Prima zonwering

We hebben de screen gekocht voor balkondeur. Voldoet aan onze verwachtingen. Het goed ophangen was even een dingetje. Maar dat komt ook omdat mijn man een perfectionist is. Er mag geen plooitje in zitten

• Kleur Black

Product zoals aangegeven op de site

Super op maat zoals doorgegeven werkt goed tegen de zon

prima!

Goeie oplossing om de bijkeuken wat koeler te houden.

Goede screens

Zeer goede screens en scheelt zeker een paar graden. Kost wel even tijd om ze zonder plooien bevestigd te krijgen, maar daarna heel blij met het resultaat

Fijne handige screens

De screens zijn fijn en handig en van goede kwaliteit. Nadat ikzelf een foute meting had gedaan en dus zelf ook fout hard doorgegeven heb ik om enige coulance gevraagd bij mijn nieuwe, nu juiste bestelling. Ik kreeg een attente mail en 50% korting. Top!

• Kleur Concrete

Top! Zelf genoteerd en ziet er erg netjes uit

Levering binnen afzienbare tijd gezien alle personele tekorten in deze tijd. Dik tevreden over bestelproces en levering.

Alled tot nu top

Gordijn gaat mee naar Barcelona voor een raam ,dus weten begin oktober of het allemaal klopt.

• Kleur Anthracite

Makkelijk te installeren en het werkt echt!

Ik wilde nog snel voor de vakantie de screens voor de ramen hebben dus vroeg ik ze wat de levertijd zou zijn. De levertijd zou precies goed zijn dus snel besteld en ze kwamen ook ond de verwachtte levertijd binnen. Ophangen was een makkie en we merkten, zeker met die 30 graden dagen, dat het koeler blijft in de kamer waar de screens hangen. Heel erg tevreden zijn we dus met de screens van Sun Eclipse, ze houden de ruime echt langer koel en he wordt minder warm, en het ziet er nog goed uit ook. We hebben de sunblock versie dus met de minste zichtbaarheid maar alsnog kunnen we prima naar buiten kijken.

Duidelijke uitleg .mooi product

Duidelijke uitleg ..mooi product

• Kleur Anthracite

We hebben een serre met het glas dak en met mooi zonnig weer is de temperatuur binnen huis loopt het aardig op. Met Sun Eclipse screens houden ze de zone straling tegen en zo ook de temperatuur. We kunnen weer er onder zitten en eventueel werken. Sun Eclipse heeft ons enorm geholpen, bedank voor je hulp en service.

Prima resultaat, makkelijk aan te brengen, bestel er volgende zomer nog 3

Handig systeem

Het plaatsen van de screen ging prima met de instructies. Fijn met de warme dagen de zon uit onze woonkamer te houden

• Kleur White

Ik had de screen reeds in het voorjaar besteld en was hier zeer tevreden over. Ze hangen in de twee slaapkamers. Dan opnieuw besteld voor de keuken. Weer zeer tevreden, ik vind het een geweldige uitvinding. Dus doen!

• Kleur Anthracite

Werkt prima, makkelijk te installeren

Snel geleverd, makkelijk te installeren, netjes op maat. En werkt goed!

• Kleur Anthracite

Eerst voor 1 deur en 1 raam woonkamer besteld. (Voor buiten met de beste doorkijk.) Dit merkte ik al gelijk. Daarna ook voor de 3 andere ramen in de woonkamer besteld. De zon staat er nu de hele ochtend al op te branden, maar temperatuur binnen blijft constant. Echt top! Ook het plaatsen is prima in je eentje te doen. Goed de gebruiksaanwijzing lezen, dan kan het niet fout gaan. Ook voor de prijs hoef je het niet te laten. Ik zeg: doen!

• Kleur Concrete

Makkelijk en eenvoudig te monteren

Prima oplossing voor de zoninval en eventueel ook makkelijk te verwijderen op donkere dagen.

Prachtig en praktisch product

Bij onze voordeur weten wij al een aantal jaren niet wat we daar voor konden hangen om de hitte te weren, voordeur met erlangs 3 zijlichten, dit is de ideale oplossing

• Kleur Anthracite

Door de eclips screens is t in de kamer koeler.

• Kleur White

Mooi en makkelijk te monteren

Wij kregen de screens net voordat het zo warm werd en je kon gelijk al merken dat het op de slaapkamers lekker koel bleef. Montage is makkelijk. En de zuignappen blijven goed zitten ook met 31 graden .

Fijn bedrijf

De levering van de Screens zijn perfect op maat. Staan op het punt een tweede bestelling te doen.

super

Voor de zolderverdieping de sunscreens besteld na 5 weken geleverd in een keurige doos. netjes gelabeld voor onze drie ramen 1 zuignap had wat problemen om te blijven zitten maar na de instructies nogmaals te hebben uitgevoerd blijven ze prima zitten temp is ruim minder en met de doorkijk naar buiten prima te doen gewoon geduld met plaatsen daarna onbezorgd plezier.

Werkt goed

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Goed, maar...

Het product is super, maar de levering duurt lang.

• Kleur White

Doet wat er wordt gezegd

Er zijn duidelijke instructies gegeven over het inmeten en met een eenvoudig selectie menu kies je altijd de juiste afmetingen en opties. Levertijd was niet direct bekend maar uiteindelijk zeer beperkt en dus snel geleverd. De zonnen schermen zelf zijn precies zoals je mag verwachten. Ook hierbij weer duidelijke montage instructies. Door de verduisterende werking wordt de kamer ook echt minder snel warm.

• Kleur Boulder

Ik woon in een maisonnette waarvan 1 slaapkamer op t zuiden ligt. In de zomer is het bijna niet te doen om in deze kamer te moeten slapen. Aangezien een airco van de vve niet mag, moest ik op zoek naar een andere oplossing. Eerlijk gezegd was ik behoorlijk sceptisch over deze screens toen ik ze bestelde, maar ja weinig andere keus. Maar wat een super product! Installatie is erg makkelijk en de werking overtreft echt alle verwachtingen. Op tropische dagen is het in combinatie met een ventilator prima slapen hier

• Kleur Black

110 Polderstraat