Netjes geregeld

Laatste zomerse dagen op gehangen en gelijk het verschil gevoeld. Levering niet geheel correct, aantal draai dopjes was te weinig maar na een mailtje werd het direct opgelost.

Werkt uitstekend

Houd goed de zon buiten makkelijk te monteren

• Type screen N.v.t.

Perfecte nazorg

Ik had te grote maten opgegeven. Dit wordt kosteloos hersteld. Echt top klantvriendelijkheid!

• Kleur Anthracite

Volgens afspraak en naar behoefte geleverd

Ook rekening gehouden met vertraging of uitloop ivm drukte. Aanbeveling hierbij om de klant vooraf/tussentijds een melding te sturen van de status. Dan verlaagt het aantal navragen en/of telefoontjes hierover. Deze tijd heb je weer beschikbaar voor een andere order/klant.

Wat een uitkomst!!

Fijne service, screen is hee makkelijk te monteren. En een goed resultaat! Heel blij mee.

• Kleur Black

Gemakkelijk en doeltreffend product.

Dit is voor mij een goede oplossing omdat alles binnen de kozijnen moet vallen. Werkt goed om de warmte buiten te houden en ziet er netjes uit. Is gemakkelijk te monteren.

Geweldig goed product

wat een geweldig product, helemaal afdoende voor de hitte, die komt niet meer binnen. Ik kan er toch goed door heen kijken. Keurig op maat gemaakt. Ik beveel dit product aan!

Uitermate tevreden!

Snelle levering, en in no-time voor het raam met het gewenste resultaat!

goed en eenvoudig

Netjes op maat gemaakt en eenvoudig te plaatsen , Goede zonwering en heel fijn dat je er ook nog doorheen kan kijken

• Kleur Boulder

Goede oplossing als je geen volledige screen kunt plaatsen

Ik zocht een tijdelijke oplossing voor de zolderkamer. Het wordt daar sowieso heet in de zomer, maar het screen helpt wel. Nadeel is dat de kamer daardoor wel wat donkerder is. Screen blijft goed hangen, maar ik moest wel puzzelen om het goed strak te krijgen

Beter dan verwacht

Tijdens de hete dagen deze zomer werd het in de hal, toilet en berging enorm heet. Er hangt daar niets voor de ramen dus de zon staat er op te branden van 13.00 uur tot zonsondergang. We hebben gekozen voor Sun Eclips en het resultaat is boven verwachting, We hebben nog een aantal weken profijt gehad van de screens,wat een verschil in temperatuur. Wij zijn dik tevreden.

Service is toppie

• Kleur Boulder

Makkelijk te installeren

Makkelijk te installeren en doet waarvoor je het koopt.

• Kleur Anthracite

Gewoon top en betaalbaar voor iedereen

Geen uitleg nodig, gewoon top. Hebben er 3 voor veluxen op zolder en 1 aan voordeur. Blijven zelfs mooi op hun plaats zitten bij stormweer. 10 op 10 voor ons en wat zeker belangrijk is dat dat 10 graden minder warm is. Niet twijfelen doen.

• Kleur Anthracite

Oplossing die ook echt werkt!

Onze ervaring met de schermen is dat ze daadwerkelijk helpen, het scheelt een aantal graden. Hierdoor is het een stuk aangenamer op de slaapkamer in de zomer.

• Kleur Anthracite

Oplossing voor jarenlang probleem.

Al jarenlang werd de logeerkamer te heet. Met sunscreen temperatuur behoorlijk gedaald.

Top.

Wij hebben voor de caravan screens gekocht en zijn er erg blij mee. Het scheelt aanzienlijk in de warmte. Het voelt op de slaapkamer koeler aan dan in de rest van de caravan.

• Kleur White

snel te monteren, goed warmtewerend

Voor een fractie van de prijs van vaste screens. Uitzicht naar buiten is goed. Screen snel afneembaar.

Werkt goed!

De schermen houden de zon en warmte goed tegen. De schermen blijven goed zitten, ook in flinke regen- en onweersbuien met veel wind. Het is fijn dat je vanaf binnen door de schermen heen kunt kijken en van buitenaf niet. Wij zijn heel tevreden!

• Kleur Black

Degelijk product en eenvoudig te monteren.

Ik heb screens geplaatst aan de binnenkant. Zoals aangegeven wordt ongeveer de helft van de zonnewarmte tegen gehouden. De zuignappen blijven goed op hun plaats zitten. Echter aan de buitenzijde waar een krachtige wind kan waaien zou ik de screen niet durven monteren. Het geheel flappert dan enorm. De afmetingen die ik heb opgegeven kloppen niet helemaal met de geleverde screens, maar met een beetje schuiven en passen lukt het de volledige oppervlakte van het venster te bedekken. Voor mij een oplossing voor mijn schuifraam. Voor vaste ramen zou ik voor een ander systeem kiezen.

• Kleur White

Heel blij met onze bestelling, goede en snelle levering en perfect op maat

• Kleur White

Perfecte oplossing voor de hete zomerweken

De schermen waren heel makkelijk op te hangen, pasten precies en zijn heel effectief om de hitte buiten te houden. We hadden ze deze zomer eerder moeten hebben. Inmiddels heb ik ze weer weggehaald om straks optimaal van de winterzon te profiteren. Volgend jaar hang ik ze weer terug.

Super !!

Was al heel lang op zoek naar een oplossing tegen de warmte. Maar aangezien ik 3 hoog woon en in een huurhuis ga je jezelf niet op kosten jagen voor screens die met een hoogwerker geplaatst moeten worden. En dit is de ideale oplossing kunnen zowel binnen als buiten geplaatst worden. Ik ben heel erg tevreden het is dat ik dit nu pas tegen gekomen ben op internet anders had ik ze al veel eerder aangeschaft.

Uitstekend!

Werkt goed, merkbaar minder warm binnen, prima materialen, communicatie en levering.

• Kleur White

Netjes geleverd wat was afgesproken.

Het werkt echt een stuk minder warm in huis. Onze buren hebben het ook en zijn ook zeer tevreden.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE