bevalt goed makkelijk op te hangen , alleen had ik zelf iets te smal ingemeten

• Kleur White

Doet precies waar het voor bedoeld is

Geweldig !!!!

• Kleur Boulder

Prima en simpele oplossing!

We wilden dat we dit vóór de zomer al ontdekt hadden. Wat scheelt dit een lichtinval door onze zolderramen waar niet gemakkelijk een andere oplossing voor te vinden is die niet gelijk een arm en een been kost. Alles op een rijtje -gemakkelijk bestelproces -keurige verzending -goede communicatie -gunstige prijs -eenvoudig aan te brengen (en weer te verwijderen) We hebben slechts één kleine opmerking. Op ieder scherm zit keurig een sticker met maatvoering en kleurcode. Handig! maar helaas niet zo mooi.

• Kleur Boulder

geweldige goede en snelle service

Had een defecte zuignap heb gratis 2 nieuwe. zeer tevreden over de vriendelijkheid van de meneer met welke ik via de mail contact heb gehad.SUPER

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Doet wat t belooft

Werkt prima, goede kwaliteit prijsverhouding. Het loont de moeite de tijd te nemen om goed het ruit te reinigen en mooi strak op te hangen. Geeft een goed effect.

Correcte levering

De screens zaten perfect verpakt in de doos. Door de handleiding goed te volgen, is het monteren eigenlijk kinderspel. Na de montage houden de screens de zon goed buiten.

• Kleur Black

Goed, snel geleverd, niet duur

Wij hebben screens gekocht voor de glazen schuine dakramen van onze aanbouw. De screens bevestigen met de meegeleverde zuignappen was gemakkelijk en werkt goed. Wij hadden al screens van een andere leverancier maar die waren aanzienlijk duurder. Bovendien moesten we de zuignappen daar apart bij kopen.

Precies zoals beschreven.

Geleverd in een drukke tijd, klein beetje langer dan gehoopt maar wel duidelijk aangegeven. Product is keurig verpakt, alle losse zuignappen zitten in afzonderlijke zakjes en er zit een duidelijke beschrijving bij. Na het plaatsen was de temperatuur significant lager in huis terwijl het licht maar een fractie minder was, geplaatst op een lichtstraat. Na het seizoen hebben we alles gedemonteerd en schoongemaakt wat heel makkelijk ging. Al met al heel tevreden over de aankoop.

• Kleur White

Functioneel en mooi om te zien

Ik had wat twijfels of de zuignappen wel zouden blijven zitten, maar ze zitten muurvast door weer en wind. Wij hebben zwarte in zowel de meer transparantere uitvoering als degene die de zonlicht meer buiten houden. Beide zorgen ervoor dat het binnen lekker koel blijft, maar bij de laatste gaat dat wel ten koste van veel licht.

• Kleur Black

Product top. Verzendinfo komt veel te laat.

Perfect hittewerend. Wij hebben de doorkijkversie aan de binnenkant van zolderraam op zuidkant. Daar was t voorheen een soort sauna zo warm. En nu prima, een hele verbetering, terwijl je toch lichtinval en uitzicht houdt. Bij de bestelling krijg je gelijk een datum op wanneer hetnproduct verzonden wordt. Maar zonder dat je geïnformeerd wordt, wordt dat uitgesteld. De verzendinformatie komt veel te laat, het bedrijf houdt zich niet aan de beloofde leveringsdag en communiceert dat pas op de dag zelf. Dat is echt irritant, kostte me volkomen onnodig een vakantiedag en op werk moest iemand ingehuurd worden om me te vervangen. Toen we een tweede bestelling deden (omdat de sunscreens dus prima bleken te zijn), ging het weer precies zo, geen communicatie over de ook nu opnieuw uitgestelde levering. Voor het product an sich zou 5 sterren reëel zijn, maar het bedrijf heeft echt leerpunten voor wat betreft leveringsbeloftes doen die niet waargemaakt worden.

• Kleur White

Snelle en fijne communicatie via de mail.

Omdat de levering vertraagd was kregen we de screens een dag voor onze vakantie. We hebben dus nog niet kunnen merken of ze tegen de warmte werken. Ze zijn wel stormvast want ze zaten er nog op toen we terugkwamen. Onze vragen werden snel beantwoord en wij zijn klaar voor de volgende hittegolf!

• Kleur Anthracite

Screens werken zoals verwacht.

Het pakketje met de screens was in goede staat aangekomen. Met een duidelijke instructie en elk screen was netjes gelabeld. Het aanbrengen was wat moeilijker en ging niet helemaal zoals omschreven in de instructie (ondanks het schoonmaken van de ramen met de geadviseerde cleaner), maar dat kan komen doordat mijn ramen niet helemaal glad zijn. Door gelijk de twee onderdelen van de zuignap te gebruiken lukte het wel. Screen doen perfect hun werk (volledig blokkeren van de zon). En toch komt er nog redelijk wat licht binnen, maar het wordt niet warm binnen. Het is nu zelfs er lekker koel. Eén keer is er één zuignap losgekomen, verder blijft allemaal goed zitten. Zelfs met harde wind (screens voor de voordeur). Erg tevreden met de screens.

Heel tevreden!

De screens besteld, omdat ik met mijn balkon op het zuiden (en veel ramen) de warmte moeilijk buiten kan houden. In plaats van een duur zonnescherm aan te schaffen ben ik op zoek gegaan naar een goedkoper alternatief. Die heb ik gevonden in de screens van Sun Eclipse. De klantenservice is top, want na telefonisch contact ben ik goed geholpen bij mijn digitale aanvraag. Heel fijn :) Met de "optimaal zicht" screen kun je alsnog naar buiten kijken, maar is de warmte die door het glas komt voelbaar minder. Het bevestigen is met het bijgeleverde stappenplan voor iedereen goed te doen.

Uitstekende kwaliteit

Uitstekend verpakt met duidelijke handleiding

• Kleur White

Zeer tevreden na zo’n hete zomer

Net voor de zomer voor het hele huis screens gekocht bij Sun-Eclipse. Zeer tevreden, houdt de warmte mooi tegen en je kan toch naar buiten kijken. Blijft ook goed zitten ook met regen en wind. Optimaal van kunnen genieten na zo’n warme zomer. Aanrader, goed en betaalbaar zonder bakken te monteren. Screens vallen haast niet op.

• Kleur Anthracite

Bestelling herhaald omdat we tevreden waren

We bestelden eerst voor onze ramen aan de voorkant, daarna nog een raam aan de zonnekant en tenslotte recent voor de ramen van mijn atelier! Omdat het systeem werkt!!

Prima sunscreens

Doet wat het moet doen en ziet er goed uit. Eenvoudig te plaatsen met handige handleiding.

• Kleur Black

Geen warmte meer via onze deurramen

Scheelt idd behoorlijk in warmte in onze woonkamer met 6 deuren. Ophangen ging goed, zorg dat de zuignap goed warm is voor je hem aan het raam hecht, anders laat hij los. Het zicht naar buiten viel mij erg mee.

Geweldige oplossing!

Mooie zonwering voor buiten, makkelijk te bevestigen en weer te verwijderen. Top!

• Kleur Concrete

Goede en praktische oplossing voor dakkapel

Een dakkappel is moeilijk bereikbaar vanaf de grond. Dus zonwering aan de binnenkant is een goede oplossing. Het resultaat van tegenhouden van de warmte us geweldig en er komt nog voldoende luxht binnen. Een kanttekening de maatvoering is wat krap indien schuinekant afwijkt van advies maatvoering.

• Kleur Boulder

Product is prima en service al helemaal.

Prima product en fijne service. Door de bezorgdienst was de omdoos flink beschadigd. Hierna hebben ze mij goed geadviseerd en zelfs een nieuwe lege doos toegestuurd om het sunscreen in het naseizoen in te kunnen bewaren.

• Kleur White

Betaalbaar en functioneel !!!

Betaalbaar, makkelijk te plaatsen en functioneel!!

• Kleur Anthracite

Ik heb de screen goed ontvangen, Helaas heb ik de verkeerde maten opgegeven en is het te smal ? Mvg Ciska Berkhout

Koel en cool

Ik heb de Sun Eclipse schermen aan de buitenkant van de deuren van het dakterras gemonteerd.. Maximaal sunblock zorgt ervoor dat we nog wel naar buiten kunnen kijken, al is het als het directe zonlicht weg is wel meteen een heel stuk donkerder.. Ik heb de screens inmiddels alweer verwijderd, maar vanaf april zullen ze zeker weer hun werk gaan doen!

• Kleur Concrete

Zeggen wat ze doen doen wat ze zeggen

En goede aanwijzingen en goede werking!

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE