Prima werking

Schermen werken zo als beloofd. In huiskamer 4 schermen(, optimaal zicht) om scherpe van de zon weg te halen maar wel naar buiten te kunnen kijken, werking perfect. In slaapkamer 1 heel groot scherm (maximaal sunblock) geplaatst om zon te weren en warmte wat te verminderen, ook die werkt perfect. Schermen eenvoudig te monteren en ziet er keurig uit. Dus conclusie: Sun Eclipse levert wat ze beloven.

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Heel blij mee!

Superfijne oplossing om de temperatuur in huis aangenaam te houden tijdens de zomer. Door de screens hoeven we geen airco aan te schaffen. Als het dagen achtereen warm is, loopt de temperatuur in huis wel langzaam op, maar dat weegt niet op tegen de voordelen t.o.v. een airco.

Top product

Duidelijke communicatie tijdens het bestelproces. Goed geleverd maatwerk. Zelfs reservezuignappen meegeleverd. Bevestiging op het raam, door twee personen is mijn aanbeveling, was prima te doen. Dik tevreden over de warmtewering!

Geweldige oplossing !

Niet verwacht toch gewerkt ! Werkt goed, scheelt heel wat aan temperatuur

• Kleur White

De kwaliteit van de screens is goed, Toen we problemen hadden met twee zuignappen, werden er zonder meer nieuwe opgestuurd. Goede service achteraf dus,

Makkelijk aan te brengen

Goed product. Vooral de donkere uitvoering is zonwerende Makkelijk aan te brengen.

• Kleur Boulder

De levering duurde even, maar we zijn er blij mee.

We hebben de screens aan de binnenkant van het slaapkamerraam. De service was top. Vragen werden via WhatsApp heel snel beantwoord zodat we snel konden bestellen. Door drukte werd het levermoment een aantal keer op het laatste moment met een week uitgesteld. Dat was heel frustrerend. Het monteren is redelijk makkelijk. Je moet wel even de tijd nemen om ze goed strak te krijgen. De plaats van de zuignappen op het doek zitten soms niet op de ideale hoogte/lengte, wat het lastig maakt om ze goed op te hangen. Nu ze eenmaal hangen zijn we er blij mee. Zeker in combinatie met de zonwerende gordijnen die we al hadden blijft het een stuk koeler in de kamer. In de volle zon komt er wel wat zon doorheen maar een stuk minder. Het blijft s'ochtends dus ook langer donker in de slaapkamer. Ook geeft de screen privacy, van buiten kijk je niet naar binnen.

• Kleur White

huis nu een stuk koeler maar niet donker

De screens zijn inderdaad makkelijk aan te brengen en zitten prima. Het effect waar ik op hoopte, zon en hitte tegenhouden, maar nog wel licht is bewaarheid. Ik ben heel tevreden. De levering ging wel met wat strubbelingen en mijn pakket kwam een week later. De communicatie daarover was echter prima.

• Kleur Anthracite

Voldoet helemaal aan de verwachting.

Ophangen was met de bijgeleverde gebruiksaanwijzing zeer eenvoudig.

Zien er goed uit

Heb ze nu 14 dagen. Scheelt wel drie graden minder warm in de kamer. Alleen jammer dat je er niet goed doorheen kunt kijken.

• Kleur White

Bureau terug werkbaar na installatie screens

Mijn bureel raam zit de ganse dag in de zon. Met de temperaturen van deze zomer onmogelijk om er nog in te werken. Echter na het vinden van de sunEclipse screens is dat probleem van de baan. De temperatuur scheelt maar liefst 3 - 4 graden (gemeten via mijn slimme thermostaat). Er ging een week vertraging zijn met de levering, echter de dringendheid ervan aangehaald en dankzij de inspanningen van SunEclipse slechts 3 dagen vertraging gehad. Super service, super product !

Voldoet helemaal aan verwachting

Voldoet geheel aan verwachting, ik ben er erg blij mee dat ik mijn slaapkamer een stuk koeler heb kunnen houden deze zomer. Ophangen is vrij simpel. Nu 1x meegemaakt dat een van de doppen losliet, is ook weer makkelijk te verhelpen.

SUPER!

Goede service en correcte levering. Heel makkelijk zelf te monteren en heeft een mooie uitstraling. Het scheelde toch wel 3 tot 4 graden dat het koeler was in huis. Zeker welkom met de hitte deze zomer : ) Ik plaats nog een bestelling voor de ramen boven tegen volgende zomer. Heb deze al aangeraden bij vrienden en ook zij zijn ondertussen overtuigd. TOP!!!

Super blij mee

Het schilt enorm veel warmte die het tegen houd ik ben er erg blij mee.

• Type screen N.v.t.

Producten passen perfect

Bestelproces is eenvoudig, er zijn verschillende betaalmogelijkheden. De levering heeft langer op zich laten wachten dan gepland, hier heb ik zelf naar geïnformeerd. Vandaar 4 sterren en geen 5 sterren. Het zou fijn zijn als Sun Eclipse mij had geïnformeerd. 1 zuignap was defect, er is direct een nieuwe zuignap verstuurd. Prima service!

• Kleur White

Handig in gebruik en werken naar behoren

Na een langere levertijd de screens ontvangen. Duidelijke instructies en redelijk eenvoudig te monteren. Lichtdoorlatendheid vind ik voldoende Verschil is goed merkbaar in warmte.

Een prima aankoop.

Mijn inkomhal is een stuk frisser geworden. Dank zij die zuignappen is de plaatsing vrij eenvoudig. Hoewel wij gekozen hebben voor maximale Sun block blijft de zichtbaarheid naar buiten toe acceptabel.

• Kleur Anthracite

Snelle service, makkelijke montage, werkt super!

Waar het voorheen met de zon op de ramen van de badkamer en slaapkamer het al gauw tussen de 30 en 35 gr werd, is het nu maar 26gr. Wat een verademing. Levering was snel, ondanks de vertraging door drukte en montage heel eenvoudig. Zeker een aanrader!

• Kleur Anthracite

Helpen écht de warmte buiten te houden

Op de slaapkamer van mijn zoon, die voorheen zijn gordijnen dicht moest houden tegen de warmte. Met de Sun Eclipse is dat niet meer nodig en is zijn kamer zelfs koeler dan met alleen de gordijnen dicht. Ze maken de kamer wel wat donkerder dan verwacht, ondanks de “optimaal zicht” versie. Maar dat is het wel waard gedurende de warme zomermaanden.

Top zonnescherm

Ideaal voor draai/kiep ramen

• Kleur Black

Prima oplossing.

De zonwering is met behulp van de zuignapjes eenvoudig te bevestigen. Het effect is verbazingwekkend. Het scheelt heel veel in temperatuur.

• Kleur Boulder

Geweldig resultaat van de buitenscreens tav de zonwering

Volgens afspraak geleverd met een duidelijk montage handleiding. meest zonwerende versie voor de buitenzijde. Geweldig gunstig effect

Goed, strak product.

Makkelijk te bestellen, je wordt goed op de hoigte gehouden van de verzendstatus. Degelijk verpakt. Duidelijke instructie om de screens te bevestigen. Zeer aan te bevelen want het scheelt enorm qua temperatuur!

Voor mij perfect

Zocht een eenvoudige oplossing voor (of tegen) de warmte. zonder boren en ik kan het zelf doen. Prima resultaat .

uitstekend

prettige website. goede kwaliteit, precies alles uit te rekenen ook de prijs. Als de raamkanten erg schuin zijn dan is de halve cm extra aan alle kanten nogal krap bemeten. Te verwachten leverdatum zet je op het verkeerde been als het erg druk is. Melding komt wel via mail dat de levering uitloopt, maar pas als er al een dag of 2 a 3 over de geplande leveringsdatum is. Verder alles uitstekend, ook reactie als je mailt met een vraag. Binnen een paar uur heb je antwoord.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE