Ideaal !

Makkelijk te plaatsen, werkt heel goed slaapkamer stuk minder warm. Heel blij mee.

Werkt goed

Ik was eerst wat sceptisch, maar was het beu om handdoeken voor hetvraam te hangen. Heb toen voor 2 ramen screens (maximaal sunblock) besteld, om te proberen. Daarna voor keuken ook screens besteld (optimaal zicht). Ik moet zeggen dat ik weinig verschil in zicht merk. Maar het is echt een paar graden koeler waar de screens hangen (tenminste, als de kinderen de deuren goed dicht houden). We hebben voor zwart gekozen, omdat ze dan het minste opvallen. Screens zitten aan de buitenkant.

• Type screen N.v.t.

geweldige service

De naservice is bijzonder want bij onze laatste bestelling was er een probleem gelet op de plaatsen waar de zeilringen gemaakt zijn voor de zuignappen. Deze zaten op dezelfde plaats als de kruising van ons vliegenraam. Een vlotte chat leverde algauw de ultieme oplossing. Na de warme periode ergens in september kunnen we het zeil opsturen om nieuwe zeilringen te laten plaatsen . Aan het vermaken en retour sturen zijn geen kosten verbonden. Ondertussen na dit verhaal te doen aan de overburen hebben dit jong koppel enthousiast ook al een bestelling gemaakt en zijn ze eveneens bijzonder tevreden.

Scheelt een hoop!

Suneclipse schermen zijn echt dé oplossing als je bij een verhuurder woont die je niet in de buitenmuren laat boren. We merken een enorm verschil met de buitenschermen en dat is met deze warme zomers heel fijn. Het blijft wel een behoorlijke investering, dus we hopen dat als we ooit een huis kunnen kopen ze ook daar op de ramen passen, maar goed, we hebben er nu in ieder geval elke dag plezier van.

• Kleur White

Verschil in prijs maar vooral in warmte!

De warmte is een duidelijk verschil, een extra verduistering is meegenomen. Tevreden genoeg om een 2de set te bestellen voor achteraan ons huis.

• Kleur Anthracite

Snelle levering zonwering werkt goed

Mooie zonwering ,werkt echt heel goed Netjes en duidelijke uitleg hoe je het moet bevestigen

Estetische zonnewering

Mooie en effectieve zonnewering, wel nog niet kunnen kunnen beoordelen bij veel wind. Makkelijke installatie.

• Kleur Anthracite

Heel mooi systeem en zeer eenvoudig aan te brengen, mede door de duidelijke handleiding. Aanvankelijk gedeeltelijk verkeerde kleur knopjes geleverd, geen probleem, één telefoontje en de volgende dag nieuwe van de goede kleur in huis, klasse service en zeer klantvriendelijke behandeling. Top !!! Ik ga er nog meer bestellen.

• Kleur Boulder

Mooi product, houdt de warmte buiten

Goed op maat. Je kan wel naar buiten kijken, maar niet naar binnen. Houdt de warmte goed buiten. Boven bij de balkondeur op onze slaapkamer hebben we er ook al eentje. Zeer tevreden over. Je kan uit veel kleuren kiezen, deze past mooi bij onze andere screens.

Werking is erg goed!

Wij hebben sun eclips geplaatst in onze lichtstraat en vinden de zonwerende werking erg goed. Het scheelt echt een paar graden in huis. Het plaatsen was nog wel even een gedoe. Niet alle zuignappen bleven even goed zitten, en sommigen laten af en toe los. Dit komt misschien ook doordat ze onderste boven hangen. Maar ondanks dat zijn wij erg tevreden met het resultaat.

Goede keuze

Degene die, uit ervaring wat zonnewarmte in huis betekent, heeft ons een dienst bewezen met de ontwikkeling van dit product. Het is effectief, kwalitatief goed, eenvoudig op te hangen (waarbij de uitstekende beschrijving een prima hulpmiddel is), en via de bijgeleverde doos weer eenvoudig op te bergen. Een dankbare klant raadt dit eenieder aan die het in huis aangenaam wil houden in een tijd waarin het wel een paar graadjes warmer is dan voorheen!

Prima kwaliteit

Werkt prima als zonnescherm en houdt de warmte van het glas af.

Effectief maar lelijk

Screens snel geleverd, duidelijke handleiding en zijn effectief. Maar - we vinden ze zo ongelofelijk lelijk aan de buitenkant dat we ze er weer af hebben gehaald. Helaas

• Kleur Concrete

Mooie betaalbare esthetische oplossing!

De screens zijn vrij gemakkelijk te plaatsen en zien er goed uit. Bij hittedagen voel je echt het verschil. Blij met de aankoop

snel geleverd

• Kleur Anthracite

Fraai spul, effect nog moeilijk te zeggen.

Echte werking nog af wachten

Een aanrader!

Prijs/kwaliteit is top

Ik had eerder al een paar kleine screens besteld voor de voordeur en het badkamer raam om uit te proberen. Het scheelt echt een paar graden met screens of zonder. Nu ook aan de achterkant van het huis bij 2 slaapkamers de screens geplaatst. De kinderen zijn er blij mee, want het is nu minder warm op hun kamer. Als je de montage instructie volgt, zijn de screens heel eenvoudig te monteren. Ik heb de eerste screens tot begin oktober, zonder problemen, op de ramen laten zitten. Dit voorjaar heb ik ze weer zonder problemen geplaatst. Prijs/kwaliteit is top!

• Kleur Black

Duidelijk veel koeler raam (en dus: kamer)!

Onze erker is niet geschikt om een buitenzonwering aan op te hangen. Dit screen was eenvoudig aan de buitenzijde op het raam te bevestigen en voldoet uitstekend!

kwaliteit

Goede kwaliteit prijs verhouding en erg tevreden met de screens. Ze zijn zeer effectief!

Super handig

Makkelijke montage en demontage

Perfecte screens!

De screens houden goed de zon en daarmee de hitte tegen. Makkelijk te installeren.

• Kleur Concrete

Nu met deze warme dagen gelijk profijt van. Houd een hoop zonlicht en warmte tegen. Zeker een aanrader. Bevestigen is supermakkelijk.

• Kleur White

Houd de meeste warmte buiten

Schermen op heel de bovenverdieping opgehangen en werkt perfect, houd veel van de warmte buiten en kan daardoor weer goed slapen. Bevestiging was ook makkelijk en zit goed vast. Heeft al windkracht 6 meegemaakt en bleef goed zitten.

Top screen!

Makkelijk te monteren en werkt er goed om de warmte buiten te houden

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE