Makkelijk en scheelt veel warmte

Dé oplossing voor onze warme keuken. Ultieme zonblok maar je kan toch nog buiten kijken. En de warmte blijft eindelijk uit huis.

• Kleur Black

We hebben gekregen zoals in de promotie filmpjes staat en daar zijn we heel blij mee. Het voldoet aan onze wensen. Goede uitleg wat betreft bestellen en monteren, dus een 10 waard.

• Kleur Anthracite

aanbrengen was een klus, maar het resultaat is erg fijn.

Het was even wat werk om het screen goed te bevestigen. Ik hoop dat ik het er goed afkrijg, na de zomer. We hebben de doodbedaard, om het screen in op te bergen. Maar het scheelt in de temperatuur. Het raam waar het screen tegenaan zit is binnen koeler dan het andere raam.

• Kleur White

Licht komt binnen en de hitte blijft buiten

Goede beschrijving die heeft geholpen de Sun Eclipse easy te fixen

• Kleur White

Mooie zonneschermen, praktisch en betaalbare oplossing

Ik heb buitenschermen bij de woon/tuinkamer, kleur concrete. Het ophangen vergt wat handigheid, daardoor nu niet overal even strak en sommige zuignappen laten steeds los. Volgend seizoen gaat dit vast beter. De lichtinval vermindert meer dan ik dacht, niet bij zon, maar als de zon weg is, dan is het voor mij iets te donker. Om die reden niet alle ramen bekleed, om genoeg licht te houden, Boven op de slaapkamers heb ik boulder wit, kleine ramen, prima. Helaas moeten de ramen vaker open staan, waardoor de warmte winst kleiner is. Al met al een aanrader, het is praktisch, betaalbaar, staat netjes, werkt zoals beloofd!

Prima screen, maar.....

Ik ben over het algemeen tevreden over de screen. Ditmaal de goede maten doorgegeven voor ondiep kozijn etc. Helaas kwam ik er toch achter dat 1 kant van het screen een kleine (halve) cm tekort komt, waardoor er toch nog een streep zonlicht binnen komt. Met plakband is het dicht te maken, maar aangezien de andere zijde wel goed is vermoed ik dat dit een productie fout is.

Eerste indruk prima

Dit geeft een wereld van verschil in warmte. We hebben het aangeschaft voor de ramen waar een vaste screen lastig te bevestigen is. Dit is ideaal voor de zomermaanden.

• Kleur Anthracite

Simpel bevestigen voor verkoeling.

Hete dagen achter de rug, en een aanzienlijk koeler huis gehad.

• Kleur Black

Werkt prima, makkelijk te bevestigen

• Kleur Anthracite

Maximaal sunblock doet zijn werk zonder al te veel zicht naar buiten op te offeren.

Voor mijn slaapkamer heb ik gekozen voor twee zwarte screens met maximale zonwering. De screens doen hun werk uitstekend; het is merkbaar koeler in de kamer wanneer de zon er vol op schijnt. Daarnaast ben ik aangenaam verrast door het zicht naar buiten. Ik was ervan uitgegaan dat dit door de keuze voor maximale zonwering zou verdwijnen, maar ik ben er meer dan tevreden over. Also, bonus kat!

• Kleur Black

Snelle levering met duidelijke uitleg. Fantastische screens voor het boven- en onderraam van mijn voordeur. Alles zeer compleet geleverd en goed kunnen bevestigen! Erg tevreden!

• Kleur Boulder

Boven verwachting

Moet eerlijk zeggen dat ik een beetje voorzichtig was, ook omdat we eerder zo iets hebben gehad (geen verdere toelichting). Wat ons niet was bevallen. We willen misschien nog een paar bestellen!?.

Geweldig product

Erg goede zonwering Simpel te bevestigen

• Kleur White

Het scheelt enorm veel warmte.

Ik heb een aantal jaren zonwerende folie gehad aan de binnenkant van m'n ramen en dat werkte al enorm. Vorig jaar nieuwe kozijn laten plaatsen. En wilde nu wat anders voor de zonwering. Oprolbare was geen optie. En via Facebook kwam ik Sun Eclipse tegen. Ik dacht laat ik het eens proberen. En ik ben er zeer tevreden over. Makkelijk aan te brengen. Zelfs een raam van 1,5 mtr bij 1,5 mtr in m'n eentje. Ik raad het iedereen aan.

• Kleur White

Goed systeem en eenvoudig te monteren

Had nieuwe kunststof kozijnen en op zoek naar een oplossing om de zon te weren. Sun eclips was een passende oplossing.

Makkelijk monteren en doeltreffend

Simpel en mooi

Die dingen werken echt.

Was eerst een beetje sceptisch, maar die dingen werken dus echt. Vandaag de ultieme test: van 06.30 uur tot 11.30 uur ononderbroken volle zon op de glazen pui. Voorheen steeg de binnentemperatuur bij volle zon met twee graden per uur. Nu, met de zonwering aan de buitenkant van het raam, is de binnentemperatuur met slechts een halve graad per uur gestegen. Aan het eind van de ochtend was het niet langer, zoals gewoonlijk op een zonnige ochtend, tien graden warmer in de kamer, maar slechts tweeënhalf. Dat scheelt natuurlijk enorm en maakt de investering meer dan waard.

Doet wat het moet doen

Het bevestigen was wel even uitproberen, ging niet meteen goed (zuignappen bleven niet plakken). Maar is uiteindelijk gelukt en resultaten zijn naar tevredenheid! De 'maximaal sunblock' kan ik nog net doorheen kijken en houd heerlijk de zon tegen, en de 'optimaal zicht' doet wat het moet doen en geeft precies het zicht dat ik wenste.

Bevalt erg goed

Mooi materiaal en erg blij mee met deze warme dagen. Ik had ze achteraf toch centimeter ruimer moeten bestellen, omdat ze iets van het raam afstaan. Maar evengoed erg blij mee.

simpel te bevestigen

Redelijk

Het houdt wel degelijk wat warmte buiten, enkel de zuignappen blijven niet altijd vastzitten. Na contact met helpdesk werd ik wel direct geïnformeerd en verdergeholpen. Helaas blijven sommige zuignappen niet goed zitten.

Heel goede ervaring

Ik heb voor een aantal ramen deze doeken besteld en ben er erg blij mee. Houd de zon en warmte buiten Keurig verpakt ontvangen, producten zien er netjes uit en duidelijke omschrijving erbij.

Bevalt super goed!

Makkelijk te bevestigen, wel zon in huis, maar niet de warmte. Ze zijn bevestigd aan de buitenkant, blijft goed zitten, en je kunt nog goed van binnen naar buiten kijken.

• Kleur Boulder

Had ik dit maar eerder geweten. Wat maken die doeken een verschil.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE