product voldoet uitstekend

Goede kwaliteit materiaal en mooi afgewerkt. De zuignappen werken goed. Maatvoering ook zoals besteld.

• Kleur Boulder

Mooie oplossing als je niet in je kozijn/deur of wil boren

• Kleur Anthracite

Eenvoudig ophangen, goed resultaat

Het is een stuk koeler in huis sinds de sun eclipse schermen hangen. Ophangen is kinderlijk eenvoudig. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Top bedrijf

Ik had zelf iets verkeerds doorgegeven en direkt een mail gestuurd. En kreeg vrij snel een reaktie terug om het aan te passen. Super service!!!

• Kleur White

Voldoet niet aan de verwachting

Ik heb gekozen voor een verduisterings screen die ook warmte tegenhoudt. Het leek mij een voordelige en makkelijke oplossing voor de slaapkamer. Helaas voldoet het aan de verwachting. Ik kan er zo doorheen kijken en wanneer de zon op het venster staat wordt het doek en het venster warm. Misschien dat het wel ietsje warmte tegenhoudt, maar niet veel.

• Kleur Concrete

Bestellen ging vrij makkelijk. Wel goed opletten welke kozijn je aanklikt. Bij diepe kozijn ecact van tot rand meten. De kans bestaat dat je anders een klein naadje hebt. De levering was op de dag afgeleverd. Op een vraag krijg je snel en goede adviezen. De montage is erg makkeleijk. Je moet de ramen wel goed vetvrij hebben. We hebben ze ook aanbevolen bij de buren. Boven hebben we sunblock en beneden optimaal zicht

• Type screen N.v.t.

Scheelt enorm!

We hebben de schermen opgehangen op zolder waar het altijd erg warm wordt in de zomer. Ze hangen nu een aantal weken en het scheelt echt enorm in warmte. Het wordt natuurlijk nog wel warm maar het is niet meer bloedheet. Inmeten en ophangen is echt prima te doen.

• Kleur White

Tevreden maar kan nog beter

De screens bevallen goed,maar zijn niet perfect. De bovenzijde van de screen krult op en zakt wat door waardoor hij bovenaan nooit lekker sluit, het is niet schokkend maar wel zichtbaar. De zuignappen blijven soms moeilijk zitten maar de meeste doen het snel goed. Tevreden met werking maar er zijn nog wel wat mogelijkheden tot verbetering.

In een woord geweldig

Snel besteld en bezorgd en idd makkelijk te “monteren” - precies zoals beschreven en voor een prima prijs!

Mooi product, vlotte service

De screen hangt op onze lichtstraat. Het laat nog mooi licht door en houdt de zon toch tegen. Ziet er degelijk uit!

Nog beter dan verwacht!

We waren al een tijdje op zoek naar zonnewering, maar stelde een effectieve bestelling steeds uit door de kostprijs in combinatie met installatie tov eventueel later te isoleren gevel. Na het ontdekken van de sun eclips, heeft het welgeteld 1 dag gekost voor we de bestelling hebben geplaatst. Deze oplossing was voor ons ideaal door de combinatie van een zeer lage kostprijs, makkelijk zelf te installeren en geen invloed op het naisoleren van de gevel. Zelf kozen we, gezien de zuid-oriëntatie voor de verduisterende versie. Er wel van bewust dat dit de trappenhal en kamers zeer donker zou maken. Maar de lichtinval valt na plaatsing echt wel beter mee dan oorspronkelijk ingeschat, dus zeker geen spijt van deze keuze. We voelen immers onmiddellijk een zeer groot effect op de warmteopwarming van onze woning door deze verduisterde versie. Het plan is om de zonnewering na iedere zomer te verwijderen en het jaar nadien weer opnieuw te plaatsen. Wel benieuwd naar hoe dit zal verlopen ..

Fantastisch!

Een snelle, makkelijke en betaalbare oplossing. 3 verschillende maten besteld voor 1 raam die uit 3 delen bestaat. Het ging zo op. Kwaliteit prima. Goeie zuignappen. Bestelling duurde langer ivm de drukte, logisch. Zowel de sunblok als zichtscherm besteld. Top!

• Kleur White

Prima en betaalbaar alternatief voor reguliere screens

Standaard screens of luifel niet toepasbaar vanwege zinken gevelbekleding. Dit is prima alternatief dat de werkkamer op zuidwesten weer leefbaar maakt. Ik gebruik de witte, meest zondoorlatende screens die het zonlicht binnenlaten en de warmte buiten.

Mooie zonwering

Makkelijk te bevestigen Laat voldoende licht door Houd de warmte buiten

Topproduct

Handig in gebruik. Gemakkelijk monteerbaar. Oogt mooi!

• Kleur White

Langere levertijd dan aangegeven.

Langere levertijd dan aangeven. Helaas moet je er dan zelf achteraan wanneer er geleverd gaat worden. Een mailtje sturen met een uitleg dat ze de beloofde termijn niet gaan halen is blijkbaar te veel gevraagd.

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Lekker cool

Op tijd geleverd, zicht naar buiten is goed. Heerlijk cool in ons huis. Heel blij mee!

• Kleur Anthracite

super cool

Vorig jaar de eerste screen besteld voor de buiten zijde van het raam en nu voor de binnen zijde (omdat dit boven is en de ramen naar buiten open gaan). Werkt uitstekend, nog zicht naar buiten en de zon blijft buiten. Het blijft comfortabel cool.

Werkt uitstekend!

De screens zitten nu ongeveer drie weken. De warmte wordt goed tegengehouden en als je de gebruiksaanwijzing volgt blijven het scherm en de zuignappen prima zitten. Echt een aanrader!

• Kleur Concrete

Vlotte levering, product functioneert

Vrijwel alles prima, alleen jammer dat 1 zuignap vermoedelijk ergens klem had gezeten waardoor deze niet goed op raam bleef zitten. Deze zuignap heb ik dmv een föhn warm gemaakt en zo goed mogelijk in de juiste vorm kunnen krijgen waardoor deze nu wel werkt.

Het werkt echt!

Kleine woning met woonkamer (ramen/deuren) op het zuiden en juist deze zijde hebben we voorzien van Sun Eclipse. Merken duidelijk verschil qua temperatuur in de woonkamer! De airco hebben we minder aan. Hebben voor de totale verduisterende optie gekozen, terwijl we van binnen goed naar buiten kunnen kijken. De handleiding is duidelijk. Het aanbrengen vergt een beetje handigheid maar beslist niet moeilijk. Waren sceptisch over de zuignappen maar dat was niet nodig. Al met al zijn we enorm tevreden met het product!!

• Kleur Boulder

Na veel scepsis toch aangenaam verrast.

We hebben enkel een centimetertje te weinig genomen om het goed te zetten, geen rekbare stof. Doch het werkt met deze hittegolf evengoed als de rolluiken beneden. Houd de zoon zijn kamer cool, die pal op het zuiden ligt. Mercikes

perfect !

Het is perfect ! Ik ben erg tevreden ! Ik woon in een appartement op de 5e verdieping op het zuidwesten en mijn keuken kreeg te veel hitte. Vandaag kan ik koken onder normale omstandigheden. Kook de zuignappen gewoon goed voordat u ze ophangt! Zo blijven ze goed bij elkaar!

Scheelt enorm

Wij hebben een zolderverdieping met werkkamer en dakterras. Dat is aan een kant volledig glas (5m breed) waar de hele ochtend de zon op staat. Het was elke keer in no-time snikheet. Nu met screens is het echt prima uit te houden. Ik ben er heel heel blij mee. Verder: snelle, correcte levering en eenvoudig te bevestigen. Echte aanrader.

• Kleur Black

Screens werken zeer goed!

Montage is makkelijk en het resultaat is een veel minder warme zolder (en ook donkerder). Helaas liet 1 zuignap binnen een uur los, hierover via de mail contact gehad en zeer snel en goed opgelost! Volgende dag een nieuwe zuignap binnen, monteren en deze heeft niet meer losgelaten! Goed product en top service!

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE