Zolderkamer met dakkapel nu een stuk koeler met de warme dagen

Had niet verwacht dat het zo goed zou werken qua warmte buiten houden. Inmeten en montage handleiding zijn duidelijk, wel moet je de stappen goed lezen, de video instructie is een aanrader. Goed alternatief voor duurdere screens of op lastige plaatsen.

• Kleur Boulder

Helaas was er door de drukte een langere levertijd van toepassing maar het was het wachten waard en het werkt uitstekend.

• Kleur Boulder

Prima screen, doet wat het moet doen

Screen houdt grootste deel van het zonlicht en daarmee ook de warmte buiten. Ik heb het aan de binnenkant van het raam gehangen omdat het dan niet vies wordt en ramen buiten gewassen kunnen worden. Aan buitenkant waarschijnlijk nog effectiever. Het paste prima en was gemakkelijk te monteren. Wel jammer dat je het niet makkelijk aan het raam kunt oprollen bij minder mooi weer, zoals bij een rolgordijn. Ik weet ook niet of er veel verschil is met een goed gecoat rolgordijn aan binnenkant raam dat alle licht tegen houdt. Verder prima produkt en geen spijt van de aanschaf.

• Kleur White

Prima zonwering die erg strak hangt

Door de drukte was de levering wat later dan oorspronkelijk aangegeven, maar hierover is wel gecommuniceerd. Het aanbrengen van de zuignappen was simpel en de screens hangen mooi strak.

• Kleur White

Heel effectief, veel temperatuurverschil op zolderkamer.

Makkelijk te monteren en effectief. Heel gebruiksvriendelijk.

• Kleur White

Werkt prima en mooi design.

• Kleur White

Werking is oké, bevestiging lastig

Wij hebben op ons Veluxraam een Suneclipsscherm bevestigd, hittereducering is er wel, maar verwacht geen wonderen, hebben daarbij ook nog een verduisteringsrolgordijn. Alleen de bevestiging van 6 zuignappen op exact de juiste plek is erg lastig ( en dan zijn wij best handig). Een mal hiervoor zou handig zijn geweest

Paar graden minder

Bevestiging vond ik nog wel een dingetje. M.n. als het om een zolderraam gaat die niet open kan. Het werkt wel! De ruimte is in ieder geval een paar graden minder warm.

Werkt goed!

We hebben er eentje gekocht om uit te proberen voor het kamertje van mijn zoontje. Op zijn kamer staat de zon het langst en is daardoor het warmste kamertje van het huis. Met de screen ervoor wordt het echt stuk minder warm op zijn kamer. 1 ster minder omdat de levering 2 keer is uitgesteld, wat ik begrijp met deze drukte. De communicatie hierover was wel prima. Volgend jaar bestellen we ook screens voor onze slaapkamer en de dakkapel aan dezelfde kant van het huis. Stuk goedkoper als de markiezen die we aan de voorkant van het huis hebben hangen.

Lijkt goed te werken

Het lijkt goed te werken ook met de zuignappen. Voor schuine ramen een ideale oplossing. Toch heb ik 1 min punt en dat is dat het een lap doek is en dat de randen niet omgezoomd zijn. Als je voor ruim € 600,- 2 besteld verwacht je dat toch.

• Kleur White

eindelijk eens een product wat werkt !

zelf meten , bestellen, levering en ophangen , klaar! het is een simpel systeem makkelijk zelf te doen (ik wou dat ik het bedacht had) en werkt (tot op heden) goed de warmte blijft goed buiten scheelt zeker een paar graden voor in de toekomst misschien nog wat meer kleuren ?

• Kleur Anthracite

Eenvoudig te monteren ook voor mensen met 2 linkse handen.

Wegens drukte was een tijdige levering geen probleem. Eenvoudig aan te brengen. Montage fimpjes erbij. Montage handleiding was aanwezig. Kortom goed spul!

Werkt!

Merkbaar verschil in warmte na het bevestigen van de Sun Eclipse-zonwering! Het monteren zelf is niet ingewikkeld, maar vraagt wel om enige aandacht. Het mooi strak hangen is iets lastiger. Prijs moet lager kunnen.

• Kleur White

Goede kwaliteit en op afgesproken datum geleverd

Ik heb 3 screens gekocht. Een voor mijn achterdeur en 2 voor de slaapkamer van mijn kleinzoon. Past perfect en makkelijk te installeren. Ze bevallen heel goed.

Werkt heel erg goed

De warmte blijft veel langer buiten, dit terwijl op het zuid westen ligt. Heel blij mee!

• Kleur Anthracite

Werkt goed, makkelijk te plaatsen

De plaatsing met de zuignappen was gemakkelijk en snel. In mijn keuken met balkon op het zuiden werd het 6 graden warmer dan buiten; na plaatsing nog maar 2 graden. Het laat voldoende licht en zicht door.

Geweldig goed

Toppie eindelijk eens een goeie uitvinding en het werkt perfect scheelt gewoon 10graden in de keuken en slaapkamer makkelijke bevestiging en omdat we huren mag er niet zomaar iets geboord of geschroefd worden ,ik verfde voorheen altijd ons raam met aqua verf dat hielp wel wat tegen de warmte 1 nadeel was, je had helemaal geen uitzicht meer .toen ik op internet sun eclipse tegen kwam dacht ik eerst dit is weer zoiets te mooi om waar te zijn klinkt te veel belovend en dan de bevestiging met zuignappen no way dacht ik da blijft toch niet zitten ,mijn partner zei besteld ze toch ist niks is er nog geen man overboord ,wat ben ik blij dat ik geluisterd heb het werkt zoals in het filmpje wordt getoond en beloofd ideaal gewoon je merkte ook direct het verschil met die warme dagen

Eenvoudig snel en doeltreffend

Eenvoudig te installeren en de handleiding was duidelijk. De bevestiging ging zeer vlot. De screens werken doeltreffend en uitstekende oplossing voor zonwering op deuren. Enige puntje, de stof is soepel en had omdat vooraf geweten had ik aan de 4 kanten 0.5 cm bij genomen . Het screen mocht gerust 1 of 2mm boven het schrijnwerk komen voor een optimale zonwering. Het screen houdt de zon tegen en je kàn nog mooi naar buiten kijken.

• Kleur White

Omdat we geen ruimte hebben om elektrische scteens op te hangen,zochten we een oplossing. Deze screendoeken op maat zijn echt top, je voelt het verschil binnen. Veel koeler en aangenamer.

• Kleur Black

Hiede service en goed product.

De communicatie verliep soepel. Er werd goed meegedacht, waardoor we een screen uit één stuk konden bestellen voor op onze lichtstraat. De screen past goed en het belangrijkste, hij doet wat ie moet doen. Geen felle zon meer tijdens het koken op je lijf en geen gigantische opwarming van de keuken meer door de zon die door de lichtstraat naar binnen viel. We hadden verwacht dat het veel donkerder zou zijn in de keuken, maar dat valt reuze mee

Één wereld van verschil

Wij hebben voor de sunblockuitvoering gekozen en dit maakt echt een wereld van verschil in onze badkamer. Plaatsen was heel eenvoudig, ook mooi op maat gemaakt, kortom,wij zijn heel tevreden en raden iedereen een scherm aan.

Betaalbare en effectieve zonnewering

Mooie screen doek die de zon goed buiten houdt en de kamer kan verdonkeren. Heel gemakkelijk te bestellen en goeie service. Ik maakte een fout in kozijn type en dit kon kosteloos aangepast worden na contact. Super! Heb er nog extra besteld.

• Kleur Boulder

We zijn erg blij met deze oplossing

We hebben een keukenraam op het zuidwesten waar we aan de binnenkant geen zonwering konden plaatsen ivm brandgevaar en eventuele vetspatten en waar aan de buitenkant ook geen zonnescherm of luifel mogelijk is. Tot ik jullie advertentie zag. Ideale oplossing. Hij doet wat hij moet doen en de temperatuur in de keuken is nu beter.

Heel tevreden

Ik ben alleenstaande met een beperking, toch slaagde ik erin om het zelf op te hangen. Ik schat dat het in mijn living meer dan een 5-tal graden minder warm komt. Ze blijven ook heel stevig hangen. Voorlopig heel tevreden, had dit product al veel langer moeten hebben.

Top!!!

Ik heb de screens besteld voor op kantoor, voorzolder en keuken. De eerste dag had ik al voordeel van de screens, minder heet in huis als de zon in ons huis schijnt. Nu ga ik ook screens bestellen voor de slaapkamer en slaapkamer op zolder. Goed alternatief voor andere duurdere oplossingen.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE