Heel functioneel en makkelijk te monteren.

• Kleur White

Twijfel twijfel, niet twijfelen! Het werkt!

Na lang twijfelen toch besteld! Absoluut geen spijt, blijven prima zitten en doen zeker hun werk! Wij zijn er blij mee!

• Kleur White

We hebben jaren in onze serre zitten zweten...

Zelfs onze airco kon het amper aan... En we konden zelfs niet op ons bankstel 2.5 meter vanaf de serre beglazing zitten, door de stralingswarmte... Nu de screens er op zitten is de stralingswarmte weg, en laatst bij 40 graden met de serre op het zuiden was het binnen echt koeler qua gevoel en 6 graden lager op de thermometer. Hadden we dit maar jaren eerder gedaan. En het zicht is ook ruim voldoende door de screens. Ook de montage was (als ik niet zo eigenwijs was om de handleiding niet te lezen) in tweede instantie nadat we de zuignappen in kokend water hadden gelegd een fluitje van een cent.

• Kleur Anthracite

Ben heel blij van de screens. Het is een heel groot verschil sinds ik ze heb, in de slaapkamer is het veel frisser (werden aan de binnen geplaatst). In de toekomst zal ik er ook kopen voor de woonkamer.

• Kleur White

Ik kan geen zonnewering omdat er direct een dakgoot boven kozijn zit. Top uitvinding!

• Kleur Anthracite

Makkelijk en scheelt zeker wel warmte

Makkelijk te bevestigen en scheelt zeker in warmte. Maar na een paar echt warme dagen komt de warmte alsnog echt je huis in. Maar met grote ramen op het zuiden ben ik er wel blij mee.

• Kleur Anthracite

Exact wat we er van verwachten prima zo!

het is prima

• Kleur Anthracite

Een goed product. Bedrijf belooft veel en dat komt ook uit! Eenvoudige montage. Levering volgend afspraak.

• Kleur Concrete

Een pak frisser!

Ik ben over het algemeen tevreden over de screens! Het scheelt een pak in temperatuur! Alleen bij het plaatsen van de bestelling was het ietwat verwarrend. Men waarschuwt u als je voor ondiepe raamkozijnen kiest dat de afmetingen groter zullen worden, daardoor heb ik mijn maten aangepast, dat mocht ik niet gedaan hebben, ze passen uiteindelijk net, maar er zijn rondom rond spleetjes. Ik denk dat het voor iedereen gemakkelijker zou zijn als ze inderdaad moeten kiezen voor diepe of ondiepe raamkozijnen, en dat jullie dan intern de juiste maten bepalen, zonder dit te benoemen bij het plaatsen van de bestelling.

• Kleur Black

ideale oplossing bij hittegolf

met deze zonwerende screens aan de buitenzijde van het raam blijft het glas koeler en loopt de temperatuur minder hoog op . Makkelijk te monteren en installeren en blijft perfect hangen Zeer duidelijke instructies naar opmeten en montage toe ontvangen Perfecte oplossing bij hete dagen en makkelijk terug op te bergen Kwalitatief en betaalbaar

• Kleur White

Makkelijk te bevestigen, houdt veel warmte buiten!

We hebben de screens bevestigd op de ramen aan de zuidkant: van de slaapkamer en onze keukendeur. Het houdt veel warmte buiten. De eerste regenbuien zijn goed doorstaan, nog even afwachten hoe ze zich houden bij veel wind.

• Kleur White

Sun eclips werkt prima goed product

Sun eclips is een goed product Na montage is de kamertemperatuur beduidend lager gewordenen De montage is vrij makkelijk te doen

• Kleur Anthracite

uitstekend product voor openslaande ramen

Duidelijke instructie, strakke uitvoering en degelijk materiaal.

Wat een verschil

We hebben ze aangeschaft voor de slaapkamer van onze dochter (van 15u tot zonsondergang staat de zo op haar raam) het is een heel stuk koeler en donkerder in haar kamer.

• Kleur Black

Briljante uitvinding op het gebied van zonwering

De zonwering met zuignappen werkt fantastisch, is zeer gemakkelijk monteerbaar, heeft een mooie neutrale uitstraling en zorgt daadwerkelijk voor minder warmte in huis. Wel heel belangrijk om de juiste maatvoering voor een naadloze aansluiting op het raamkozijn te kiezen, anders komt er langs de randen toch nog zonwarmte naar binnen en dan is het effect meteen weg.

snel en goed

zowel het ontvangen van de proefstukjes ging sneller dan verwacht en een foutje in mijn bestelling werd door de klantenservice gemeld waardoor ik nog geld terug kreeg

• Kleur Boulder

Valt tegen

Het reduceert de warmte matig. Materiaal krult aan de bovenkant waardoor toch de zon inval, dus warmte binnen komt, (zie foto's). Te dure oplossing voor het matige resultaat. Maar goed ingespeeld wanneer je een huur woning hebt of niets aan de pui/kozijn mag monteren.

Niet in één zin

Toen ik eenmaal snapte hoe de dubbele zuignappen werkte was het heel makkelijk op te hangen ook vind ik het mooi dat je nog gewoon van binnen naar buiten kan kijken en toen het buiten 41 graden was voelde het binnen merkbaar koeler

• Kleur N.v.t.

Koel

Via enige ondersteuning de maten opgenomen ivm glaslatten. Hierna 1 weekje moeten wachten en toen kwamen ze keurig binnen. Duidelijk handleiding en het scheelt nu zo'n 3 a 4 graden in de kamer tov vroeger. Heerlijk thuis werken zo

• Kleur White

Super oplossing voor een koelere slaapkamer

1 scherm optimaal zicht voor slaapkamer dochter. Scheelt zeker een aantal graden. Komt ook nog wat licht binnen. Superfijn. Makkelijk te bevestigen. Volgend jaar mogelijk ook zolder aanpakken. Zeer tevreden

• Kleur White

Geweldige en betaalbare innovatie!

Algemene informatie over product, hoe aan te brengen en bereikbaarheid vermeld op website klopt voor 100% !!

• Kleur Boulder

betrouwbaar

Onze 2de bestelling is goed aangekomen en de screens doen hun werk in de veranda. De hittegolf hebben we goed doorstaan. 2 zuignapjes werkten niet naar behoren, maar we hadden er nog extra van de 1ste levering. Zeer tevreden.

• Kleur White

heel blij met sun eclipse zonwering

ik ben heel blij met mijn sun eclipse zonwering en trots op mezelf voor het geheel zelfstandig doorlopen van bestelling en montage. zeer eenvoudig in te meten, bestellen en monteren.

Normaal met warm weer 27 graden nu 23/24

• Kleur White

Overtreft de verwachtingen. Snelle levering, zelfs in de zomer. Duidelijke instructie. En het belangrijkste: Werkt uitstekend. Op een gewone zonnige dag ca 7 graden koeler.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE