Geweldig effect, scheelt minstens een paar graden op de overloop nu er een suneclipse tegen mijn dakkoeperaam zit. Maat perfect, snelle levering. Heldere uitleg voor bevestiging en relatief goedkope oplossing.

• Kleur White

Het is zoals het zich voordoet

Het is zoals het zich voordoet, het beschermd tegen de felle zon, houdt de warmte buiten, het wordt op maat gemaakt en keurig in een goede verpakking geleverd.

Werkt afdoende

Maatvoering is prima bij standaard ramen. Ramen die afwijken wordt lastig. Bevestigingsringen zitten ook op andere plaatsen wanneer je zelf de maat opgeeft bij kozijnen breder dan 2 cm. Dat staat helaas nergens vermeldt en is ook niet aangegeven tijdens mijn whatsapp contact. Daarom past er nu eentje niet Optimaal zicht werkt wel heel goed van binnen naar buiten.

• Kleur Anthracite

Werkt niet zo goed tijdens hittegolf

De sunscreens specifiek gekocht om het tijdens de de hittegolven aangenaam te hebben. Maar ze zijn toch niet heel goed bestand tegen deze hitte. De slaapkamer van mijn dochter (die sowieso altijd het minst opwarmt van alle kamers) werd alsnog erg heet, en daar had ik het toch voor gekocht. Buiten hittegolven doen ze het wel goed, dan merk ik dat het zeker 2 graden scheelt. Dus voor normale zomertemperaturen prima, voor hittegolven je verwachtingen bijstellen ;)

Goed en snel

Goeie service en snel moest nog iets aanpassen en kan kom gewoon telefonisch. We hebben het ook nog voor onze andere ramen nodig. Ik ga dit bestellen als ik terug van vakantie ben.

Wereld van verschil

Alleen besteld voor de 1e verdieping, aan de buitenkant. Ontvangen tijdens de hittegolf. Smiddags opgehangen, de volgende dag was het een wereld van verschil qua temperatuur gedurende de dag. Ophangen is even prutsen, vooral grote schermen is lastig om netjes recht te hangen. Ook zitten de zuignappen eigenlijk ongeveer een halve centimeter te ver naar buiten, daardoor komen ze soms op een randje schilderwerk terecht waardoor het niet goed werkt. Ik had de doeken strak ingemeten, maar hierdoor maak je het jezelf dus juist lastig.

• Kleur Boulder

Zit prima - bevalt prima,

Het geheel was keurig verpakt. De uitleg via filmpje was ook heel duidelijk. Een punt verdient de nodige aandacht: als de zuignappen in heet water doet, zoals omschreven, moet je oppassen dat ze niet in het bakje vast gaan/blijven zitten! Misschien is dat in de gebruiksaanwijzing het vermelden waard!

• Kleur White

Gemakkelijke installatie. Scheelt wel degelijk in temperatuur.

mooi en goedkoper alternatief

Het gebruikte materiaal is goed geschikt voor waar het voor bedoeld is. Het plaatsen in redelijk eenvoudig. De zon blijft goed buiten ons huis! De verzending liep goed, tussentijds contact was prima. Er werd goed advies gegeven en meegedacht. Wij komen zeker voor andere ramen bij Sun Eclipse terug.

• Kleur Anthracite

Snelle levering. Tot nu toe goed tevreden.

In de hoog zomer screens besteld. Waren erg snel geleverd. Kregen netjes een berichtje dat het wat later werd. Screens bevallen goed, makkelijk te plaatsen en geven voldoende zicht naar buiten. Wij hebben gekozen voor optimaal sunblock. Enige dat wat tegen viel zijn de hoge verzendkosten en dat redelijk onduidelijk is wat de buitenkant is. Het filmpje komt niet geheel overeen met de werkelijkheid.

• Kleur Anthracite

Prima zonwering voor correcte prijs

Wij hebben de zonwering Optimaal Zicht geplaatst aan de slaapkamerramen gericht naar het zuiden. Het is een wezenlijk verschil in temperatuur. De service was prima. Men haalde de vooropgestelde termijn niet maar dit werd op tijd en correct gecommuniceerd. Een aanrader !

Uitstekende zonnewering

Hebben sinds 2 weken de Sun Eclips screens type Maximaal Sunblock in kleur Anthracite aan de buitenkant van onze veranda hangen. Het zonwerend effect is grandioos: bij buitentemperaturen van 30-34 graden blijft het heerlijk koel in onze veranda met maximum temperatuur binnen van 24-26 graden! En toch kunnen we fijn genieten van het zicht op ons terras. Hadden we dit product maar eerder ontdekt!

• Kleur Anthracite

Snelle levering en het doet wat het moet doen!

X

• Kleur White

De screens zorgen duidelijk voor minder warmte

De temperatuur in het washok liep bij de afgelopen hittegolven behoorlijk hoog op. Met de screens is de temperatuur aanzienlijk gedaald. Toen de screens bezorgd werden bleek er een gat in de dood te zitten, precies daar waar de draaidopjes zaten. Er ontbraken daardoor twee dopjes. Sun Eclipse heeft daarop prima gereageerd door onmiddellijk kosteloos twee nieuwe dopjes op te sturen. Prima service, dus! Ik had verwacht dat de screens iets doorzichtiger zouden zijn. Maar daarvoor zou je waarschijnlijk zwarte screens buiten moeten ophangen. Dat ging in mijn geval niet.

Snelle levering, goede maatvoering

Ideaal voor kleine ramen waar je toch het zonlicht buiten wil houden maar waar elektrische of handmatige screens geen optie zijn. Makkelijk in meten en monteren. Levering is ook zeer snel!

• Kleur Anthracite

Ideale oplossing tegen licht en hitte

Schermen doen wat ze zeggen, de ergste hitte tegen houden. Tevens ook ideaal tegen (zon)licht. In mijn slaapkamer is het nu ook gelijk een stuk donkerder, maar geen verlichting nodig om wat te kunnen zien. Naar buiten kijken gaat ook gewoon prima, echter van buiten naar binnen is niet mogelijk. Dus ook nog eens extra privacy zonder dat de gordijnen dicht hoeven. Volgend jaar gaan ook de andere kamers op de bovenverdieping voorzien worden.

• Kleur Black

Prima oplossing waar sunscreens in cassettes niet mogelijk zijn

Levering volgens afspraak. Product ziet er netjes uit. Handleiding prima. Heel fraai vind ik grote zuignappen niet maar wel functioneel. Ze zitten al een paar weken vast op mijn raam met zonwering. Zonwering werkt prima, scheelt zeker 3 graden in huis.

• Kleur Anthracite

Maakt echt een wereld van verschil! Aanrader!

Heel gemakkelijk te plaatsen! Zeer tevreden van!

• Kleur Anthracite

Geweldig voor ramen met afwijkende vormen

Geweldig voor ramen met afwijkende vormen. Makkelijk te bevestigen en blijft goed zitten. Zon van opkomst tot een uur of 14.00u. Scheelt binnen al gauw 2 tot 3 graden in vergelijk met alleen gordijnen dicht. Blij mee.

• Kleur Black

Prima zonwering tegen een betaalbaar bedrag

Door de zonwering van Sun eclipse hebben wij deze warme zomer een stuk comfortabeler doorstaan. Alles wat op de site staat is uitgekomen. Wanneer de gebruiksaanwijzing gevolgd wordt is montage eenvoudig. Ook blijft het goed zitten. Als laatste is de zonwering zeker wat je mag verwachten.

• Kleur Anthracite

Voorheen geen screen,en toen zeer warm op slaapkamer. Nadat screens zijn geplaatst een stuk minder warm. Ben van plan om meerdere screens te plaatsen. Zeer eenvoudig te monteren, en voor een zeer redelijke prijs. Echt een aanrader.

• Kleur Anthracite

Gemakkelijk te monteren. Doet wat het moet doen! Makkelijk afneembaar. Ik bestel er nog voor slaap en badkamer!

• Kleur Black

Super product en eenvoudig te plaatsen !!

Prima product en op tijd geleverd !!

• Kleur Concrete

Simpel bestel proces, snelle levering, uitstekende kwaliteit en prijs.

Wij waren al een jaar aan het dubben wel of geen rolluiken. Op achterkant huis staat vanaf ca 12 uur de zon te bakken. Advertentie gezien en na invullen van de gegevens kwamen we uit op ca 60 euro per screen maal 5 ramen is 300 euro. Daar kunnen we geen buil aan vallen dus besteld in de vakantieperiode. Binnen 1 1/2 week geleverd en wij zijn meer dan tevreden.

goed product

Levering was verlaat maar daarover was goed gecommuniceerd. Product mooi afgewerkt en goed te installeren. Doet ook wat het beloofd, houd de warmte goed buiten. Een aanrader dus.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE