Werkt geweldig, enorme afname van warmte!

Eenvoudige manier van bevestigen, precies o- maat en werkt geweldig goed met sterke afname van warmte.

• Kleur White

Goede oplossing op plekken waar geen vaste screens kunnen hangen

Snelle levering van de op maat gemaakte screens. Hij is functioneel en is aan de buitenkant geplaatst. Houdt de warmte tegen en we kunnen nog goed naar buiten kijken.

• Kleur Boulder

Super service, goede kwaliteit, bevalt goed!

Na lang zoeken eindelijk gevonden! Fijn bedrijf, duidelijke website, goede service, goede kwaliteit....wij raden het iedereen aan!!!!

• Kleur Anthracite

Geweldig. Simpel, eenvoudig en niet moeilijk !!!

Ik had mijn enige raam, waarop de zon de hele dag naar binnen brand, afgedekt met -met aluminium folie voorziene- onderlegvloer voor laminaat. Ik gaf aan mijn familie mijn "Ei van Columbus" door. Als reactie kreeg ik van mijn schoonzoon een link naar de site van Sun Eclipse toegestuurd. Tja, wat ik daar zag, kon ik niet tegenop. Raam opgemeten. Bestelling geplaatst. Na levering alles omgeruild. En buiten dat het beter werkt dan mijn "ei", kun je ook nog naar buiten kijken.

• Kleur White

Keurige levering, snel en netjed

Alles keurig netjes geleverd. Geen missende zaken en duidelijke omschrijving erbij. Het scheelt een hoop warmte in huis !

5 graden minder

Het plaatsen ging ondanks mijn reumatische handen toch redelijk vlot, het is niet perfect maar het werkt. Ik heb wel een fout gemaakt, ik nam de maat binnen en buiten zou beter geweest zijn want er is een kleine afstand tussen het raam en de stof.

• Kleur White

Voldoet meer dan de verwachting

Is meer dan voldoende tegen de warmte in huis.

• Kleur White

Goede oplossing voor kleine ramen en deuren.

Prima oplossing voor onze kleine raampjes die kunnen nu ook opengezet worden. Ook voor de buiten deur een mooie oplossing.

• Kleur Concrete

Prima zonwering

Snel geleverd, hele goeie instructie, ook op you tube, kwalitatief goed materiaal. Wellicht zou nog beter zijn om de afmetingen per millimeter aan te kunnen geven, nu komt er toch nog een randje zon door.

• Kleur White

Een heel goede effectieve zonwering voor een schappelijke prijs

Eerst de sunscreens voor de beneden verdieping besteld . Bij een buiten temperatuur van 36 graden een hele dag metingen uitgevoerd . De sensor op het enkel glas geplaatst op de beneden verdieping met de screens en ook op het enkel glas op de boven verdieping zonder de screens . Temperatuur verschil meer dan 10 graden Celsius en de temperatuur binnen in huis geeft een verschil van 2,5 graden minder op de beneden verdieping .Dit is natuurlijk geen wetenschappelijk onderzoek maar de verschillen zijn duidelijk meetbaar/voelbaar . Sinds deze week ook de screens op de boven verdieping met duidelijk voelbaar resultaat. Voorheen bij zulke hoge buiten temperaturen was het in huis vaak 28 graden (met binnenzonwering en de gordijnen dicht ) . Nu is het laat in de avond maximaal 25 graden .

• Kleur Concrete

Heb ze nu een paar weken hangen, maar houd zeker de warmte tegen. Snelle levering en goede prijs. Makkelijk te bevestigen. Zeker een aanrader

• Kleur Anthracite

Geweldig, je merkt het verschil in huis.

Makkelijk aan te brengen, blijft goed zitten, en het is veel koeler in huis. Kan wel naar buiten kijken. Goede service en snelle reacties op een mail.

Zeer goed product

De screen is echt heel solide en houdt de warmte buiten. Ik zou willen dat ik er voor meer ramen had besteld nu het zo warm is. Maar ook al blij met die ene

Geweldig !!

Verbijsterend hoe deze screens de hitte buiten houden. Het is nu buiten voor 2e dag op rij 31 graden en zon staat alweer een paar uur op de schuine dakramen waar de witte screens opzitten . Normaal kon ik niet eens bij de ramen in de buurt komen . Er hangen rolgordijnen maar daar kwam zo'n hitte vanaf dat het voelde of je te dicht bij open vuur kwam. De slaapkamer was dan ook echt bloedheet. Nu is het gewoon paar graden minder. Echt koel vergeleken bij hoe het was. Bizar gewoon . We zijn zo tevreden dat we ze nu ook in ons chalet hebben hangen. De antraciet . 1 hangt niet nog nog niet netjes , die moet ik even over doen .er komt gewoon nog zonlicht binnen maar de warmte blijft buiten. En je kunt goed naar buiten kijken. Echt geweldig Ook de service is meer dan uitstekend. Ik had wit besteld maar las op fb in een reactie van sun eclipse dat donkere kleuren beter zijn om warmte tegen te houden en dat je daar beter doorheen kijkt. Ik zette een reactie dat ik de dag ervoor helaas wit had besteld. Werd ik zelfde dag nog opgebeld en kreeg advies over de kleuren en kon zo mijn bestelling omzetten naar antraciet waar ik zeer blij mee ben. Want indd. Antraciet is beter om naar buiten te kijken. Ik had al een wit en een boulder screen dus kan goed vergelijken

• Kleur Anthracite

Super oplossing voor het raam in mijn voordeur. Houdt de zon goed tegen en merkbaar verschil qua warmte in mijn hal. Ziet er bovendien erg netjes uit van binnen en van buiten (tot nu toe met karton tegen mijn raam aan geplakt gezeten om de zon te weren...) en is door de zeer duidelijke handleiding zeer goed zelf aan te brengen. De zuignapopeningen in het doek zitten in het midden niet helemaal gelijk waardoor het doek daar net even iets minder strak valt, maar dat hindert niet heel erg. Het ziet er verder prima en deugdelijk uit. Voor deze prijs (een goedkope oplossing voor mijn probleem) en de doeltreffendheid vind ik het het zeker waard en kan ik het zeker aanraden.

• Kleur Black

Perfect systeem

Bij de zijkant van ons huis kunnen we geen markies of iets anders hangen omdat we geen stevige bevestigingspunten hebben. Daarom is dit systeen perfect.

• Kleur White

Goede omschrijving van producten. Gemakkelijk om te bestellen en vlug geleverd. Kwaliteit zeer goed. Best tevreden met mijn aankoop.

Top product !!!

Heel makkelijk te plaatsen en houd de warmte heel goed buiten.

Prima Spul !!!

De eerste versie "plaklastic" is eraf gewaaid, maar dit blijft zitten !!!

Top screens

Hele goede oplossing en goede kwaliteit

• Kleur Black

Voelbaar verschil - Duur

+ Zuignappen blijven goed zitten. (Na 2 testweken) + Voelbaar minder warmte binnen. - Duur (zeker voor de verzending!) - Zuignappen en uitsparing in het doek centreren niet perfect - Slecht zicht naar buiten - soort van schemering in het doek. (optimaal zicht)

Gemakkelijk plaatsbare screen

Wij misten een screen op onze zijdeur. Met deze screen kunnen we de deur gewoon blijven gebruiken terwijl de warmte buiten blijft. Wij kozen de witte screen omdat we deze in de zomer laten zitten en niet wilden dat het er veel donkerder door werd in de huiskamer. Het plaatsen was heel eenvoudig en met de zeer warme dagen van de laatste tijd is het verschil duidelijk merkbaar. Wij hadden overal zonwering o.a. met screens maar op de deur was dat lastig. Dat is nu opgelost.

• Kleur White

Heel makkelijk te monteren en het werkt heel goed

Heel tevreden!

Wij zijn zeer tevreden over de aangekochte buitenscreens. De temperatuur binnen ligt beduidend lager nu! Makkelijk te plaatsen en goede kwaliteit! Super content.

• Kleur Boulder

Snel geleverd en werkt goed!

Houdt de warmte goed tegen, fijn nu er een hittegolf is :-)

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE