Zo blij mee !!!

Eindelijk een oplossing voor dat lastig bereikbare raam met afwijkende vorm. De screens houden de warmte prima buiten. Bij ons was de bevestiging wel een dingetje. In het betreffende raam zit figuurglas met relief, waardoor de zuignappen niet goed vast blijven zitten. Hiervan waren we ons vooraf bewust en we hebben er voor gekozen de zuignappen met transparante kit op het raam te bevestigen. Aangezien het betreffende raam op de overloop van zowel de eerste als tweede verdieping zit, vinden wij het geen probleem dat de zuignappen definitief blijven zitten. Het doek halen we in de wintermaanden weg.

FANTASTISCH

Het werkt werkelijk! Terug heel aangenaam bij warme temperaturen. Heel makkelijk om het te bevestigen op u raam vraagt weinig tijd.

• Kleur White

De screens zijn super alleen de service als je met een klacht komt is ver te zoeken.

super investering

Wij zijn erg blij met de screens. Het was lastig iets passends te vinden voor bij ons. Bij jullie is dit gelukt. Makkelijk te monteren, mede dankzij het duidelijke filmpje.

Heel erg tevreden

Heel netjes bezorgd, duidelijke gebruiksaanwijzing. En t scheelt echt! Aan buitenzijde op dakramen en op zolderkamer. Heel tevreden

• Kleur Black

Perfecte screens

Perfect om de warmte buiten de deur te houden, makkelijk te monteren. Levertijd was iets langer dan tijdens het bestellen werd opgegeven, maar de communicatie over de vertraging was goed.

• Kleur Anthracite

montage is even een gedoetje, alle zuignappen moeten precies op de juiste plek, zodat het scherm niet kreukt. ik heb de "maximaal doorzicht" daar zie je erg weinig door. het houd goed de warmte tegen! het huis warmt minder snel op.

• Kleur White

Duidelijke beschrijving/ handleiding. Makkelijk te monteren. Goede zonwering, houd de zon en zonkracht tegen. Binnen aangenaam

Wat een vondst!

Eindelijk de zon de baas. We hebben voor de maximale sunblock gekozen, heerlijk bijkomend voordeel is dat het ook donker is (op de slaapkamer).

Erg blij met Sun Eclipe!

Helpt goed in het tegenhouden van de zon en daardoor de warmte. Goede communicatie toen bleek dat bestelling vertraagd was. Beschrijving voor installeren screens was erg helpend.

Uitstekend product

Dit screen voldoet aan de gesteld eisen, warmte buiten houden!

• Kleur Black

Verrassend

Was sceptisch wat ik op fb las. Met niet geprobeerd ik mijn probleem ook niet opgelost. Met 2 dakramen op het zuiden. De levering was vertraagd, hier over netjes Een mail gehad. Niets dan lof. Instalatie is eenvoudig te doen. Het is nu een stuk aangenamer op de kamers. Aanbevolen aan mijn dochter die heeft er ook besteld. Ben er tevreden over. Een storm hebben we nog niet gehad, even afwachten hoe dat gaat.

Efficiënt resultaat.

Snel te monteren, perfect resultaat. Alleen het screen anders oprollen zodat de krul onder en boven naar het raam toe zit.

• Kleur White

Duidelijke website en goed product

Snelle levering en goed verpakt. Doos is mooi herbruikbaar om de screens te laten over winteren. Makkelijk te monteren door duidelijke gebruiksaanwijzing. Aanrader mooi product voor een mooie prijs.

Werkt prima

Simpel maar doeltreffend

Werkt perfect

Zalige uitvinding

Het doet wat het belooft te doen. Voor ons langs de voordeur, merkelijk frisser in de hal. Buitenkant aangebracht, makkelijk en het oogt netjes. Ook van binnenuit is het zeker niet storend, komt ook nog wat licht door. Zeer tevreden met de aankoop.

Werkt fantastisch

Wegens de hete aanhoudende zomer, dan toch maar besteld, na de vele reclames die passeerde op mijn instagram pagina. Helaas moesten we iets langer wachten dan overal op de website stond vermeld...(dus net geen 5 sterren). Maar het product maakt alles goed, makkelijke montage, mooi en het allerbelangrijkste, het werkt fantastisch! Onze badkamer is duidelijk minder warm met de Sun Eclipse voor onze twee dakramen. We kozen voor het licht doorlatend model "Optimaal zicht", wegens onze planten jungle. We kunnen concluderen dat deze versie genoeg licht doorlaat voor de planten en genoeg warmte buiten houdt voor ons. Bijna perfect dus, volgende keer sneller leveren of niet zo opscheppen over een snelle levering ;-).

Geweldig resultaat!

Ontzettend blij met deze oplossing! Betaalbaar, snel geleverd én met het gewenste resultaat.

• Kleur Boulder

Goed product en dito servixe

Keurig verpakt ontvangen. Duidelijke instructies voor aanbrengen. Ook fijn dat er cleaningspray bijzit. Tevreden met product. Werkt goed.

doet wat het moet doen

ondanks dat ik er sceptisch tegenover stond , ben blij verrast dat het toch wel heel goed werkt, het scheelt echt een paar graden.

• Kleur White

Werkt goed ,alleen 1 minpunt,ik heb z'n zonnendoek op een loopdeur en dan zit de middelste zuignap precies bij de handgreep.Hier is niet over nagedacht! Erg onhandig.

• Kleur Concrete

Super tevreden!

De temperatuur in de badkamer die op het westen georiënteerd is, is goed onder controle te houden met Sun Eclipse. Het is een voelbaar verschil nu 'met' tegen vroeger 'zonder' Sun Eclipse. Het is gemakkelijk te bevestigen vanwege de behoorlijke uitleg die meegeleverd wordt. De prijs is ook zeer goed meegevallen. Wij zijn tevreden!

Effectief!

Scheelt enorm tegen de warmte. Eindelijk verlost van de dekens voor het raam!

Zeer goed product.

Snelle verzending, goed product, goed materiaal, simpel te monteren, en het aller bel af belangrijkste het werkt ook nog goed.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE