Zeer tevreden!

Fijn, deze screens! Vind het geen gedoe ze op te hangen. Als je het eenmaal door hebt kun je ze(bij mijn grootte ramen) best goed recht hangen en is het ook zo gedaan. Wat is nou een uurtje werk op een hele hete zomer genieten van minder hitte binnen. Ik ben tevreden. Zon staat bij mij van opkomst tot +/- 18.00u vol op m'n ramen te branden. Ik heb de 30°c niet meer op m'n binnen thermometer gezien sinds de screens. Scheelt bij een temp van 30°c of meer buiten, zo'n 3°c binnen minder. En als savonds de ramen open kunnen is de hitte binnen ook sneller weg, want het is ook minder benauwd binnen. Ik ben blij met m'n aankoop!

• Kleur Black

Zeer tevreden met de screen!

Houd voldoende zonlicht tegen en kunnen toch naar buiten kijken!

• Kleur White

De zuignappen voldoen onvoldoende. Ze komen los!!

De zuignappen werken onvoldoende. Ze komen telkens los! Op het 1ste verdiep is dit vervelend

praktisch en budgetvriendelijke oplossing

De verduisterende screens passen perfect en laten bijna geen zon meer door. Perfecte oplossing voor een minimum investering.

• Kleur Anthracite

Misschien op site zetten wat de voor en nadelen zijn van de kleur. Ik heb gelaat gelezen dat er verschil in zit tussen donker en lichte kleuren.

• Kleur White

Het scheelt zeker 5 graden met buiten en onze woonkamer ligt op het zuiden. Met die hitte van de laatste maanden een uitkomst!

• Kleur Boulder

super kwaliteit en eenvoudig om zelf te plaatsen

Hallo, Ik ben uiterst tevreden over de manier van handelen met dit bedrijf , kreeg steeds direct antwoord per mail zelfs nog laat op de avond na kantooruren , bestelling en levering ondanks een kleine vergissing werd direct opgelost , bijgestuurd en na geleverd binnen de 24 u. gewoon weg fantastisch. m.v.g. Firmin

zeer goed

ze werken prima , en betaalbaar

• Kleur Concrete

Zowel bestelling, plaatsing als effect zijn geweldig. Bestellen was zeer eenvoudig en duidelijk. Plaatsing ging heel snel en meteen goed. Het effect van de blinds is meteen merkbaar. Kortom; zeer goede aanschaf tot nu toe.

Correcte levering

Helpt echt wel tegen de hitte

Goede communicatie via whatsapp

Al jaren hebben wij vaste screens aan voor - en achterkant van ons huis maar we hadden nog niks voor de zolder waar de hele dag de zon op brandt en de temp ver boven de 30 uitkwam ondanks de raamfolie die er ook al op zat, tot ik een advertentie voorbij zag komen op fb en meteen besteld heb, met 1 week hadden we het pakket (2021 want de zomer was toen weer voorbij) dit jaar Mei ‘22 op gehangen,na 2 maanden liet 1 zuignap los helaas en heb er 2 nwe voor terug gekregen, maar aangezien het zo heet was om t dak weer op te gaan en aan dat raam een plaat voor raam zit vanwege airco,hebben we het er af gehaald,volgend zomer maar weer. Na paar dagen liet een zuignap vh grote raam los maar daar konden we makkelijker bij en die zit weer vast. De communicatie via whatsapp was goed,en er werd mee gedacht. Waarschijnlijk een foutje in de zuignap dat kan helaas gebeuren,de andere zuignappen zitten vaster dan vast. De temp op zolder is mede door de verduistering graden lager en ook lekker donker,maar niet voldoende om de extreme hitte te weren aangezien de zon de hele dag staat te branden aan beide kanten vh dak,vandaar de airco. Maar waar was het niet heet,ook beneden met onze vaste screens voelde je de warmte( wij hebben oud huis) Het is ook wel extreem heet geweest,airco maakte overuren.

Aanrader

Ziet er netjes uit en gemakkelijk aan te brengen.

Prettig licht warmtewering

Wij kozen voor de witte zonwering aan de binnenkant vh raam. We kunnen nog goed naar buiten kijken, dat vinden we erg belangrijk. Makkelijk op te hangen, duidelijke instructie, goede warmte isolatie , scheelt aanzienlijk op onze zolder!

Screens werken prima.

Goeie service, screens zijn degelijk van uitvoering. Top!, aanrader.

Fijne schermen

Heel fijn zoals deze schermen blijven zitten. Je houdt licht in huis, maar de warme blijft buiten. Dit is hee Wat fijner dan het gehannes met doeken plakken die toxh weer los laten.

• Kleur White

Mooi product van een eerlijk bedrijf.

De screens zijn mooi binnen 3 weken geleverd, keurig verpakt met duidelijke instructie. De screens doen wat ze beloven.

Geweldig mooi product.

Met minimale inspanning, maximaal resultaat tegen de zon

Super oplossing

Wij hebben een aanbouw met verschillende hoeken waar zonnewering moeilijk te plaatsen was, Sun Eclipse bood een super oplossing, we zijn super tevreden en kunnen de zon nu goed buiten houden.

Hele fijne zonnewende doek

Hele fijn doek, maakt groot verschil qua temperatuur in de slaapkamer van ons zoon. Blij mee

praktische oplossing

Het verhaal over het ontstaan van het idee sprak mij aan. Praktisch en op maat en van nut in onze situatie. Vlotte afhandeling en goed op de hoogte gehouden ivm topdrukte. Desondanks uiterste best gedaan om niet te lang hoeven te wachten. Info voor bevestiging duidelijk en tijdens de warme periode duidelijk effect in de kamer. Het scheelde vele graden met heet doek Concrete. Goed uitzicht naar buiten. Tevreden klant

Absoluut een verschil!

Door de keuzevakken was het snel en makkelijk om een screen te bestellen. Door de positieve reviews, vooral over hun service ging ik toch overstag. De buutenscreen kwam opgerold verpakt in een doos, makkelijk om te hergebruiken bij het opbergen tijdens de winterperiode. Door de duidelijke montagehandleiding was het vlot bevestigd aan het raam. Heel blij... al liet er 1 zuignap wel constant los. Na een eindje zelf proberen heb ik toch de klantenservice gecontacteerd en hebben ze een nieuwe zuignap opgestuurd. De screen hangt er nu al eventjes en ben absoluut tevreden. Prijs-kwaliteit zeker aan te raden, het gaat dan ook over een groot raam. Pluspunt is dat ik meer doorkijk had naar buiten dan ik had verwacht en omgekeerd kunnen ze niet naar binnen kijken (Ik koos bewust voor maximale sunblock). De screen oogt netjes en proper en voor mij helemaal perfect om binnen iets frisser te zitten als de zon erop schijnt. Doordat ze weer makkelijk te demonteren zijn wacht ik ook tot de zomer effectief eindigt om het er weer af te halen.

Houdt de zon tegen!

Vlotte levering. Goed verpakt. Goede bevestigingsinstructie. Als je t eenmaal heb gedaan is het heel gemakkelijk te bevestigen. Bevestigd op draai- kiepraam van slaapkamer. Wat een verademing dat ik daar nu de zon (warmte) buiten kan houden. Ik haal het er niet telkens af bij bewolkt weer, maar kan wel. Daarna vrij gemakkelijk terug te plaatsen.

Het werkt.

De bestelling en ontvangst was prima. Alles was compleet. Het monteren van de zuignappen was lastiger dan op het filmpje. Ook het ophangen van de schermen was lastiger, omdat het precies recht moet hangen en niet moet gaan "trekken". Dat lukte niet in één keer. Inmiddels heeft 1 zuignap al twee keer losgelaten. Ik ga het nog een keer vastzetten, maar misschien is er iets mee. We volgende instructies nauwgezet.

• Kleur White

Het heeft duidelijk effect en het ziet er netjes uit.

• Kleur White

Topaankoop! Temperatuur is véél draaglijker nu!

De verzending liet even op zich wachten, waardoor we een deel van de hittegolf zonder zaten, ondanks een voorgaande vertraging. Maar eens de screens er waren: toppie! Wij kozen de meest zonwerende screens, die echt wel héél veel van de warmte buiten houden, en toch nog voldoende zicht geven, tenzij de zon er vlak op staat. Het bevestigen is even zoeken, maar eens de screens er hangen en kunnen blijven hangen, scheelt het echt wel! Wij zijn alvast heel tevreden van de aankoop, en van het geleverde materiaal!

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE