Wohw!!!

Was dit aangeraden door een vriendin. Had er geen idee van hoe groot het verschil effectief zou hebben. In de hittegolf was het een wereld van verschil, de slaapkamer en de badkamer waren aangenaam om weer in te komen. Top product. Denk er aan om volgend jaar nog de keuken er ook bij te doen!

• Kleur White

Praktische oplossing voor ramen waar een screen geen mogelijkheid is

Eenvoudig aan te brengen en zeer effectief.

• Kleur Anthracite

Klant vriendelijkheid een dikke pluim.

Ik had bij het opgeven van de maten zelf een fout gemaakt, de klantendienst hielp me met het probleem en aan de hand van de foto’s melden ze mij dat de zuignappen verkeerd waren bevestigd. Eens de juiste maten ontvangen zeer tevreden van het resultaat.

• Kleur White

Voor een zeer schappelijke prijs zonwering aan de buitenzijde, top!!!

Duidelijke montage instructie, werkt goed, slim en betaalbaar, Chapeau.

Ze zien er goed uit

ik kan helaas nog geen ervaring ervan delen, daar ik een ongeluk heb gehad en ze daardoor niet zoals gepland al bevestigd zijn en het nu tot het voorjaar moet wachten. Wel heb ik ze nagemeten en gecheckt of alles erbij zit dat is in orde allemaal, dus conform de bestelling. uiteraard als ze wel hangen zal ik een beoordeling geven, maar dat zal nog even duren.

• Kleur White

simpel, stevig genoeg en doet wat het moet doen: zonweren

Heldere beschrijving, eenvoudig aan te brengen, prima maatvoering en doet wat het moet doen: zon weten zonder dat het te donker wordt. Op groot velux dakraam aan buitenzijde geplaatst op kinder annex hobby kamer.

vermindert op zonnige dagen de temperatuur met 3°

Een wit scherm maximaal sunblock aangebracht op een velux raam. Het scherm laat het daglicht nog binnen maar verhindert het buitenzicht. Het wordt wel iets minder klaar in de plaats. Maar het voornaamste, de binnentemperatuur werd teruggebracht van 29° tot 26° op zeer zonnige dagen. Buitentemperatuur was dan 40°.

Geweldig product , goede service

Heel tevreden

Mooi afgewerkt, handig te plaatsen, effectief zonwerend en geeft een mooi uitzicht. Wij zijn heel tevreden.

• Kleur Anthracite

Prima alternatief als je geen screens kan of wil plaatsen

Wij hebben heel augustus 3 screens uitgeprobeerd om te testen of dit iets is. Wij hebben gekozen voor buitenscreens lichtdoorlatend. Onze ervaring is dat er idd minder warmte via de ramen binnenkomt. Gedurende zonnige dagen komt er genoeg licht binnen en kun je naar buiten kijken. Gedurende bewolkte dagen is het net alsof het buiten zeer zwaar bewolkt is. Muv 1 zuignap, zijn geen van de screens losgekomen. Het totale effect van warmte binnen is niet alleen afhankelijk van de screens maar ook van de mate van isolatie van je woning, ligging tov zon, grootte van de ramen en manier van ventileren. Wat wij minder vinden is dat de screens niet altijd strak te spannen zijn wat een rommelige indruk geeft. Daarnaast vinden wij de prijs 20% te hoog voor wat je krijgt. Met veel ramen tikt de totale prijs toch aan wat het overwegen van het nemen van vaste screens weer waard is. Op de website wordt de cleaner aangeraden echter je ramen ontvetten met water en een scheutje azijn of ammonia werkt ook.

Perfect mooie prijs

Makkelijk te installeren Zeer doeltreffend

geweldig

Makkelijk te monteren , goede uitleg op papier en werkt naar behoren ! Top product !

• Kleur White

Goede oplossing indien screen of rolluik geen optie is

Goede oplossing indien je geen rolluik of screen kunt plaatsen , de ramen worden aan de binnenzijde minder warm nu door de zon dus het houd wel goed de warmte tegen! Maar goed een week 30graden plus komt en is de warmte toch binnen! Maar kan verder niks negatief melden over het product ook tijdens onweer en veel wind zijn ze goed blijven zitten op het raam, alleen het verzenden duurde een 1,5 week langer dan vermeld op de website

• Kleur Concrete

Mijn zolder werd dankzij het thuiswerken mijn kantoor. Ondanks goede isolatie werd het vanwege de hete zomer extreem warm doordat de ramen hitte afgeven. Dankzij Sun Eclipse op de ramen is het merkbaar koeler en kan ik geconcentreerd werken.

• Kleur White

Makkelijk te installeren met Maximaal resultaat

Prima oplossing als je snel screens wilt monteren zonder installatie werk. Het pakket werd netjes afgeleverd, alle screens passen perfect, en de benodigde bevestiging materialen met instructie waren keurig verpakt bijgeleverd. De verpakking kan worden gebruikt om de screens in de winter op te bergen. We hebben de donkerste uitvoering voor maximaal effect op temperatuur verlaging, ze werken perfect, maar houd er wel rekening mee dat het binnen dan erg donker kan worden. Verder moeten de ramen goed schoon zijn voor een goed bevestiging van de zuignappen.

• Kleur Black

Ik had er meer van verwacht!

Ik heb sinds een paar weken mijn sunscreens hangen binnen. Het ophangen ging redelijk moeizaam en uiteindelijk zonder het onderdeel B opgehangen, omdat anders er toch teveel zon en warmte langs kon komen. Het is heel warm geweest en dus uitgelezen mogelijkheid om de screens te testen. Ik had er meer van verwacht, houdt toch niet alle zon en hitte buiten!

• Kleur White

Erg goed en redelijk eenvoudig te installeren Ook de nazorg was erg goed

Perfecte levering

Mijn ervaring is super positief. Mijn raam is 180 cm hoog. Omwille van een hor ervoor konden de ophanggaten in het midden niet net in het midden geplaatst worden en moest een alternatief uitgewerkt worden. Ik kreeg een duidelijke tekening met het voorstel een dag later en kon mijn bestelling plaatsen. Enkele dagen later gebeurde de levering volgens afspraak en het ophangen nam slechts vijf minuten in beslag. Alles paste netjes en ik ben een tevreden klant want het scherm doet wat het moet doen.

• Kleur Concrete

De screens werken goed en waren gemakkelijk te installeren.

De toelichting op de installatie is duidelijk. Vragen over de mail worden snel behandeld. Ook fijn om te zien dat er een paar extra zuignappen in het pakket zaten. Wij hebben de screens in de slaapkamers bevestigd, in zowel de openslaande ramen als de openslaande balkondeuren. Het heeft geholpen de temperatuur leefbaar te houden tijdens zeer warme dagen.

• Kleur Boulder

Spoedige levering van een topsysteem

Wat een fijne manier om iets aan de hitte in huis te kunnen doen. Mijn achtergevel ligt met grote ramen op het zuidwesten. In de winter perfect want spaart stookkosten, de afgelopen maanden op sommige momenten bloedheet omdat de zon er vol op stond. Met deze zeer makkelijk te plaatsen zonwering (boven heb ik de extreme zonwering, beneden de doorkijkversie) bleef het in huis goed te doen (mits je ook ramen en deuren gesloten houdt om warme lucht buiten te houden). Ik merkte direct al verschil. Toevallig heb ik ze er vandaag af gehaald om volgend jaar weer terug te plaatsen wanneer het nodig is.

• Type screen N.v.t.

De oplossing.

De gewone screens in casette waren geen optie wegens geen plaats voor montage. Sun eclips was dus het perfecte alternatief.

• Kleur Boulder

Goed alternatief voor tijdelijk zonnescherm!

Ik ben blij iets tijdelijks tegen de zon gevonden te hebben zonder schroeven en rails! Dat ziet er professioneler uit dan een witte handdoek voor het raam tegen de zon. En je kan er nog doorheen kijken!

Geweldig deze screens van Sun Eclipse

Opgegeven levertijd kon men niet halen wegens enorme drukte , gelijk een mailtje gekregen. Paar dagen later de screens afgeleverd passen perfect en blijft lekker koeler in huis.

snelle levering, goed product

110 Polderstraat