Snelle service en zeer makkelijke installatie

Ik ben zeer tevreden, de warme dagen zijn wat draaglijker geworden thuis.

• Kleur White

Voldoet volledig aan de verwachtingen!

Simpel te bevestigen. Badkamer blijft een stuk koeler en het doorschijnend daglicht is ruim voldoende! Zeer tevreden!

Topproduct!

Buitenscreen voor dakraam badkamer. Screen doet precies wat wordt beloofd: de warmte buitenhouden! Het verschil is zeer goed voelbaar. Vlotte levering en heldere instructies over hoe aan te brengen. Ik ben een zeer tevreden klant!

• Kleur White

De maat van het screen is goed alleen de zuignappen zelf zouden wat kleiner mogen van mij

Of de gaten waar de zuignappen in komen iets verder van de randen plaatsen waardoor je het screen iets strakker kunt ophangen of iets kleinere zuignappen gebruiken

• Kleur White

Eenvoudig monteren en helpt zeker

• Kleur Anthracite

We waren al even aan het zoeken naar eenvoudig te plaatsen zonnewering (zonder te moeten boren) voor onze stacaravan. We vonden dit op de website van SunEclips en kozen voor 2 verschillende screens. Voor de leefruimte “boulder met optimaal zicht" en voor de 2 slaapkamers “antraciet met maximaal sunblock". Het verduisterend effect in de slaapkamers is perfect en het optimaal zicht in de leefruimte is ook top. Het temperatuurverschil dat de screens binnen opleveren kunnen we wegens de te korte periode van gebruik nog niet optimaal beoordelen maar voor de normale “Belgische” zomertemperaturen lijken ze zeker aan de verwachtingen te voldoen. Onze screens krijgen op ons verblijfpark veel bekijks en we zijn er zeker van dat wij niet de enigen zullen blijven met screens van SunEclips.

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Goed product en super service

Zonneschermen op maat: afwijkende plaats van zuignappen in scherm was geen probleem en er werd door de klantenservice super snel en goed gereageerd. Producten snel geleverd, alles precies zoals besteld. Schermen hangen nu een paar weken en lijken dus goed te blijven zitten. De ramen blijven echt een stuk koeler en je voelt ook het verschil in de ruimte erachter.

• Kleur White

Prima oplossing tegen de zon

Wij zijn erg tevreden met de screens van sun eclipse. Ze houden de warmte grotendeels tegen, maar ze hangen bij ons op de ramen van een dakkapel en die blijft ondanks de screens toch nog behoorlijk warm. Wanneer je de screens bevestigt, hangen ze mooi strak. Na enige tijd verandert dit wat en zou je ze opnieuw moeten bevestigen om weer het strakke effect te krijgen. De bevestiging was overigens eenvoudig en de zuignappen voldoen prima.

Geleverd volgens afspraak

Makkelijk te monteren en goede zon blokkering. Ook goed zicht door de screens met iets minder blokkering. We hebben beide types.

• Kleur Anthracite

Makkelijk, mooi en doeltreffend.

Met de duidelijke handleiding gaat het plaatsen als vanzelf. De binnen temperatuur ligt meer dan 5 graden lager. Uitstekende oplossing.

• Kleur White

Website zeer goede uitleg! Dat is de reden dat ik voor Uw bedrijf gekozen heb. Bij screens duidelijke handleiding en gemakkelijk aan te brengen. Werkt perfect! Maximaal sunblock nog heel goed zicht naar buiten. Eerder had ik luifels, een groot verschil. Ben erg blij met deze screens.

• Kleur Concrete

een goede keuze gemaakt .

het effect van de zonwering is zoals verwacht. Het aanbrengen is goed te doen. Ik hoef niet meer met de gordijnen dicht te zitten!

• Type screen N.v.t.

TOP

Ik heb het screen nu twee weken zitten aan de binnenkant van een openslaand raam, en het is in een woord geweldig!!! En het scheelt enorm met de hitte.

Scheelt echt veel!

Ons huis is zoveel koeler sinds we de screens op de bovenverdieping hebben gehangen; het is nu boven zelfs koeler dan beneden!

• Kleur Anthracite

Prima, makkelijk te monteren product dat de warmte grotendeels buiten houdt.

Gemonteerd op bijna alle ramen rondom onze woning. Goed zicht naar buiten ondanks de keuze voor optimale sunblock. Blijft het hele zomerseizoen goed zitten, ook bij harde wind. Scheelt danig in temperatuur in huis. Goede keuze!

• Kleur Concrete

De Screens zijn super tegen de hitte.

Mooie oplossing

Deuren naar de tuin voorzien van Optimaal zicht schermen. Makkelijk te monteren en het werkt heel goed. Veel beter dan de verduisterende rolgordijnen die we eerst hadden. Nu blijft het lekker licht in huis, en de warmte blijft toch buiten.

Super product

Hele goede zonwering

• Kleur Black

Het doek voldoet aan al onze wensen houd de zon goed tegen

Goede aankoop

De sun eclipse voldoet geheel aan onze verwachtingen. Het bestellen, plaatsen ging prima. Zeer duidelijke uitleg. De zon brandt nu niet meer op de ramen. Het scheelt veel.

• Kleur White

Super handig en effectief systeem

Ik woon in een appartementen gebouw waar we niet zoveel mogen met zonwering. We hebben als proef 1 slaapkamer voorzien van deze zonwering en het werkt super. We kunnen nog steeds naar buiten kijken terwijl de warmte buiten blijft.

werkt zondermeer uitstekend

Voor een redelijke prijs een prima zonwering

Effectief oplossing !

We hebben de screens als proefgekocht. Ze zijn geplaats op een duer en een raam in een berging die Z-O gericht is. dus veel zon s'morgens tot de middag. We voelen een groot verschil tussen deze ruimte met screen en de keuken zonder screen. Heel tevreden van de aankoop.

alles perfect op maat

zeer eenvoudig te monteren en houd de ruimte zeker koeler.

Superscreens

Houd de warmte buiten en gemakkelijk te plaatsen.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE