black

Zeer simpel te monteren!!

Ik ben zeer tevreden over de screens van suneclipse. Ik heb een balkon op het zuiden. De zon staat de hele dag op mijn woonkamer te branden. Het is nu een stuk koeler. Het inmeten kun je zeer eenvoudig zelf doen Ik heb gekozen voor optimaal zicht waardoor je nog voldoende licht binnenkrijgt. De screens van suneclipse zijn eenvoudig te monteren met zuignappen. Heel handig als als je in een huurwoning woont waar je niet in kozijnen mag boren. De levering van de screens waren erg vlot. Voor mijn slaapkamer ga ik de screens ook bestellen. Ik raad suneclipse zeer zeker aan.

• Kleur Black

Ik ben tevreden met mij. Sunscreen

Door de hitte duurde de levering iets langer, dat is te begrijpen. Duidelijke montage omschrijving. Goede instructies. Makkelijk te monteren. Ik krijg het niet helemaal strak

Scheelt zeker 5 graden.

Redelijk eenvoudig plaatsen en te verwijderen

hele mooie snelle oplossing

Niet goedkoop, maar wel een hele mooie snelle oplossing !!! Wij zijn er blij mee

Aan te bevelen

Snelle levering. Doeltreffend. Goede prijs

• Kleur Boulder

heel tevreden

Door de grote vraag iets later geleverd maar alles netjes in de doos. Prima product. Houdt de zon goed tegen en toch nog zicht naar buiten.

• Kleur White

Prima service en een uitstekend product.

Een product wat snel geleverd word en eenvoudig is te monteren, ook voor situaties waar het moeilijk is voor andere zonwerende producten. Het tempert het zonlicht uitstekend en dat voor een redelijke betaalbare prijs.

Prima produkt !!

Prima produkt !!

• Kleur White

Mooi design en doet wat het beloofd te doen.

Het monteren van de Sun Eclipse was eenvoudig door de handleiding te volgen. Er is zelfs een handig montage filmpje op YouTube beschikbaar. De kamer was dankzij de Sun Eclipse ongeveer 3 graden, soms 4 graden koeler.

Happy zonder zon

Eenvoudig te installeren. Wij zijn absoluut tevreden over het gebruiksgemak, de installeren van de zonbescherming en de werking er van.

doen wat ze moeten doen

snelle plaatsing correcte afmetingen

Eerste ervaring is positief

Gekocht voor de stacaravan… elke screen heeft zijn eigen naam (naam die u zelf op geeft) Door de drukte was de levertijd wat hoger, Daardoor net te laat voor de hittegolf, wel 1 getest op keukenraam, eerste indruk is positief!! Wordt donkerder in de caravan, maar geen hinderlijk zonlicht meer en warmte is minder…. Nadeel(tje) nergens te vinden op de site hoe na het seizoen je het het beste kunt demonteren…. Nu de zuignap maar verwijderd met achterzijde van een theelepel…..

Zeer degelijk

* makkelijk te plaatsen * zit goed vast * houdt de zon goed buiten

• Kleur Anthracite

Alles klopte, van bestelling tot bezorging

Mooi en functioneel materiaal, voor een prima prijsstelling.

Goede kwaliteit

Geweldig. Heel mooi.

Super screen

Nog een paar het dagen kunnen genieten van het screen. Eerlijk is eerlijk .... het werkt ECHT. Ik ben er super blij mee. Echt een aanrader!!!!

Goed product

Ik woon in een appartement 3hoog waar ik een raam heb waar ik aan de buitenkant niet bij kan komen,dus zocht ik een zonwering die ik aan de binnenkant kan plaatsen.dit is prima gelukt met de screens van Sun eclips.een aanrader voor iedereen.

geweldig

Na de renovatie in mijn woning nieuwe ramen is rolgordijn nop hangen niet zo makkelijk gelijk vlak langs raam zeg maar te laten lopen. Zag ineens dit voorbij komen op Face Books en het leek mij iets .Dacht op meten en bestellen .Heb hier geen spijt van zo geweldig materiaal ook en duidelijk uit leg voor hoe je moet op hangen. Zo fijn dat je ook wel iets naar buiten kan kijken en mijn plantjes verbranden niet ha ha Maar nee ik kan het raad het ieder aan raden m.v.g. Ria v d k

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Gemakkelijk aan te brengen en geheel naar wens.

Gemakkelijk aan te brengen en geheel naar wens.

• Kleur Anthracite

Prima zonwering, perfect te demonteren.

Ik zocht zonwering die niet permanent is en die je zonder boren, schroeven of iets dergelijks kon monteren en demonteren. Die heb ik hier gevonden. Goede kwaliteit. Het enige waardoor ik geen 5 sterren geef is de prijs. Ik vind het niet goedkoop.

• Kleur White

Prima screen wat makkelijk te monteren is.

Wij zochten een screen wat makkelijk te plaatsen is, maar ook weer kan worden verwijderd wanneer het niet meer nodig is. Dit screen voldoet prima aan deze eisen en ziet er ook nog eens heel netjes uit!

• Kleur White

Uitstekend alternatief indien screens met een cassette niet mogelijk zijn.

Voor mijn openslaande tuindeuren waren op oprolbare screens met een cassette niet mogelijk dus heb ik voor screens van Sun Eclipse gekozen. Het kost mij een uur om 4 schermen netjes te monteren dus ze zijn alleen te gebruiken voor een wat langere periode. Ik heb ze nu 2 jaar en laat ze zitten vanaf mei tot en met september. Ze zitten stevig vast met zuignappen en bij mij is het nog niet voorgekomen dat ze uit zichzelf los gaan. De screens zijn goed zonwerend en je kunt er redelijk goed van binnen naar buiten toe doorheen kijken. Bij mij is het nu een stuk koeler binnen dan voorheen. Het enige nadeel is dat je ze niet even snel weghaalt op wat koelere dagen en dat het dan wat donker is in huis.

• Kleur Anthracite

bevalt goed makkelijk op te hangen , alleen had ik zelf iets te smal ingemeten

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE