Prima product

Keurig verpakt exact op maat, mooi product, Houd warmte goed buiten. Helaas niet verduisterend. Zodra deze komt gaan we er meerdere bestellen.

Gewldig!

Screen is gemakkelijk te installeren, het werkt echt: de hitte blijft buiten!

• Kleur White

Waar het eerst een sauna was in sommige delen van het huis, is het nu voelbaar koeler. De brandende hitte die versterkt wordt door het glas van de ramen is weg en dat scheelt een heleboel qua warmte in huis. Een paar graden verschil doet veel kan ik je zeggen! Ook qua ophangen is het goed te doen. Duidelijke instructies zijn beschikbaar en als je die tot de letter volgt heb je geen enkele problemen. Vorig jaar hadden we een aankoop gedaan die de zomerstormen overleefd hebben, dit jaar meer gekocht als aanvulling voor andere ramen. Deze zuignappen waren wat vervormd, maar met de aanwijzingen weer helemaal prima. Wanneer het bewolkt is, is het wel wat donkerder in huis. Voor de slaapkamer geen probleem, maar op m'n werkkamer hangen de doeken daarom binnen. Dan kan ik ze makkelijk loshalen als dat nodig is voor wat meer licht, en daarna weer ophangen. Zo komen we de hitte goed door!

• Kleur White

Wat een fantastische uitvinding als je niet in de mogelijkheid bent om gaten te kunnen / mogen boren. Het houd echt de warmte tegen! De website is super makkelijk om te bestellen. Je ziet meteen de prijs. je moet het zelf wel goed opmeten en eventueel aanpassen. (Je krijgt te zien wat de maten gaan worden) Het monteren van de schermen gaat gemakkelijk als je rustig de tijd neemt en de stappen volgt. Doordat de schermen alleen op de ruit bevestigd worden kan het raam altijd open. Ik heb volledig zonwerend gekozen, maar zoals je ziet kan je daar ook nog prima mee naar buiten kijken. Het is een top bedrijf! Snelle levering, en goede klantenservice.

• Kleur Anthracite

ik had een klacht over de zuignappen die niet plakten Ik werd direct gebeld met de oplossing, Die overigens ook als tip in de handleiding stond(slechte lezer)

• Kleur White

Ben blij met mijn sun eclipse zonwering. Makkelijk te plaatsen en ideaal tegen de zon. Goede service. Door een fout van mij zelf. Werd toch kosteloos deze zonwering vermaakt.

top product

wij hadden het voor 4 ramen besteld en het hangt een dag,het bevalt al zo goed dat we alweer een nieuwe bestelling hebben gedaan voor 3 andere ramen.

Alles naar wens!

Vooraf zijn wij vlot en prima geïnformeerd. Bij vragen kwam er steeds snel een antwoord. De schermen zijn makkelijk te monteren op de lichtstraat en het is echt een aantal graden koeler in de huiskamer bij warm weer. Wij zijn er heel blij mee.

SUPER !!!

Had al een heel verhaal geschreven. Maar met de foto van onze voordeur gemaakt had was alles weer weg. Maar wij zijn er erg blij mee. Scheelt 90 % minder warmte in onze gang. Dus maak nu geen foto anders is die weer weg, Maar Sun Eclips toppie. Met vriendelijke groet, Familie Huisman

Super tevreden

Heel efficiënt en bovendien mooi design Zeer blij met deze aanschaf

• Kleur White

Top zonne en hitte werend!

Helemaal prima Product voldoet!

• Kleur Boulder

Je voelt de warmte niet als je voor het raam staat waar de zon op schijnt. En de doorkijk zijn heel fijn voor in de keuken. Ik ben er erg blij mee.

Wat een uitkomst!!

Via vrienden werden we getipt en voor een fractie van de prijs van rolluiken hebben we nu prachtige zonsverduistering van Sun Eclipse. Echt een aanrader, hadden we jaren eerder moeten doen. Met de enorme hitte van de afgelopen dagen was het een goede test, het bleef lekker koel. Geen airco nodig, dus veel beter voor het milieu. Het inmeten is even een puzzel maar het plaatsen is prima te doen. Hier hebben we heel veel plezier van! Mijn schoonouders in het buitenland wilden het ook, maar dat lijkt nog niet mogelijk.

Valt tegen

Wij hadden eerst rolgordijnen voor de ramen aan de buiten kant. Bleef het koeler dan nu met deze screen's. Vind het jammer als ik dat had geweten had ik ze niet gekocht

• Kleur Anthracite

fantastische meerwaarde voor warme dagen!

Ik heb de zonneschermen nu een kleine 2 weken in gebruik. Ik had hen net op tijd besteld - we kregen immers te kampen met een serieuze hittegolf met verschillende opeenvolgende dagen van 30+ graden. Wat een verschil!! Terwijl ik me eerder volledig opgesloten voelde op warme dagen (ramen en gordijnen helemaal dicht, lichten aan en voortdurend 'avond'gevoel) kon ik nu de gordijnen helemaal open laten en nog genieten van zicht naar buiten. De zonneschermen lijken inderdaad heel veel van de warmte tegen te houden (bijv. gevoelstemperatuur aan de binnenkant van de ramen was zéér OK). -- Eerlijkheidshalve vermeld ik er ook wel even bij dat mijn mobiele airco gelijktijdig draaide. -- Ik koos voor de buitenschermen in kleur zwart + 'optimaal zicht'. De schermen zijn eenvoudig te bevestigen dankzij de erg goede instructies en fabricatie en zien er ook heel erg 'klassevol' uit. Heel erg blij met mijn aankoop, zonder twijfel één van mijn beste aankopen dit jaar!

• Kleur Black

Prima sunblock screens en simpel te installeren.

Ons chalet staat met een paar ramen (waar onder de slaapkamers) op het zuiden. Op facebook kwamen we Sun Eclipse tegen, we hebben gelijk drie screens en de Sun Eclipse Cleaner besteld. De installatie instructie lijkt in eerste instantie nogal ingewikkeld maar het is in feite heel erg simpel :-). Het monteren gaat erg makkelijk, wel is het even een beetje "prutsen" om er geen plooi in te krijgen (zie rechter screen op de foto waar het nog een beetje in zit). Sun Eclipse is wat ons betreft een prima oplossing in situaties waarbij je goed bij het raam kunt komen om ze te monteren en weg te halen wanneer je ze niet nodig hebt. Er werd bij ons een reserve draaiknop meegeleverd :-) . De Sun Eclipse Cleaner werkt echt top (kun je ook je hele raam mee schoonmaken in een handomdraai ;-) ). We hebben veel van onze buren op het chalet park op een goed idee gebracht denken we....Sun Eclipse gaat het vast nog druk krijgen denken we ;-).

• Kleur Concrete

Voldoet volop aan men eisen. Gemakkelijk te plaatsen. Top

Makkelijk en snel

Hele fijne zonwering die ik zelf eenvoudig heb opgehangen! Werkt ook nog eens heel goed. Ze hangen aan de buitenkant en houden echt veel zon en dus warmte tegen.

• Kleur White

Doet echt wat er beloofd is super en mooi

• Kleur Boulder

Werkt goed, tenzij het 40 graden is ;)

De afgelopen weken heb ik gebruik gemaakt van Sun Eclipse. Het werkt goed, en er is een goed verschil te merken met hoe warm het hiervoor in huis was. De uitzondering hier op is natuurlijk de 40 graden die we aantikten, maar dat had ik ook niet anders verwacht. Dus: voor normale warme zomers is het een wereld van verschil!

• Kleur White

Prima oplossing om de hitte buiten te houden!

Een praktische en makkelijke oplossing tegen de hitte. De screens zorgen ervoor dat het binnen aanmerkelijk minder warm wordt. Prettig dat je er toch goed door naar buiten kunt kijken. Heb "Sun Eclipse" ook bij kennissen van harte aanbevolen.aanbevolen

• Kleur Black

Waardeloos

Ik vind het waardeloos, en ben ontevreden over min aankoop. Het product zag er op de foto mooi uit en in het filmpje zag het er ook handig uit, maar in werkelijkheid is het geen goed product, ik vindt het jammer dat het voor mij een waardeloos idee is. Ik had er meer van verwacht als het wat was geweest had ik voor mijn hele woning besteld.

Beperking zonnestraling voldoende.

Montage was niet moeilijk, maar strak krijgen was onmogelijk. Tevens zijn de zuignappen veel te groot en opvallend. Doek uitei delijk op het omliggende kozijn geplakt. Ging net.

• Kleur Boulder

Zo veel minder warmte op zolder

Gemakkelijk te installeren, heeft heel veel effect. De volgende dag duidelijk minder warmte op zolder. Heel fijn. Goede kwaliteit. Prima prijs.

Doet zijn werk perfect!

Makkelijk bestellen en vlotte levering. Het plaatsen gaat eenvoudig. Het screen doet zijn werk perfect. Ook met de hitte van afgelopen dagen.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE