Zijn prima

Even lezen ivm bevestiging voldoen aan onze verwachtigen op onze lichtstraat

Een verademing!

Eenvoudig op te hangen, en het helpt echt! Ze hangen heel netjes en blijven ook goed hangen.

• Kleur White

Snelle levering en makkelijk te monteren scheelt wel een paar graden

• Kleur Anthracite

Goede service en makkelijke installatie

Zonnewering kwam redelijk snel (iets vertraging, maar kwam evengoed een week later), duidelijke uitleg erbij, dus ophangen was super makkelijk. Goed ingepakt.

• Kleur White

Geweldig dit is wat wij zochten

De hal bij de voordeur was bij een beetje zonneschijn al te vergelijken met een sauna. Door deze screens te monteren is het beduidend koeler. Je merkt het verschil. Dit hadden wij eerder moeten doen.

Wat een verschil

Niet verwacht maar nu is het aangenaam en een ferme daling in binnentemperatuur.

• Kleur White

Ik vind het DE oplossing voor dit raam.

Nu voelt onze toiletruimte niet meer als een sauna. Scheelt echt een paar graden.

GEWELDIG!!!

Super screens. Had jaren eerder gemoeten. Super makkelijk te monteren en scheelt enorm in de warmte. Raad het iedereen aan. Goede service en snelle reactie op vragen.

• Kleur White

Het verschil is duidelijk merkbaar

De buitenbevestging werkt uitstekend, deze binnen werkt zoals ik verwacht had minder maar naar de omstandigheden meer dan voldoende

• Kleur N.v.t.

Super goede service! Bedankt!

• Kleur Boulder

Goed op tijd verzonden . Voldoet aan verwachting. Aanrader.

• Kleur White

Alles valt van mijn raam wat ik ook zonnewering op mijn raam plak… maar sun eclipse blijft zitten. Super

• Kleur Boulder

Nette levering en het helpt zeker tegen de zon en warmte

Het is makkelijk aan te brengen en helpt zeer goed tegen het zonlicht. Ook de warmte gaat omlaag, maar dit is redelijk beperkt. (Wat ook zeer lastig is in mijn heel erg warme huis.)

• Kleur Black

Als er een probleem is, betalen ze niet terug

Helaas kon het bedrijf niet tijdig leveren en lieten ze dat pas op de dag zelf weten dat het maximaal een week later werd. Kan gebeuren, toen we vervolgens aangaven dat we dan de order wilden annuleren, weigerden ze simpelweg. Terwijl dit gewoon kan volgens hun eigen algemene voorwaarden. Tot op heden nog geen geld terug en geen reactie meer en de reacties die we krijgen zijn zeer lomp. Hele slechte service als er bij hun een probleem ontstaat! Let op!

• Kleur N.v.t.

Wel lastig om de screen strak op het raam te krijgen zonder vouwen!

• Kleur White

Werkt super, handig systeem en snelle levering.

Houdt de zon en een deel van de warmte buiten. Gemakkelijke bevestiging en snelle levering. Ziet er ook netjes uit aan het raam.

Functioneel en mooi!

Goed product!

Goed en duidelijk webwinkel. Producten snel en verzorgd geleverd.

• Kleur N.v.t.

Wij hebben inmiddels voor meerdere ramen deze screens van Sun Eclips in gebruik. Bij de eerste warme dagen aan het begin van de zomer bevestigen wij de zuignappen op onze ramen en hangen de screens op. Als het weer minder warm wordt halen we de schermen eraf maar laten de zuignappen de hele zomer zitten. Bij iedere zonnige periode zitten de schermen er dan weer snel op. Aan het eind van de zomer gaan de zuignappen ook weer in de doos. Erg handig en het blijft goed zitten. Met deze screens heb je geen last van zware zonneschermen die vies worden in de wintermaanden. Wij zijn er erg blij mee.

Top product

Goede persoonlijke hulp via de app en mail. De screens zijn mooi en super makkelijk te bevestigen. Ze houden veel warmte tegen. Wij zijn er erg blij mee.

Scheelt warmte

Het product werkt goed. Het verduisterd ook wat ik graag wilde. Tevens scheelt het wel een aantal graden. De zon komt op en blijft tot een uur of 2 smiddags erop schijnen en is met een hittegolf anders is er niet te werken.

Werkt goed!

Ik merkte echt verschil! Als ik het vergelijk met voor die tijd, dan is het veel aangenamer. Het houdt de warmte goed buiten. Het lijkt alleen binnen op een wat bewolkte dag door de donkere kleur die ik heb gekozen, maar ik wilde het hoogste rendement behalen hiermee. Ik vind persoonlijk dat de zuignappen niet allemaal even goed werken, ook niet na grondig schoonmaken. Soms laat er een los. Maar ik heb nu een koordje vastgebonden en de bovenste en die laat ik door het raam naar binnen gaan. Als ie dan losgaat, klapt het scherm tenminste niet om, want dat ziet er niet zo goed uit. Verder ben ik er heel blij mee en is de klantenservice top.

• Kleur Black

praktisch product en voldoet aan de verwachting

snelle levering, correcte communicatie, goed verpakt product en duidelijke instructie om screens te bevestigen.

Top product!!!

Wij kochten ze voor onze stacaravan, zijn top, houden echt de warmte buiten en zijn ook nog mooi bovendien .

• Kleur Anthracite

Prima, goede sevice,werkt uitstekend.

Werkt goed en prima service je wordt snel en vakkundig te woord gestaan via de mail en telefonisch.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE