Heeft echt effect

De warme zonnestralen worden goed tegen gehouden. Waardoor het aangenaam bleef. De zichtbaarheid is bevredigend.

Valt tegen

Verminderd de temperatuur minder dan ik had gedacht

• Kleur Boulder

Zowel de zon als de warmte zijn buiten waar het thuis hoort.

zonwering

De buitenzonwering maakt een echt verschil in deze hete zomer.

• Kleur White

Zijn super zonneschermen in deze hete dagen mooie pasvorm

doet wat het belooft

De schermen helpen aanzienlijk met de zon inval en daar door ook de hitte in huis. Het aanbrengen is wel even een klusje. de service is top. Hadonze ramen per ongeluk te breed opgemeten en dit was na opsturen binnen een dag opnieuw op maat gemaakt.

• Kleur White

Zij doen wat ze beloven.

Dit scheelt echt......

Na aanschaf van de Sun Eclipse waren we gelijk prettig verrast door de manier van inpakken en verzending. Duidelijke uitleg en voor je het weet is het scherm gemonteerd. Het scheelt echt in de temperatuur en de zon blijft lekker buiten in plaats van binnen. Al met al heel tevreden over dit product.

• Kleur White

Vlotte afhandeling van de bestelling, geen enkel probleem bij bevestigen!

Na het bestelproces vlot doorlopen te hebben is het scherm van Sun Eclipse snel ontvangen. De meegeleverde instructies om het scherm te kunnen plaatsen/bevestigen heb ik voor de zekerheid ook nog via Youtube bekeken. Zodoende was het bevestigen een fluitje van een cent.

Past perfect!

Zeer blij met de screen op onze erker. Degelijk Nederlands product. Wat ik wel jammer vind, zijn de verzendkosten die jullie in rekening brengen voor een product van meer dan €100,-.komt minder klantvriendelijk over. Verwerk dat dan liever in de aanschafprijs.

• Kleur Boulder

Had ik eerder moeten weten

Mijn keukenraam staat op de noordwest kant, de hele dag de volle hete zon erop. Met dit scherm aan de buitenkant houdt het zoveel hitte tegen. Ik kan wel gewoon naar buiten kijken, maar de hitte blijft buiten. Geweldig

Super isolerend

Wij zochten een manier om de zon en warmte buiten te houden bij onze stacaravan, maar wel met behoud van zicht. Deze screen voldoen hier allemaal aan. Simpele montage.

voldoet aan de verwachtingen

voldoet aan de verwachtingen d.w.z. dat je er ook moet mee rekening houden dat het redelijk goedkoop is in vergelijking met echte vaste screens. De temperatuur is merkelijk aangenamer in de ruimte waar we dit hingen. Alleen die -3cm begrijp ik niet goed, ik heb die afgetrokken en stel nu vast dat het screen 3 cm smaller is dan het raam. Doch zelfs zo toch nog zijn prijs waard en heel makkelijk te plaatsen en te verwijderen. Dus 4,5 sterren zeker waard idem wat de levering betreft. MVG

Top oplossing

Top oplossing voor ramen in mijn geval plat dakraam waar gewone zonwering niet mogelijk is of wel onbetaalbaar

Prima product

De screens zijn niet goedkoop maar doen wat beloofd wordt. De ‘optimaal zicht’ uitvoering geeft voldoende zicht naar buiten en vangt veel warmte af. Wij zijn zeer tevreden.

• Kleur N.v.t.

nette levering en duidelijke handleiding

goed spul waar je jaren mee vooruit kunt Doet wat het moet doen n.l. warmte buiten houden

Super handig

Heel makkelijk te monteren en het houdt de warmte goed buiten.

Prima product

Prima product, goede service en simpel te bevestigen.

• Kleur White

Het wachten na bestelling duurde iets langer, vanwege de drukte die er was bij Sun Eclips.

De twee screens die wij op de ramen aan de zonkant van onze nieuwe garage hebben aangebracht, voldoen prima. Eerst was de garage een oven en nu wordt het wel warm, maar de hitte blijft weg. Zeker nu met de hittegolf die net geweest is.

• Kleur N.v.t.

Onze ruimte is een stuk koeler

We hebben een optimaal zicht-screen besteld. Ziet er heel mooi uit, was makkelijk te monteren en de ruimte is een stuk koeler nu! Heel blij mee!

• Kleur Concrete

Screens zijn geplaatst voor een raam en deur met kleinere bovenraampjes op het zuiden. Er kon geen uitval scherm geplaatst worden omdat er geen ruimte is om te bevestigen. Rolluik heeft geen zin omdat we dan de deur niet meer kunnen gebruiken naar de tuin. Dit is dus de perfecte oplossing. Het scheelt enorm met de warmte in huis doordat de zon van de ramen af blijft.

snel en goed

super snelle levering . goede gebruiksaanwijzing. hebben er veel plezier van.

Eenvoudig, betaalbaar, helder.

Opmeten en bestellen is super eenvoudig. Installatie zeer gemakkelijk. Product doet wat het zegt. Zeer tevreden!

Hou de zon buiten

Aanbrengen is mede door de duidelijke gebruiksaanwijzing en de video's ervan geen probleem.

• Kleur White

We zijn er zeer tevreden over,

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE