Goede service, screens van hoge kwaliteit

3 screens besteld voor vaste ramen en 3 screens voor muggenramen zonder zuignappen/ogen. Alles perfect op maat geleverd. Op minder dan 2 uren alles opgehangen met ladder. De screens zijn 85% zonwerend voor optimaal zicht. Wat een verschil tijdens warme dagen in die kamers, tot wel 3gr minder warm en nog voldoende daglicht en zichtbaarheid. Bovendien, was mijn vrees van loskomende zuignappen voor niets. De zuignappen lossen niet als ze worden geplaatst volgens de instructies.

Goed product

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

buitenscreen, behoorlijk buitenzicht, onmiskenbare warmtewering

Buitentemperatuur 35°C in de zon, binnentemperatuur achter het venster 22.5°C

• Kleur Black

Wij kochten 2 sreens voor onze veluxen. Het werkt ongelofelijk goed, was gemakkelijk te monteren en laat toch nog wat licht door. wijn zijn erg tevreden.

• Kleur White

Topproduct voor een mooie prijs

Wij waren op zoek naar een niet te dure oplossing om de zon en warmte buiten te houden bij onze schuifpui die pal op het zuiden zit, een uitvalscherm past niet omdat het een uitbouw is en toen kwamen we deze oplossing tegen op internet, gelijk besteld, snelle levering met een duidelijke montagebeschrijving erbij. We zijn er erg blij mee ook omdat je niet een opgesloten gevoel krijgt omdat je nog goed naar buiten kunt kijken ook al hebben we voor de totale sunblock gekozen.

Perfecte en betaalbare oplossing

Degelijk materiaal ,innovatieve bevestigingsmaterialen. Ook de doos waarin het verpakt zit is het vermelden waard, deze kan prima gebruikt worden om de schermen tijdens het winterseizoen op te bergen. En de schermen werken perfect!

Zeer goede kwaliteit Perfect op maat Snelle levering Heel doeltreffend

• Kleur Black

Wauw! Na 2 dagen bloedhitte, bleef het binnen aangenaam vertoeven… dit hadden we veel eerder moeten doen!! Overigens niet alleen functioneel, maar ook de uitstraling is prachtig! Al meerdere buren hebben gevraagd waar deze screens vandaan komen…

• Kleur Black

De screens doen wat ze moeten doen!

Snelle service, stevige en efficiente verpakking, goede instructie.

Houdt de hitte buiten

Geen elektrische screens voor ons, we vonden dit een lelijke en dure oplossing om de zon buiten te houden. We besloten de screens van Sun Eclipse te proberen en zijn tevreden met het resultaat. Het kleur van de screens matchen ook nog eens met onze ramen waardoor dit zeer strak overkomt. Een mooi resultaat!

Goed product. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Er was een klein dingetje misgegaan bij de bestelling. Dit is goed opgelost. Service is dus ook uitstekend.

Heel tevreden!

Zelfs met een (historisch hoge) temperatuur van een kleine 40 graden was het bij ons op zolder koeler dan voorheen bij 30 graden… * We hebben boven het trappenhuis een wit screen en hadden eerder al twee antracietkleurige screens op de beide zolderkamers *

Geweldig!!!

Wij zijn zo blij met de screens. Net op tijd geplaatst. Het blijft lekker koel binnen.

• Kleur Anthracite

Laat nog wat te veel licht door

Volgens de keuzehulp, was het advies wanneer je aan de binnenkant bevestig de witte of de creme kleur. Maar dit laat naar mijn idee teveel licht door

Topscreen

Erg handige en goede screen voor plekken waar je makkelijk bij kan. Ik er meer bestellen!

Héél tevreden !

Scherm met zuignappen : ideale oplossing wanneer men geen "vast" scherm kan plaatsen. Een aanrader ! Het blijft licht genoeg in de kamer en het scheelt toch een paar graden !

• Kleur Black

bij schuine dakramen ook geweldig

Inmiddels hebben we ruimschoots in de praktijk kunnen ondervinden dat het goed functioneert. Op de Velux dakramen hadden we zo'n 20 jaar geleden de Velux zonwering, dat werkte wel, maar niet echt geweldig. De schermen van Sun Eclipse werken vele malen beter! We zijn er echt heel blij mee, vooral omdat de zon nu vol op het dak staat te branden en je, in ieder geval via het raam, geen warmte meer voelt binnenkomen. Heel blij mee.

• Kleur White

Werkt echt om de hitte buiten te houden!

Screens geplaatst in de hoop dat het zou helpen om de hitte tegen te houden in de slaapkamer. Monteren ging super makkelijk en na de extreem warme dag van 38 graden, mag ik wel concluderen dat het echt werkt bij ons. De slaapkamer was aanzienlijk koeler en ook werkt het screen verduisterend. Helemaal top! Ben wel benieuwd hoe de zuignappen blijven zitten onder slechte weercondities... gaan we meemaken.

• Kleur Anthracite

Makkelijk te bestellen en te installeren

Simpele installatie. Goede zonwering op warme dagen.

• Kleur Anthracite

De zonnewering die doet wat moet

Het zeil is van goede kwaliteit. De zuignappen werken heel goed. Het installeren is eenvoudig en gaat vlot dankzij de duidelijke uitleg. Het systeem doet wat het moet doen: verhinderen dat je kamer opwarmt door de zonnestralen. Bijkomende pluspunten zijn dat je toch nog wat naar buiten kan kijken en dat je 's nachts gewoon je raam kan openzetten om te koelen zonder de Sun Eclipse te moeten verwijderen.

Bevalt prima

We hebben deze nu hangen aan de buitenkant met een temperatuur van 35 graden buiten. Het blijft binnen koel ondanks dat de zon de hele dag op de ramen schijnt. Wij hebben gekozen voor de screens met zicht naar buiten. Blijven ook goed hangen met de zuignappen.

• Kleur Concrete

Werkt zoals het hoort.

Mooi product, goed zelf te bevestigen.

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Boven verwachting goed

Voor 4 ramen screens opgemeten, weekje later ontvangen en geplaatst. Eenvoudig zoals instructie aangeeft. Bevalt goed, heeft hoosbui doorstaan en hitte overleeft. We willen alleen nog onderzoeken, of bij een hoosbui het water wel snel genoeg wordt afgevoerd van het raam, omdat de screens een paar centimeter breder zijn dan de beglazing en deels over het kozijn valt. Ook hebben wij voor het betreffende raam een inzethor. Samen (horgaas+screen) is dat mijns inziens teveel en zorgt dus voor onvoldoende afwatering. Het belemmerd ons nu niet om vandaag een nieuwe order voor 8 ramen te plaatsen.

Prima product

Twee jaar geleden besteld en gebruikt. Zeer tevreden over. 'doet wat het belooft' Ga er nog een aantal bijbestellen.

• Kleur Boulder

Het product doet wat het beloofd

Op ons kiep kantelraam op de bovenste verdieping waar ik altijd de was vouw is het op warme dagen bijna niet te doen zo warm is het daar vanwege de zon inval. Het sunscreen zorgt er nu voor dat ik nu ook op deze warme dagen zonder te zweten toch rustig de was kan weg vouwen. Het scheelt echt behoorlijk in temperatuur!

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE