Eenvoudige montage en top zonwering

Ben ontzettend blij met deze oplossing om de zon / warmte buiten te houden. 1 screen was met een verkeerd formaat geleverd. Dit werd super snel opgelost.. Erg tevreden mee.

• Kleur White

Prima en relatief goedkope oplossing!

Echt een prima oplossing voor als je geen vaste screens wil installeren. De zuignappen zitten super vast en de doeken blijven strak op het raam zitten. Wij hebben zowel maximaal zicht als maximaal sunblock en beiden zijn aan te raden. De installatie is zo gepiept, binnen een paar minuutjes hadden wij 4 screens hangen.

• Type screen N.v.t.

Prima screen

Voor de loggia was dit een praktische oplossing om de avondzon in de zomer tegen te gaan.

Stukken koeler

Screens zijn van prima kwaliteit, lange termijn is natuurlijk afwachten. Zijn makkelijk voor wat lastiger plekken. Zien er strak uit en het wordt merkbaar koeler. Een aanrader!. Nadat ik mijn eerste paar screens had besteld en het effect gemerkt heb ik gelijk weer een paar besteld.

Prima product!

Een effectieve zonwering, eenvoudig aan te brengen en blijft goed zitten.

ideale zonwering

Wij zijn erg blij met de zonwering makkelijk te plaatsen en wij hebben ze bij de dakramen gebruikt ideaal

• Kleur White

Érg duur, maar voldoet aan verwachting én juiste kleur

De zon wordt buiten gehouden, zonnewering is dus 100% volgens verwachting. De kleur past best goed bij de bestaande screens, De montage is heel praktisch, eenvoudig, De prijs is belachelijk hoog, De kwaliteit op lange termijn is niet te beoordelen. Ook niet van de kunststof bevestigingsschroeven. Ik ben benieuwd,-)

• Type screen N.v.t.
  • Kleur Anthracite

Eenvoudig te bestellen, leveringsdatum is keurig aangehouden, prima passend en eenvoudig te plaatsen = uitstekende sunblocker !

geweldig

Wat een verschil. Nu de laatste week zo zonnig en warm was was ik maar blij dat de screen van Sun Eclipse had besteld. Screen is gemonteerd op het venster naast de deur van de inkom. Voorheen was het niet te harden in de hall bij zo'n zonnige dagen en nu lekkere temperatuur . Screen doe zeker zijn werk. Topper.

• Kleur White

prima artikel en goed te monteren

prima artikel voor als een buitenmontage lastig is, houdt veel zonlicht/warmte tegen en is goed te monteren.

Mooi product, werkt perfect

Goed verpakt, duidelijke handleiding, makkelijk te installeren, werkt erg goed als zonwering.

• Kleur Anthracite

Scheelt echt veel. Heb versie die je aan de buitenkant bevestigd. Scheelt echt enkele graden binnen. Ik ben er heel blij mee.

• Kleur Anthracite

De screens houden de warmte goed tegen.

Screens zijn makkelijk te bevestigen en houden de warmte grotendeels tegen. Wij hebben gekozen voor binnenmontage, screens met ruim zicht naar buiten. Jammer is dat de randen niet zijn verstevigd. Ik denk dat het een strakker resultaat zal geven. Zeer tevreden de service.

• Kleur Boulder

heel tevreden met de geleverde artikelen.

Heel blij goed op maat en netjes geleverd in mooie doos, Hangen nu ongeveer 3 weken en je merk dat het veel minder warm binnen is, Vooraf een aantal keer gebeld voor een goed advies. netjes te wordt gestaan,

• Kleur Anthracite

Kan niet anders dan: tevreden tot nu toe

Vanwege het warme weer, gekocht voor mijn slaapkamerraam. Bevalt goed. Bevestigen met z'n tweeën gedaan. Ging prima. Nu sparen voor de andere raampjes en deur.

• Kleur Anthracite

We hebben voor onze lichtstraat van 9 meter een screen maximaal sunblock. We zijn er super blij mee. Je behoudt licht inval, maar het houdt de warmte zeer zeker buiten. Absoluut geen spijt van.

Werkt uitstekend!!

Wij gebruiken de screens op de slaapkamerramen. Het temperatuurverschil met de ramen in de woonkamer, die in dezelfde muur zitten, is aanzienlijk. En de temperatuur in de ruimten dus ook. Installatie is zo gebeurd. Prima aanschaf!

• Kleur Concrete

Perfect product, goede kwaliteit onderdelen en heldere handleiding

De buitendeur van onze slaapkamer (bungalow) stond een groot deel van de morgen in de volle zon, Zo ver kwam het zonnenscherm niet. Door de bescherming van SunEclipse komt er nu geen zonnewarmte meer in de slaapkamer. Het werkt uitstekend.

Geeft wat is beloofd

Eerste grote raam was best wel een puntje! Alle volgende waren wel een wassen neus om te installeren. Afwijkende kleur op foto is het gevolg van 2 afleveringen ipv 1 om overigens onbekende reden. Klanten service heeft dit wel recht getrokken. Zeer snel opgepakt en prima verzorgd. Bij bestellen van de screens is heel belangrijk om dit zeer nauwkeurig te doen om het beste resultaat te krijgen.

De warmte eindelijk buiten

Keukenramen waar van de ochtend tot ver in de middag de zon op staat. Heel veel warmte dus. Lekker in de winter en het voorjaar en de herfst. Niet grappig in de zomer. De screens van Sun eclipse blijven er tot eind sept op zitten, misschien iets langer. Dan gaan ze er van af. Tot volgend jaar ergens medio mei. Dan houden ze de zon weer mooi buiten. Je kijkt er goed doorheen, ze laten voldoende licht binnen, anders deed ik de luxaflex aan de binnen kant dicht. Dan is het nog steeds warm en nog donkerder. Want ze houden natuurlijk wel een deel van het licht tegen. Het contact over de kozijnen en de kleur was zeer behulpzaam. Dank je wel daarvoor.

Heel erg goed

Prima zonwering, wel zaak om t goed volgens de aanwijzingen op te hangen. Bij ons liet al snel 1 stukje los. Maar na opnieuw bevestigen zit t weer prima ! Erg blij mee !!

• Kleur Anthracite

Makkelijk in gebruik en scheelt echt een paar graden!

Screen werd snel geleverd. Makkelijk in gebruik en blijft goed zitten. Wel even de zuignappen minuutje in kokend water leggen. Het scheelt zeker een paar graden. Je kunt er nog prima doorheen kijken. Ik had zelf verkeerd type kozijn aangeklikt, dus screen is iets te klein, maar dan nog heel blij mee. Had er 1 gekocht om te testen en koop nu ook voor de rest van de ramen (met het juiste kozijntype). Wat ik wel mis is een duidelijke markering voor wat de zonkant is. Er zit een sticker op bij levering, maar die haal je eraf (of valt eraf) en als je ze dan opbergt is het niet meer duidelijk. Ik moet dus zelf een markering aanbrengen zodat ik volgend jaar weet wat de juiste kant is. Maar verder heel blij mee en zeker aan te raden!

• Kleur Boulder

Werkt goed!

Het lijkt daadwerkelijk koeler te zijn in mijn slaapkamer. Het enige is als er wat wind staat dan hoor je het scherm klapperen. Maar als je hem in een hoekje wegstopt, ben je daar van af

• Kleur Black

Makkelijk te monteren en gelijk lekker koel in de slaapkamer.

• Kleur Black

Top product

Geleverd binnen de voorop gestelde tijd. Afmetingen kloppen. Gemakkelijk om ze zelf aan te brengen. Handig op plaatsen waar geen elektriciteit is om anders sunscreens te plaatsen. Al reclame gemaakt bij mijn klantjes.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE