Heel tevreden

Heel tevreden!!!

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Houdt de zon echt buiten

De zonnewering zorgt ervoor dat de kamers in ons huis slechts 1 à 1,5 graad opwarmen op een hele hete dag, in plaats van dat het dezelfde temperatuur is als buiten. Daarnaast zijn ze net een stukje extra verduisterend (naast onze al verduisterende gordijnen) wat ook fijn is met een baby die dutjes moet doen overdag. Makkelijk te installeren en het blijft goed zitten.

• Kleur Black

Ik heb het in de klikt gegooid.

Veel te duur voor dit ding.

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Snelle levering ! Geweldige oplossing om warmte buiten te houden . En het werkt . Ik ben heel content

• Kleur Anthracite

Goede service en goed product

Goede service Snelle levering Goed product ben er blij mee

TOP

snelle levering,stevig ingepakt,geen beschadigingen en alle onderdelen aanwezig,montage prima verlopen als je de bijgevoegde handleiding doorneemt,opvolgt. ik heb een maximaal Sunblock gekocht,kleur Concrete voor de achterdeur van de garage,de afmetingen passen perfect na de montage. een zeer tevreden klant,een eerlijke online webshop !

De warmte blijft buiten

Gebruik dit op de voordeur. De warmte blijft buiten en wij kunnen de deur gewoon blijven gebruiken. Voor ons de perfecte oplossing. Sun Eclipse hield ons goed op de hoogte van de status van de bestelling en kwam goed de afspraken na.

Mooi product

Deze screens zijn een hele goede oplossing voor onze kunsstof kozijnen boven! Werkt perfect en de handleiding is eenvoudig te volgen. Wij zijn heel blij met de screens.

• Kleur Boulder

Prima oplossing tegen de ergste hitte.

Wij hadden de screen eerst op een klein raampje geplakt. Als je dan van binnenuit je ene hand op het kleine raam deed en je andere op het grote raam (zonder screen), voelde je al duidelijk verschil in hitte. Bevestigen is gemakkelijk. Je kunt evengoed naar buiten kijken. Is nu 2x gebeurd dat een zuignap heeft losgelaten, maar dit is ook weer makkelijk te bevestigen. Ik zou de screens wel aan de buitenkant ophangen voor een nog beter resultaat. Daarnaast makkelijk te bestellen, snelle levering en een prima prijs.

• Kleur White

Dit helpt zeker tegen de zonnewarmte

Dit is een goede oplossing tegen de zonnewarmte. Je moet alleen wel opletten bij dakramen om de buitenkant van de ramen te meten en niet alleen de binnenkant. We merkten dit verschil pas op bij het plaatsen van de screens. Het helpt nog steeds, maar wellicht toch handig als er op de website een soort herinnering in werking treedt om hier aan te denken.

• Kleur White

prima service en advies na eerst tegenvallend resultaat

Mijn screens zitten aan de binnenkant van de ramen. Heb eerst kleur "boulder" gehad, maar vond het resultaat tegenvallen. Vervolgens kosteloos nieuwe screens ontvangen in de kleur wit, omdat die kleur beter de warmte zou weren. En dat is dan ook het geval! Fijn!! Ik denk wel dat wanneer het mogelijk is om ze aan de buitenkant te plaatsen, ze nog meer warmte zullen weren. Helaas is dat bij mijn woning niet mogelijk.

• Kleur White

Een mooi product, makkelijk te bevestigen, en het houdt zeker warmte én licht tegen. Wij hebben zowel de meer licht doorlatende als de verduisterende screens in antraciet kleur. In de woonkamer licht doorlatend en op plekken waar je het donker wil hebben is de verduisterende zeker aan te raden. Een klein min puntje; bij één raam lukte het niet om het er strak voor te krijgen het trekt een beetje diagonaal, wat overigens de werkng volgens ons niet beïnvloed. Nogmaals zeker een aanrader!

• Kleur Anthracite

Een uitkomst voor onhandige plekken

Een lichtstraat op het zuiden, waar geen screens geplaatst kunnen worden,dat is verzoeken om een sauna. Met deze doeken blijft het nu eindelijk koel(er). De doeken worden snel en keurig geleverd. De beschrijving voor de plaatsing is heel duidelijk. Deze doeken had ik veel eerder moeten hebben.

Das Produkt ist 1a !!!

Aussen am Dachfenster angebracht, da von innen ein Verdunklungsrolli verbaut ist. Wir haben 7°C weniger in den Räumen als vorher ohne Sun Eclipse. Nach der Sommerzeit werden sie bis zum nächsten Einsatz im Original Karton verstaut.

• Sonnenschutzvariante Optimale Sicht
  • Farbe Weiß

Goed en eenvoudig

Snel te bevestigen en heel zinvol.

Gelijk een stuk koeler

• Kleur Black

Naar mijn mening zouden de kunststof moeren vervangen moeten worden door eventueel metalen vleugelmoeren. Je moet echt oppassen met het aandraaien van de moeren dat je de draad niet beschadigt. Is gelukkig van de 16 moeren een keer fout gegaan. Heb hier vanaf de eerste echt op gelet. Mijn onhandigheid of zou het verandert moeten worden? Verder is het een fantastisch product en het werkt echt heel goed. Ruimte's zijn echt koeler.

Alles prima

Zeer goede ervaring. Alles ging snel en zonder enig probleem.

Prachtig!

Snelle plaatsing. Zeer goede zonwering

• Kleur Boulder

Super strak, werkt goed en staat heel netjess

Deze screens staan niet alleen heel mooi, maar zitten strak en werken heel goed. We zijn echt enorm tevreden.

• Kleur White

Makkelijk en scheelt veel warmte

Dé oplossing voor onze warme keuken. Ultieme zonblok maar je kan toch nog buiten kijken. En de warmte blijft eindelijk uit huis.

• Kleur Black

We hebben gekregen zoals in de promotie filmpjes staat en daar zijn we heel blij mee. Het voldoet aan onze wensen. Goede uitleg wat betreft bestellen en monteren, dus een 10 waard.

• Kleur Anthracite

aanbrengen was een klus, maar het resultaat is erg fijn.

Het was even wat werk om het screen goed te bevestigen. Ik hoop dat ik het er goed afkrijg, na de zomer. We hebben de doodbedaard, om het screen in op te bergen. Maar het scheelt in de temperatuur. Het raam waar het screen tegenaan zit is binnen koeler dan het andere raam.

• Kleur White

Licht komt binnen en de hitte blijft buiten

Goede beschrijving die heeft geholpen de Sun Eclipse easy te fixen

• Kleur White

Mooie zonneschermen, praktisch en betaalbare oplossing

Ik heb buitenschermen bij de woon/tuinkamer, kleur concrete. Het ophangen vergt wat handigheid, daardoor nu niet overal even strak en sommige zuignappen laten steeds los. Volgend seizoen gaat dit vast beter. De lichtinval vermindert meer dan ik dacht, niet bij zon, maar als de zon weg is, dan is het voor mij iets te donker. Om die reden niet alle ramen bekleed, om genoeg licht te houden, Boven op de slaapkamers heb ik boulder wit, kleine ramen, prima. Helaas moeten de ramen vaker open staan, waardoor de warmte winst kleiner is. Al met al een aanrader, het is praktisch, betaalbaar, staat netjes, werkt zoals beloofd!

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE