Het blijft binnen duidelijk koeler nu we de screens hebben hangen

We hebben een woning op het zuiden, waar de hele dag de zon op alle ramen staat. Nu op 6 ramen deze losse screens bevestigd en het is duidelijk een heel stuk koeler. Het prettige bij deze screens is dat de ramen gewoon open kunnen en de boel kan doorwaaien. Het is een mooi systeem, doey zeker niet goedkoop aan. Zuignappen blijven prima zitten en alles hangt snel. Het ziet er aan de buitenkant netjes en strak uit en je kan prima van binnen naar buiten kijken, maar andersom niet. Dat is ook wel prettig.

Prima bedrijf

Snelle levering en mooi product.

• Kleur White

Ideaal voor ons dakraam op zolder. En het is niet donker.

• Kleur White

Product goed, maar deel mist

Wij ontvingen op tijd het bestelde product. Helaas ontbraken er 2 screens. Deze zijn later geleverd. Een excuses voor het ongemak was fijn geweest, maar dit bleef uit. De screens doen wel wat ze moeten doen! Houden veel warmte tegen.

• Kleur White

Mooi systeem, maar laat te veel licht en warmte door.

Het is een mooi systeem wanneer je geen mogelijkheid hebt voor een zonnescherm. Voor mij komt er alleen nog te veel zonlicht doorheen, voor de slaapkamer mag het voor mij prima donker zijn. Er komt ook nog veel warmte doorheen. Het glas aan de binnenkant voelde behoorlijk warm, dus toch maar weer mijn kantoenen lakens ervoor gehangen.

• Kleur White

Ideale zonwering voor een scherpe prijs.

Werkt perfect, geleverd volgens afspraak, is ern stuk aangenamer in de slaapkamers

• Kleur Anthracite

Werkt perfect, eenvoudig plaatsen en scheelt veel warmte

Prettig e-mail contact en product doet meer dan verwacht. Normaliter met airco bij hele warme dagen kamertemperatuur toch dik boven de 20 graden, terwijl nu rond de 18 graden blijft. Perfecte oplossing voor lage prijs en je kunt het scherm eenvoudig weer weghalen als de zomer voorbij is. Het zuignoppen systeem blijft prima zitten en is zo aangebracht. Aanrader.

• Kleur White

Eren mooi product dat perfect past

Ik had een zonwering met afwijkende maten besteld.Ik werd netjes gebeld of dat de juiste maten waren. Alles was goed geleverd

• Kleur Anthracite

Voor een klein raam waar de zon vanaf het middaguur tot ondergang op staat hebben we aan de binnenzijde een screen besteld. Communicatie en verzending waren prima geregeld. Screen was goed verpakt. Montage was zeer eenvoudig. En het allerbelangrijkste…. Het werkt perfect, t.o.v. voordat het screen er hing is nu zeker 80-90 % minder warm. Wij zijn zeer tevreden en komen zeker terug voor aan aantal andere ramen. Blij dat we jullie hebben gevonden.

bevalt goed

heb er 2 besteld, voor het normale glas werkt het goed. alleen je kan geen screens plaatsen op reliëfglas, daar werkt het niet

Werkt fantastisch

Goede omschrijving,doen wat er staat... Echt geweldig. Bij ons op zolder een uitkomst

Goede zonwering

Fijn dat deze zonwering op maat gemaakt kon worden vanwege afwijkende maat van ons raam. Goede gebruiksaanwijzing enkel wel een dingetje om hem strak op te hangen. Het werkt super, het huis blijft koel en je kunt nog fijn naar buiten kijken met deze antraciet kleur.

niet tevreden

Is mij zwaar tegen gevallen ,ik had er meer van verwacht

• Kleur Boulder

Werkt goed

Is wat moeilijker dan ik dacht om strak te trekken. Is iets gevoelig voor wind. Niet duidelijk of ik dit in de winter eraf moet halen want dan staat de zon er ook regelmatig op. Hoe te reinigen na vogelpoep??

uitstekend

aanbrengen gaat goed, resultaat qua temperatuurverlaging : goed

• Kleur Black

Makkelijk op te hangen. Goede gebruiksaanwijzing.

Goed effect. Verzorgde levering. Makkelijk op te hangen. Goede gebruiksaanwijzing.

Het werkt!

De temperatuur in het kamertje waar ze zijn bevestigd (en waar vrijwel de hele dag de zon op staat) is inderdaad een stuk lager. Ik heb gelijk voor een andere ruimte er nog twee besteld. Jammmer is wel dat de levertijd bijna 2 maanden bedraagt. Volgens de site komen ze pas na half september. Dan is de zomer goeddeels voorbij ;-(

Correcte levering

Prettig bedrijf,perfecte pasvorm Voldoet aan onze eisen,betreffende zonwering?

super!

We hebben deze besteld voor een slaapkamer en het werkt perfect!

Perfect passende screen

Het bestelproces was erg eenvoudig. Ondanks de drukte werd er redelijk snel geleverd en ik werd goed op de hoogte gehouden over de status van de bestelling. De screen past perfect en er zit een goede installatiebeschrijving bij.

• Kleur White

Ik merk duidelijk verschil in temp!

• Kleur White

Fantastisch! Ziet er mooi uit en houdt in deze warme tijd heel veel hitte tegen

We hebben de screens in een lichtkoepel hangen. Het scheelt boven verwachting veel in de warmte. Met deze hete dagen merken we het verschil zo goed! Echt super. Ze waren gemakkelijk op te hangen. We zijn heel erg tevreden.

• Kleur White

Mooi maar wat ervaring nodig met de zuignappen.

Mooi spul en houd de warmte goed tegen. Omdat ik het ook op grotere ramen wil doen twijfel ik toch if dat w goed vast blijft zitten, omdat ik best wat moeite heb gehad om de zuignappen vast te krijgen. Ik heb de indruk dat het zachte gedeelte iets te krap is afgesneden. Mvg. Jaap

Fijne zon/warmtewering op maat

Ons keukenraam is niet geschikt om andere zonwering te bevestigen. Jaren ons beholpen met een parasol voor het raam tot we Sun Eclipse op internet vonden. Warmtewering is ruim voldoende en doorkijk is prettig. Bevestigen is redelijk eenvoudig met 2 personen maar helemaal glad zonder golven lukt niet. Inmiddels ook voor de berging 3 schermen aangeschaft en bevestigd. 1 met maximale sunblock. Ook deze niet helemaal zonder golven kunnen bevestigen (wellicht de gaten niet helemaal op elkaar afgestemd). We zijn dik tevreden.

• Kleur Boulder

Bestelling naar wens

Duidelijke instructies in het pakket. Montage was heel eenvoudig. Ondertussen al enkele weken in gebruik, de zuignappen hebben het raam nog niet losgelaten.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE