Heerlijk in deze warme zomer.

Montage was erg simpel, maar wat tegen viel is dat je aan de buitenkant de doppen wel heel erg ziet zitten.Verder voldoen ze erg goed.

Makkelijke oplossing

Goed product en makkelijk te monteren. Zeker een aanwinst.

Zeer goed!

Ik heb de schermen zowel aan de binnen als aan de buitenkant van mijn ramen uitgeprobeerd...Aan de buitenkant werken ze aanzienlijk beter! Nu krijgt de ochtendzon geen kans meer om mijn slaapkamer in een sauna te veranderen en kan ik ook op zonnige dagen uitslapen! De schermen waren snel geleverd en makkelijk te bevestigen!! Kijk wel uit dat je bij het klaarleggen van het scherm tijdens het bevestigingsproces geen vouw laat ontstaan in het materiaal...Dat blijft dan zichtbaar...(Ik heb per ongeluk een licht vouwtje gemaakt dat alleen aan de buitenkant bij een bepaalde lichtval zichtbaar is. Het is daardoor gelukkig niet storend! ) De schermen passen mooi en zijn fijn omdat ze alleen op het glas zitten zodat de ventillatieroosters boven de ramen gewoon gebruikt kunnen worden en de ramen zelf makkelijk geopend kunnen worden! De betaalbaarheid van de schermen vind ik ook een groot pluspunt! De noppen heb ik met een whiteboardmarker aan de binnenkant van het raam in decoratieve panda's veranderd! De noppen zijn op zich niet lelijk...maar ja....panda's zijn leuker!!

• Kleur White

Prima ervaring! Screens doen wat beloofd is.

Vanaf de bestelling tot de levering verliep het geheel volgens afspraak. Het plaatsen van de screens is net zo eenvoudig als de gebruiksaanwijzing beloofd.

• Kleur Boulder

Prima product en keurig op tijd geleverd

Beetje huiverig om zo’n screen ongezien van internet te bestellen, maar nu blij dat ik het gedaan heb. We hebben hem voor het raam van de (kunststof) achterdeur gehangen, waarin ik niet wilde boren. Daar staat de hele middag de zon op en dat zorgde voor behoorlijk wat warmte binnen. Dit screen doet precies wat ik er van hoopte.

Direct effect

Plaatsen was eenvoudig en je merkt vrijwel direct het effect van de zonwering.

buiten effectiever dan binnen

Ik heb drie screens, voor de Westkant van mijn appartement. Hier staat de zon op vanaf een uur of half twee tot zonsondergang. De screens maken veel verschil. Duidelijk het meeste wanneer aan de buitenkant geplaatst. Helaas is dat bij 1 groot raam bij mij niet mogelijk. De juiste maten doorgeven is erg belangrijk, doordat de zuignappen vrij groot zijn. Ik vind het erg fijn dat er nog daglicht doorheen komt en je er nog een beetje doorheen kunt kijken.

• Kleur Boulder

Super klantenservice en top product

Had best wel afwijkende ramen, maar ben prima geholpen, snel geleverd en werkt goed! Scheelt echt in de warmte

• Kleur White

Paste precies en gemakkelijk te monteren

We wilden eerst een screen, maar vonden het jammer om te moeten boren en schroeven in de net geverfde kozijnen. Dit werkt ook prima, het houdt de warmte goed buiten, het enige is dat als het buiten niet erg licht is, je ze niet even op kunt trekken - ik zit nu soms met een bureaulampje aan midden op de dag :-)

• Kleur Boulder

Een zeer goede oplossing tegen de warmte

Goede beschrijving hoe je de screens op moet meten, snel geleverd, makkelijk te bevestigen en belangrijkste: scheelt behoorlijk in temperatuur!

Beter dan verwacht

Ik kan nu optimaal gebruik maken van de beschermde ruimte tijdens hevig zonlicht

• Kleur White

Had een jaar geleden al voor de slaapkamer een bestelling gedaan. Beviel zo goed dat ik nu ook voor de badkamer had besloten om ze daar ook te plaatsen. Had verkeerde maten doorgegeven en ze waren dus te groot. Na een telefoontje werd dit keurig opgelost en heb ze nu hangen. Er zijn 2 zuignappen die maar niet willen blijven zitten. Maar verder heel tevreden.

• Kleur Black

gewoon goed

Als ik een tip mag geven; meer aandacht voor het persen van de ringen in het doek. Enkele ringen zijn op een dusdanige manier erin geperst dat het doek daarmee gaat "trekken" met als gevolg dat het niet strak vlak eruit zien rondom de bevestiging.

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Perfecte aankoop!

Al een hele tijd op zoek naar een degelijke oplossing voor oververhitting - want screens veel te duur en bovendien neemt de oprolbak een deel van het zicht weg.

• Kleur Anthracite

Screens voldoen aan verwachting bij onze klimaatbeheersing

Binnenscreens keurig afgeleverd volgens verwachting. Teleurstellend is het aantal ogen voor de zuignappen. Bij binnenscreens van ca 2 mtr. zouden zes zuignappen meer dan voldoende zijn geweest ipv. de acht zuignappen die zijn geleverd. Jammer is dat bij de bestelling hiertoe geen keuze mogelijkheid bestaat. Er wordt zelfs niets gezegd over de uitvoering.

• Kleur Boulder

Beste overweging en investeringen ooit!

Wij hebben lang lopen zoeken naar de juiste zonwering voor buiten. Wij hebben een woning die vrijwel de gehele dag in de zon staat, vooral aan de achterzijde waar ook onze badkamer is. Ik was Sun Eclipse al vaker tegengekomen en nogal sceptisch vanwege de beloftes die gedaan werden, maar ook zeker door de prijs. In onze zoektocht kwamen bedragen van duizenden euro's voorbij! Toch de keuze gemaakt en via de website besteld. Dit ging super makkelijk en was heel duidelijk! Binnen een week hadden we de screen voor de badkamer in huis, even installeren en klaar. Nu een maand later kan ik alleen maar zeggen, beste keuze ooit! Het is zo veel koeler in de badkamer en boven blijft het veel langer aangenaam tijdens warme dagen. Wij gaan zeker meer screens bestellen!

• Kleur Anthracite

Mooie screens met resultaat boven verwachting

Sun Eclipse heeft me uitstekend geholpen met enkele vragen over maten, kleuren, en leverde foto's aan welke mijn keuze hebben geholpen. Binnen een week heb ik de screens ontvangen, en dezelfde dag geplaatst. Het plaatsen vergt wat werk, en beter om met meerdere personen te doen. Het is lastig ze netjes strak te hangen, maar gelukkig werken ze uitstekend. De slaapkamer is merkbaar koeler, zelfs met de optimaal zicht screens waar ik uiteindelijk voor ben gegaan.

• Kleur Anthracite

Voldoet helemaal aan de verwachting.

Eenvoudig te monteren. Ziet er ook mooi uit van binnen en van buiten.

• Kleur Anthracite

Wij zijn verbaasd hoe effectief de Sun Eclips screens zijn.

Wij zochten een oplossing voor een raam van onze sta caravan waar wij geen rolluik konden plaatsen. Na wat zoekwerk op internet uitgekomen bij Sun Eclips en hebben daar een screen besteld door de maten op te geven. Korte tijd later is een technische tekening opgestuurd zodat wij konden controleren of het allemaal correct was. Na bevestiging kregen wij de screens (ook voor een aantal rechthoekige ramen) toegestuurd. Na het plaatsen van de screens (overigens heel eenvoudig) wachten op de zon. Dat was de volgende dag en waar het normaal echt warm is binnen was het met de screens een stuk aangenamer. We hadden gehoopt dat het wat zou schelen maar het resultaat was boven verwachting en wij zijn zeer tevreden met de screens. Een echte aanrader.

• Kleur Anthracite

Snelle levering en makkelijk vast te zetten en koelere kamer.

Binnen 5 dagen geleverd. Dankzij filmpje snel gemonteerd. En het werkt direct tegen de hitte.

Ziet er prima uit!

Ik zie er altijd tegen op om zoiets zelf op te hangen maar het is heel makkelijk zelf te doen. Ook de uitleg (video) is duidelijk. Ik ben erg tevreden!

Uitstekende levering

Vlotte levering, product doet nu al (screen hangt 1 dag) waar hij voor bedoelt is: het is veel koeler op de overloop! En laat voldoende licht door om er geen donker gat van te maken. Heel tevreden mee.

• Kleur White

Meer dan zijn geld waard

Eenvoudig te plaatsen, betaalbaar en vooral houdt de zon goed tegen. De ideale oplossing voor het dakraam in de inkomhal. Het is wel donker in de inkomhal maar stoort me niet.

• Kleur Concrete

super bedrijf

goede begeleiding, en informatie, snelle reactie. Aanrader.

Het werkt echt!

De zolderkamer met dakkapel is merkbaar koeler.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE