Laat licht door en houd de zon buiten! Een aanrader. Makkelijk te installeren.

• Kleur White

Geweldig had eerder uitgevonden moeten worden.

Ja echt blij mee. Zeker met deze hittegolf. Scheelt binnen ruim 5 gr.

Prachtig

Het is een prachtig product .geen geboor en gedoe 6 zuignappen Als ik de slaapkamer in kom viel ik een koelte Terwijl het vandaag 37 graden is Niet verwacht dat het zo werkt En je kunt er ook nog door heen kijken

• Kleur White

tip : lever een halve m6 moer mee, met de halve moer zet je de zuignap vast aan het raam. met de kunststof moet monteer je de screen. op deze manier kan je ff lekker snel de screen verwijderen , voor schoonmaken oid , of als de glazenwasser langskomt

Fantastische uitvinding!

Ik had de maximaal sunblock gekocht voor de slaapkamer..en bij de 1e warme dag merkte ik onwijs verschil..gelijk besteld voor de woonkamer ook..en gelukkig voor de 2e hittegolf binnen gekregen en ondanks dat t ruim 32 gr was,was t in huis maar 23 gr ipv 22!ik kan het iedereen aanbevelen!

• Kleur White

Eenvoudig te bestellen, monteren en het helpt enorm!

Op kantoor gingen de airco's stuk en ik besloot daarom de zonneschermen te bestellen. Ik dacht duizenden euro's kwijt te zijn hiervoor, tot ik deze optie zag die je eenvoudig kan ophangen en eraf kan halen. Het bestellen ging eenvoudig, ophangen ook. Ze blijven ook echt goed hangen en vallen er niet af. Nu het echt warm is, merk ik duidelijk het verschil tussen de ruimte waar de zonneschermen niet hangt en waar wel. Ik vermoed wel een paar graden verschil! Plus de zon schijnt niet meer op de laptop.

Prima aankoop

Het scheelt echt met de temperatuur. Ophangen ging eenvoudig. Ze hangen indoor. De luxaflex passen er nog keurig voor langs. Ik zou ze niet in mijn hele huis willen want je kunt er niets doorheen zien. Maar voor de zomer zijn ze prima op de slaapkamers. Ik hoop er langere tijd plezier van de hebben want ze zijn best prijzig. Uitleg er communicatie was goed verzorgd!

Goede ( tijdelijke) oplossing

Had eerst bruin raamfolie, werkte goed maar - lastig aanbrengen - sombere uitstraling Deze uitvoering Chique!

• Kleur White

Scheelt aanzienlijke hoeveelheid graden.

Ophangen, staand in de dakgoot was even lastig, maar inclusief ramen schoonmaken in 45 minuten gedaan (24 zuignappen bevestigen). Het is niet de mooiste oplossing doordat je zoveelzuignappen ziet en je zicht naar buiten zo goed als weg is, maar mijn zoons kunnen eindelijk weer bij hitte in hun kamer slapen. Het scheelt enorm in warmte! Het materiaal is zeer degelijk.

• Kleur White

Ik had al ervaring met Sun Eclipse op de onze zolderverdieping, maar nu ook screens gekocht voor de slaapkamers. Nu met 30+ graden zijn we er reuze blij mee!

• Kleur White

Blij dat ik het op tijd besteld heb !!!

Ik ben 72 jaar en heb de screens zelf geplaatst, dus het gaat eenvoudig! En met deze hitte, heel blij dat ze nu op mijn raam bevestigd zijn.

• Kleur Anthracite

Scheelt al snel een aantal graden

Scheelt al snel een aantal graden in de kamer van m'n dochter. Fijn zo'n systeem, niet direct een hele installatie van een screen.

Positief verrast

Het is altijd even afwachten, een (voor mij) onbekend product via een facebook advertentie. Maar toch de gok genomen, en daar ben ik heel blij mee. 2 ramen in m'n keuken zijn eigenlijk te smal voor een rolgordijn. Ook heel onhandig met een kiep-raam natuurlijk. Bij SunEclipse kon ik gewoon de maten invullen, en binnen een paar dagen had ik de zonwering in huis. De licht doorlatende, voor binnen. Ik wil namelijk nog wel kunnen zien wie er voor m'n voordeur staat. Het scheelt enorm in het licht, en in de warmte. Ter vergelijking even een thermometer op het aanrecht gelegd. Eerst 5 minuten in de directe zon: 36 graden. Daarna 5 minuten op het aanrecht waar de zon nog door de zonwering scheen: 27 graden. Ik vind dat een behoorlijk verschil. Vandaag (33+ graden buiten) met de zon vanaf een uur of 10 's morgens op m'n keuken, was het binnen aan het eind van de middag 25 graden. Dat haalde ik voorheen niet. Dus ik ben zeer tevreden. Goed te monteren, kwaliteit zuignappen en stof. En tot nu toe hangt het erg stevig.

• Kleur White

Goede zon- en warmtewering, eenvoudig te installeren

Een aantal weken gelden de maximaal sunblock in de kleur boulder aan de buitenkant van de ramen van de kinderkamer geïnstalleerd. Kamer is gelegen op het zuidwesten dus het grootste deel van de middag en avond vol in de zon. Een normale zonwering is hier niet mogelijk door overhangende dakgoot direct boven de raampartij. Was een hele warme kamer. Bij een beetje zonnige dag schoot de temperatuur in de kamer al snel ver boven de 25 graden. Effect was meteen goed merkbaar na installatie. Temperatuur komt nu bij normale zomerdagen niet boven de 22 graden. Eenvoudig te installeren en ziet er vanaf de buitenkant netjes uit. Blokkeert het zicht wel vrij veel, maar je kunt er nog iets doorheen kijken. Voor een slaapkamer helemaal prima. Bijkomend voordeel is dat de avondzon ook minder fel in de kamer schijnt waardoor de kamer donkerder is. Kortom: effectieve en betaalbare oplossing!

• Kleur Boulder

Fantastisch. Simpel om te plaatsen en het staat keurig. Keurige beschrijving erbij over het hoe en waarom. Perfect. Na het dus eerst te hebben uitgeprobeerd gelijk een nieuwe bestelling gedaan.

• Kleur White

Had ik dit maar eerder geweten/gedaan!

Op sommige kamers was het zó warm, dat er zelfs een airco aan te pas kwam. Voor die kamer en de onderliggende keuken 3 screens besteld om uit te proberen. Omdat we zeer tevreden zijn, hebben we gisteren voor bijna alle ramen van het huis ook screens besteld. Helaas net niet voor de hittegolf in huis. Echt een aanrader!

Doet wat het belooft

Een prima test is gaande, de temp en zon werken mee. Significant temp verschil in de badkamer

• Kleur Concrete

Perfecte oplossing die werkt.

Een geweldig systeem dat makkelijk te bevestigen is en een hoop warmte binnen scheelt. Een screen of rolluik kon bij mij niet omdat de dakkapel dan verbouwd moest worden. Dit is de perfecte oplossing met ook nog eens een goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Kleur White

Snelle levering en het product doet wat het moet doen. Goede handleiding. Ben zeer tevreden!

• Kleur White

De montagebeschrijving was goed, zelfs ik (!) kreeg het voor mekaar.

Enige puntje van kritiek: de scherpe schroefdoppen. Omdat er één net onder de deurklinkt zit, haalde ik in het begin steeds mn vinger open als ik de klink omlaag bewoog.

• Kleur White

Sun Eclipse besteld voor op mijn dakraam Het raam is behoorlijk oud dus het was even zoeken en proberen maar nu zitten de zuignappen muurvast en blijft de Zon buiten

Mooie oplossing

Aan de binnenkant van onze kunststof zolderramen een maximaal sunblock en een optimaal zicht wit scherm geplaatst. Ziet er netjes uit, hoewel de zuignappen van buiten goed zichtbaar zijn, maar dat is okay. De schermen lijken tot nu toe de binnenruimte inderdaad koeler te houden. We gaan zien hoe het van de week is met 34/38 graden.:) Onze ramen zijn ondiep en het kozijn loopt schuin af. Misschien handige informatie voor anderen: er zit 0,5 cm speling tussen zuignap en kozijn. Bezorging was verlaat vanwege drukte, maar toch hadden we ze 2 weken na bestelling. Bereikbaarheid van het bedrijf is prima.

• Kleur White

Mooi systeem, makkelijk monteren, koel zeer goed.

Onze badkamer staat op de zon kant de hele dag, Na altijd gesleep en ophangen van handdoeken zagen we dit voorbij komen. Besteld voor 3 ramen, lekker makkelijk met de zuignappen. Nu blijft het "koel" in de badkamer. En als de zomer voorbij is makkelijk op te bergen. Voordelen: geen dure rolluiken, makkelijk monteren, indien niet meer nodig makkelijk op te bergen.

Meer dan tevreden!

Ik had niet verwacht dat het zó goed zou werken, super! Niet goedkoop, maar dan heb je wel wat. Mijn zus heeft na het succes hier ook de zonwering besteld en is net zo tevreden.

• Kleur White

Eindelijk zonwering voor onze dakramen

Prima zonwering voor onze dakramen. Eenvoudig te bevestigen en het ziet er netjes uit. Hij zit aan de binnenzijde, waardoor ze schoon blijven. Dan komt er nog wel wat warmte naar binnen, maar het houd veel zon tegen.

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.