Voldoet volledig aan de verwachting.

In 2021 eerst voor balkondeur gekocht en voldeed aan de verwachting en 2022 voor overige balkonramen gekocht. Duidelijke montage handleiding en filmpje op internet. Snelle levering en goede service bij het kleine klacht, binnen 24 uur opgelost.

Doet wat het doen moet

Fijn bedrijf, goede service, makkelijk bereikbaar, zowel telefonisch als via whatsapp. Screens voor slaapkamer besteld. Levertijd duurde wat langer door drukte. Ophangen ging redelijk makkelijk. Screen voor het grote raam was wat bewerkelijker, was een 2 persoons klus. Temperatuur verschil in slaapkamer was na plaatsing direct merkbaar. Heb heerlijk geslapen tijdens de hittegolf vorige week.

• Kleur Black

Zit prima aan de buitenkant van de ramen, houdt de warmte zeer goed buiten.

De lichtdoorlatende witte voor buiten zijn top. Je kan er zelfs een beetje doorheenkijken. De zuignappen houden prima, ook bij veel wind.

• Kleur White

Product voldoet aan de verwachting

Product voldoet aan de verwachting.

Slechte afwerking.

De Punkten waar de metalen clips in het doek gedrukt zujn staan helemaal verwrongen en gekreukt met plooien. Ook na 2 weken intensive zon en meermaals opnieuw bevestigen zitten de plooien er nog steeds in. Zowel van binnen alsook van buiten geen fraai gezicht. Ik zou ze niet meer kopen en ook niet aanbevelen.

Prachtig product

De screens werken ontzettend goed, is mooi, makkelijk te installeren en voldoet daarmee volledig aan mijn verwachtingen. Met de optimaal-zicht screens kun je ruimtes goed beschermen tegen de Langzaam maar zeker hangt straks mijn hele woning vol omdat het zo ghitte maar heb je toch nog gewoon daglicht binnen waardoor ik ze maanden kan laten hangen.

• Kleur Black

Zag dit op internet voorbij komen en dacht dit moet ik hebben omdat mijn raam naar buiten open gaat kan er geen screen buiten geplaatst worden en dit is een hele goeie oplossing voor dit probleem. Ik heb gekozen voor de dichtste variant omdat ik in de slaapkamer toch niet naar buiten hoef te kunnen kijken het bevalt goed.een top product.

• Kleur White

Goede, simpele en snelle zonwering!

Onze slaapkamer ligt op het zuiden en werd heel snel erg warm. Een traditioneel screen vonden wij nu nog te prijzig en daarom zijn we super blij met de screens van Sun Eclipse! Heel gemakkelijk te monteren en het scheelt enorm in de hitte in onze kamer. Wij kozen voor maximaal sunblock waardoor het ook nog lekker donker in de kamer is geworden. Zeker weten een aanrader, heb mijn vriendinnen al getipt over deze oplossing!

Werkt perfect!

We waren al een tijd op zoek naar geschikte zinwering / warmtewering voor de lichtstraat in de bovenverdieping waar het behoorlijk warm wordt in de zomer. We konden steeds geen betaalbare oplossing vinden totdat we bij Sun Eclipse kwamen. Een perfecte, betaalbare oplossing ! Werd snel geleverd en zeer eenvoudig te monteren door de duidelijke handleiding. Het scheelt énorm in de warmte op onze bovenverdieping, wat erg prettig is met die hete dagen de afgelopen periode, zeker een aanrader!

• Kleur White

Het scheelt zeer met hitte op zolder.

Zo erop gezet, blijft goed zitten. En bovenal de zonnehitte wordt aan de buitenkant weggehouden.

• Kleur Concrete

Prima op maat, goede uitleg en prima werking, ik zeg doen !!!

Wat een verschil!

Onze kinderkamers op het westen waren vaak al met 25 graden niet te harden door de enorme ramen. Sinds we suneclipse hebben is het gewoon niet meer warmer dan aan de andere kant van het huis. Een hele opluchting met die warme dagen, zeker als je fijn slapende kids hebt!

• Kleur Concrete

We zijn super blij met ons screendoek voor het keukenraam, heel makkelijk aan te brengen en houdt de warmte buiten.

• Kleur Concrete

super zonwering, makkelijk en betaalbaar

De zonwering is super makkelijk te monteren Doet wat een zonwering doen moet en is echt een aanrader. Binnenkort krijgen we kunststof kozijnen op de bovenverdieping dus daar gaan wij ze zeker ook voor aanschaffen!

• Kleur Boulder

Super speciaal voor camper een goede oplossing. Je krijgt nog steeds het daglicht binnen en niet zoals de isolatie matten die geen daglicht binnen laten. Een tip aan het bedrijf maak de zuignappen iets kleiner.

• Kleur White

Wel even het instructiefilmpje bekijken voordat je begint. Werkt echt super goed en houd echt de warmte tegen. Een hele goede oplossing!

• Kleur Boulder

Super simpel te plaatsen en top product!

Ontzettend tevreden over product, ondertussen ook voor mijn ouders besteld en zelf ook reeds 2 de bestelling gedaan omdat ik eerst wou zien en ondervinden hoe kwaliteit was. Super dus, als ik 1 opmerking mag geven levertje is telkens langer uitgedraaid dan wordt beloofd bij bestelling. Misschien direct aanpassen op site en paar dagen langer zetten. Als is vroeger geleverd wordt dan is dat positief gevoel terwijl daar nu negatief gevoel bij komt omdat mensen het vroeger verwachten

• Kleur Concrete

Moest ik al eerder aangeschaft hebben

Ik ben heel tevreden van mijn screen. Vlotte levering, gemakkelijk te installeren. Ik heb maar op 1 groot raam dergelijk screen geïnstalleerd en zelfs dit helpt al om te zomerse hitte binnen in huis wat tegen te houden.

Werk redelijk goed

Helemaal blij mee, werkt goed. Alleen bij 1 wappert hij een beetje, hadden beter 2 extra zuignappen gemonteerd moeten worden, voor de rest geen klachten.

• Kleur White

De maten kloppen niet helemaal met wat ik had opgegeven.

• Kleur Anthracite

Werkt perfectscheelt enorm in de warmte

Ideale mooie oplossing om warmte te weren als een screen niet toe te passen is,top product!

• Kleur Concrete

Prima zonwering, zeer tevreden!

Onze screens hangen in de keuken aan de binnenkant van het raam. Dit werkt prima: normaal was het hardstenen aanrechtblad erg heet als de zon op de ramen stond. Nu totaal niet, dus het houdt echt warmte tegen, ook aan de binnenkant. Zeer tevreden mee, het ziet er netjes uit en is inderdaad makkelijk te plaatsen.

Aanrader!

Bestelling had beetje vertraging opgelopen door drukte, maar daar werden we netjes van op de hoogte gesteld! Keurig geleverd met stickers erop met afmetingen, zodat je precies weet voor welk raam het bedoeld is. Duidelijke beschrijving erbij, dus het ophangen was een piece of cake! Blijft goed hangen, ziet er netjes uit en scheelt echt een paar graden!Fijn! Kortom, een tevreden klant en zou t zeker aanraden!

doet wat het moet

Nooit gedacht dat het zoveel warmte zou tegenhouden , maar het houdt echt de warmte uit de gang . Prima .

• Kleur White

Wij hebben gekozen voor de volledige sunblock. Werkt perfect. Er komt een beetje licht doorheen, maar je kunt er noch van buiten uit noch van binnen uit doorheen kijken. Screen werd op afgesproken tijd bezorgd. Goede handleiding, waardoor ophangen heel eenvoudig was.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE