Super efficiente sunblock

In ons geval waren we op zoek naar een oplossing voor het invallend licht in de computer schermen. De Sun eclipse Maximaal sunblock biedt daar een makelijke en efficiente oplossing voor. Het online aankoopproces was ook zeer duidelijk en transparant. Ondertussen hebben we reeds vijf schermen geïnstalleerd.

• Kleur Boulder

Super zonwering!

Even een secuur werkje maar niet moeilijk. En dan een geweldig effect. Kamers blijven nu heerlijk koel. Aanrader!!!

• Kleur White

Heel tevreden over de buiten screens. Houd heel veel warmte buiten. Heel gemakkelijk te plaatsen. Goede service.

Goed product

Drie schermen besteld voor de slaapkamer. Het model voor aan de binnenzijde, want zonder ladder zou buiten ophangen geen optie zijn. De schermen zijn mooi op maat. Helaas kwamen ze te laat voor de recordhitte van 19 juli, maar komende week zal blijken hoe goed ze echt werken.

• Kleur White

Heel goed even puzzelen om het op raam te krijgen.

Maar het resultaat is echt goed. Minder warm in de slaapkamer.

Werkt prima

Makkelijke montage Voldoet uitstekend

• Kleur White

Perfecte oplossing voor onze tuindeuren

Lang zaten we te dubben welke zonnewering er moest komen op onze tuindeuren van de erker. Totdat ik de advertentie van Sun Eclipse zag. Direct besteld en 11 dagen later kwamen de screens binnen. Zeer eenvoudige montage. Twee zuignappen liërende volgende dag los, maar naweeën opnieuw even in kokend water te hebben gelegd zitten ze nu al ruim 5 weken continue op de ramen van de tuindeuren. Temperatuur is binnen zeker enkele graden lager nu de zon van het glas af gehouden wordt.

• Kleur White

Duidelijk minder warmte op zolder

Makkelijk te bevestigen, en duidelijk effectief

Wat een verschil

Volg de aanwijzingen en je hebt binnen enkele minuten plezier van je aankoop. In de kamers ongeveer 5 graden koeler. Inmiddels windkracht 6 op de ramen gehad en de screens bleven prima zitten.

• Kleur Boulder

Alles klopte

Het functioneert en past perfect. Netjes bericht gehad dat de levering wat langer duurde door drukte. Montage ging goed. Klein puntje: Handleiding spreekt niet duidelijk genoeg over het plaatsen van de kunststof schaal over de zuignap. We kwamen er wel uit maar dat kan duidelijker dachten we. Voor de rest alles top!

• Kleur Anthracite

Ideale oplossing en perfecte zonwering.

Hebben het nu een aantal weken hangen en merken goed het verschil. Montage is simpel als je de stappen goes volgt. Een aanbeveling voor een ieder.

Helemaal top

Makkelijk te bevestigen. Scheelt écht veel warmte in de kamer van mijn zoon. Hij kan nog wel naar buiten kijken, andersom gaat niet. Ook wat verduisterend. Heel blij mee!

Prima betaalbare oplossing

Echt superblij met de screens van Sun Eclipse! Het scheelt echt met deze warme dagen! Ik heb er inmiddels meerdere hangen en de volgende bestelling is alweer gedaan. Het is betaalbaar, makkelijk te bevestigen en blijft goed hangen, ook als het waait. Voor de slaapkamer heb ik de maximale sunblock in zwart, wat ook nog eens goed verduisterend werkt. En voor mijn kantoortje en de keuken optimaal zicht in wit. Inmiddels hebben mijn buren ook besteld, ik kan het echt iedereen aanbevelen!

• Kleur Black

zeer tevreden

uitstekend product, prettig contact, snelle levering, zorgvuldig verpakt

Prima product, prima service

Duidelijke website, goede instructies. Werkt naar behoren. Snelle levering.

Fantastisch product

Zo blij met dit product. Een screen op onze lichtstraat zou 2200,- kosten. Nu zijn we voor 500,- klaar. Werkt top Blijft goed xitten Denken goed met je mee als je overleg met ze wilt Echt een aanrader

• Kleur White

Perfect product, communicatie valt tegen

Product geleverd zoals besteld, niks mis mee. Wij hebben het product een week later gekregen dan origineel aangegeven. Dit werd zeer laat gecommuniceerd. Als ze het productieproces in orde hebben, hadden ze de vertraging eerder moeten signaleren.

Uiterst tevreden

De website is zeer praktisch en duidelijk. Het juiste scherm met de juiste afmetingen bestellen is een fluitje van een cent. Plaatsen is eenvoudig maar de handleiding is verwarrend. Het scherm is degelijk en oogt zeer mooi. De koeling is zeer goed voelbaar. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Een aanrader.

• Kleur Black

Doet precies wat het belooft

Gekocht voor de ramen van de slaapkamer van mijn zoon. Ligt op het zuiden, dus de hele dag zon. Samen hebben we gekozen voor maximale sunblock maar achteraf zou ik misschien toch beter gekozen hebben voor optimaal zicht, maar het is toch onze keuze geweest. We gaan nog een tuinkamer aanbouwen met glazen dak en we overwegen ook hier om deze screens te gaan kopen. Ik raad ze iedereen aan!

• Kleur Anthracite

Nog nooit gehoord van Sun Eclipse en hun producten. Via een buurvrouw op geattendeerd, die de screens van Sun Eclipse heeft gekocht. Zij heeft niets teveel gezegd. Ben erg enthousiast. Product is goed. Duidelijke instructie. Makkelijk te installeren. Gekozen voor screens aan de buitenkant met een zichtbaarheid naar buiten.

• Kleur Anthracite

hadden we eerder moeten doen

We hebben een serre met daarboven een schaduwdoek gespannen. Helaas komt de zon later op de dag opzij toch nog via de bovenkant binnen, met als gevolg dat het toch nog behoorlijk warm wordt in het bijkeuken gedeelte. Toen ontdekten we deze screens. Omdat ze voor zowel binnen als buiten geschikt zijn, en weersbestendig, dachten we dat het ook sterk genoeg moest zijn om aan de onderkant tegen het glas van het serredak te plaatsen. Tijdens het plaatsen merkten we het verschil al. We hebben ze nu enkele weken en we hebben er zeker geen spijt van. Het bijkeuken gedeelte van de serre blijft een stuk koeler en de keuken ook. En het blijft mooi strak tegen de bovenkant zitten. We hebben zeker waar voor ons geld.

Matige kwaliteit doek

Had al eerder screens van een andere leverancier opgehangen. Nu ivm snelle levering die beloofd was, hier besteld. Grote tegenvaller. Beloofde levertijd werd bij lange niet gehaald en produkt is van mindere kwaliteit (en vergelijkbaar in prijs) dan wat ik al had. Spijt van mijn aankoop.

zeer effectief

gemakkelijke montage en een optimaal effect

Uitstekend product!

Eenvoudig te monteren, prima en mooi afgewerkt product! En houd inderdaad veel warmte tegen. Heel tevreden met de screens!

Fantastisch product

Makkelijk om te plaatsen Laat weinig zon door, dus minder warm in huis

• Kleur N.v.t.

110 Polderstraat