Makkelijk te bevestigen op dakraam, bevalt goed.

Ziet er mooi uit, werkt goed.

• Kleur White

Levering is goed maar t doek zelf blijft voor geen meter plakken. Ik zou niet weer bestellen

Sneu voor het geld want zuignappen plakken voor geen meter. Erg jammer.

• Kleur White

Goede kwaliteit en functioneert naar behoren.

Zeer tevreden.

Grandioos!

Ik ben zeer tevreden over de Sun Eclipse. Ze hangen op mijn slaapkamer en het is er aangenaam koel als ik ga slapen. Zelfs als een van de 2 ramen op kiep staat blijft het er koel. En ondanks ik voor maximale sunblock heb gekozen. kan ik er toch goed doorheen kijken. Het ophangen was zo gepiept. Zo blij ermee!

• Kleur Concrete

Een goed en betaalbaar alternatief voor een airco!

Ik heb nu sinds enkele weken de screens van Sun Eclipse in gebruik en deze bevallen mij zeer goed. Het bevestigen (in mijn geval 4 smalle ramen) is even wat 'gedoe' (6 zuignappen per raam) , maar ik laat ze gewoon de hele zomer zitten en verwijder ze dus niet telkens als het even niet zonnig/warm is. Uiteraard wordt het niet zo koel als met een airco, maar het scheelt absoluut en is een zeer betaalbaar alternatief, dat bovendien veel minder ruimte inneemt, als het na/voor de zomer weer opgeborgen moet worden. Ik heb de versie gekozen met maximale sunblock en het zicht naar buiten is nog steeds goed te noemen. Al met al ben ik zeer tevreden!

• Kleur Black

Mooi beeld, maar 1 graad koeler dan ervoor.

Het was een eenvoudige puzzel om de doeken te installeren. Ik heb wel hulp gevraagd van mijn buurvrouw want anders kon ik zoiets groots niet recht monteren. Het bleek dat zowel het doek met goed zicht, als het doek dat meer donker zou zijn veel licht doorlieten, zodat ik nog door beide ramen kan kijken. Ik heb voor bestelling contact gehad met Suneclips en zij verzekerden mij dat ik het goed zou afmeten als ik van kit naar kit zou meten en dat zij het verschil in lengte zouden overbruggen dat ontstaat omdat de doeken een paar cm boven het raam zweven na montage. Dat is bij een van de doeken gebeurd. Bij de ander niet helaas. De ramen zien er mooi strak uit en ik vind het een fijne bijkomstigheid dat niemand meer bij mij naar binnen kijkt, ook niet als de vitrage door de kat verschoven is. Echter de reden waarvoor ik 200 euro uitgaf.. namelijk warmtewering in mijn slaapkamer door de zon te weren is gefaald. Zowel licht als warmte komen erdoor heen. Verschil in temperatuur zonder doeken is precies 1 graad, mits ik mijn raam gesloten houdt. Ik woon in een supergoed geïsoleerd huis gelukkig. Helaas, de buurvrouw vraagt mij nu waar ik die mooie zonwering vandaan heb.. ik twijfel of ik haar dit kan aanraden..

Geweldig is super

Goede aankoop makkelijk te plaatsen en het werkt

• Kleur Black

Prima oplossing als je geen automatische screens kwijt kunt

Snelle levering, product als omschreven, kwaliteit van het product is top. Wel een uitdaging om ze even snel te bevestigen (zittend op een schuin dak, omgeven door wespen). Nog geen harde wind meegemaakt zodat nog niet bepaald kan worden of de bevestiging dan ook blijft zitten

Fantastisch product

Snelle levering met uitstekende service!

• Kleur Black

Het huis is door de screens een heel stuk koeler met de warme dagen, echt een uitkomst.

Perfect!

Heel makkelijk te monteren en ziet er keurig uit.

• Kleur Anthracite

Super makkelijk en gewoonweg goed

De montage van Sun Eclipse zonwering is super makkelijk. Eenmaal bevestigd op je raam hoef je er voor de hele zomer niet meer naar om te kijken. Ook al valt er nog zonlicht binnen, de temperatuur in huis is merkelijk veel koeler.

• Kleur Boulder

Past perfect en geen warmte binnen.

• Kleur Concrete

Het helpt echt, de schermen van Sun Eclipse.

Het is duidelijk merkbaar. Minder snelle warmte opbouw sinds de screens zijn geplaatst.

• Kleur White

goed, zuignappen blijven goed zitten.

Daar ik geen rolluik kon plaatsen is dit een goede oplossing. Hij was wel 1cm kleiner dan gevraagd , maar het lukt juist.

• Kleur White

Boven verwachting effectief in tegenhouden van warmte.

Een doek besteld voor badkamerraam dat schuin geplaatst is. Instructies zijn zeer duidelijk en de materialen zijn zeer deugdelijk. Bevestigen gaat zeer eenvoudig. Aan de buitenkant van het raam bevestigd met zuignappen omdat er bij ons geen andere optie is zonder het kozijn onherstelbaar te beschadigen. De zuignappen werken super, ook met flinke wind/regen. Betreft de reden van aanschaf: houdt de warmte verbazingwekkend goed buiten het huis. De zon schijnt de hele dag op dit raam. Nog een plus: er komt ruim voldoende licht door het doek waardoor er geen licht aan hoeft overdag. 9,5 sterren omdat de zuignappen er vanaf de binnenkant iets minder fraai uitzien, maar je kunt je afvragen of het die halve ster aftrek waard is.

• Kleur White

Ben er erg blij mee had het veel eerder moeten doen

• Kleur Boulder

VOLDOET GOED

houdt goed de volle zontegen in mijn slaapkamer. en kan er toch door naar buiten kijken.

• Kleur White

snelle levering, past goed ,werkt perfect.

screens passen perfect, houd heel goed de zon tegen, kan soms wel 10 graden schelen. aan te bevelen aan vrienden en familie.

De optimale zonwering.

Zeer tevreden. Vlotte verzending. Goede instructies. Vlot en gemakkelijk te installeren. Zeker aan te bevelen. Groetjes een tevreden klant.

• Kleur Anthracite

Ideaal simpele voordelige oplossing zin te weren

Overzichtelijke site goede instructies

• Kleur White

Voor de ramen boven, zowel voor als achterkant hangen ze aan de buitenkant en ze houden grootste gedeelte van de zon tegen. We hebben de meest verduisterende gekozen maar je kan er toch nog doorheen kijken. Heel fijn! Zijn dik tevreden en raden ze ook anderen aan.

Doet wat het moet doen

Goede oplossing als je niet in deur of kozijn wil boren. Straks in de winter weer opbergen in de kast voor de volgende zonnige periode.

• Kleur Anthracite

Handige oplossing voor de zomermaanden.

Ik heb ooit ingebouwde screens gehad en die bevielen uitstekend. Nu, met de zeer warme dagen, was ik op zoek naar een oplossing tegen de warmte. In een advertentie kwam ik de oplossing van sun eclipse tegen. Deze had het voordeel dat ik niet hoefde te boren of breken om de schermen op te hangen. Ieder voordeel heeft ook zijn nadeel, want bij bewolkt of regenachtig weer is het ook donkerder in huis. Ik vind het systeem niet gemakkelijk genoeg om per dag te kijken of ik de screens er afhaal of niet. Mijn conclusie is dat de voordelen (lagere binnentemperatuur) groter zijn dan het genoemde nadeel. Ik ben zeer tevreden over het product.

• Kleur Concrete

Koelere kamer, maar wel prijzig voor wat je krijgt

Het ophangen was gemakkelijk, gewoon precies zoals het filmpje uitlegt. Ik heb de meest doorzichtige schermen gekocht. De kamer is iets donkerder, maar hoef echt geen lamp aan te doen. Van binnen naar buiten kijken is heel goed te doen, van buiten naar binnen zie je niets. Dit geeft dus extra privacy, maar lijkt me dat het op bepaalde plekken ook best ongezellig kan zijn. Het is wel duur, ik denk dat het goedkoper zou kunnen maar je betaalt voor het slimme ophangsysteem. Het zeil zou je wellicht zelf kunnen vinden, maar die zuignappen zijn toch erg mooi en passend. De kamer is echt duidelijk koeler dan normaal, dus ik ben er heel blij mee en heb geen spijt van de aankoop (ondanks de kosten).

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE