Slordige uitvoering - in 2 stappen

Drie screens besteld waarvan er 2 werden afgeleverd die niet passend waren - te krap gesneden, scheef en met het bevestigingsoog op de verkeerde plaats. Dat was al te zien bij het uitpakken; had dus ook geconstateerd kunnen worden bij inpakken! Slordige kwaliteitscontrole? Na klacht werden de 2 screens zonder meer vervangen. Toale levering duurde dus 2 weken. Effect is goed (warmte buiten houden) maar kan niet zeggen dat ze mooi strak zitten.... Ik woon op de 2de verdieping, dus niet zo'n probleem, maar voor een benedenverdieping zou ik ze niet aanbevelen. Prijs/kwaliteit: redelijk duur!

• Kleur Anthracite

Aangebracht op de ramen van ons chalet op de camping. Gemakkelijk en snel aan te brengen, goed zicht naar buiten, veel koeler in de caravan ondanks de hitte. Ik heb het mijn buren aanbevolen.

Zeer snel geleverd

Sommige zuignappen werken niet voldoende , die moeten natgemaakt worden. Het lijkt op lichte beschadiging .

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Blijft niet zitten op raam met plakplastic

Helaas blijven de zuignappen niet zitten op plakplastic. Ik heb de screens nu met ducktape vastgeplakt. Dat was natuurlijk niet de bedoeling. Op een kleiner raam zonder plakplastic zit het goed.

• Kleur White

Werken top en een goede kwaliteit

Mooi product makkelijk te monteren en help goed tegen de warmte in huis. De eerste keer monteren is ff goed kijken om het doek netjes strak te krijgen maar bij de tweede hing hij gelijk strak top spul

Werkt kei goed

Snelle levering, artikelen zijn perfect en zoals omschreven. Werkt goed.

• Kleur White

Duidelijk verschil in temperatuur.

Een verschil in temperatuur, ondanks maximale sunblok nog altijd mogelijk buiten te kijken.

• Kleur White

Mijn sunscreen hangt prima, pas als een bus op het raam en voldoet prima! Mooi materiaal Plakdoppen blijven goed zitten, ook in de zon, Goede service en snel geleverd

• Kleur White

2screens gekocht. 1was niet helemaal strak. Werd zonder problemen nieuwe toegestuurd. Ik bestel er nog 2.

Prima zonnescherm

prima zonnescherm. Goed doorzichtig en eenvoudige bevestiging. Het is een stuk koeler in huis dankzij het scherm. Ook bij winderige dagen blijft het scherm goed zitten.

Boven verwachting

Ik heb de gene gekozen die je aan de buitenkant monteert en nog licht doorlaat. Super snel en makkelijk te monteren en het houd de zon en ook zeker de warmte goed buiten. Top product, ik ga ze wsl ook bestellen voor de boven verdieping.

De screen werkt perfect!

Wij gebruiken de screen voor het raam van de deur van onze bijkeuken. De zon schijnt daar fel naar binnen, op de koelkast en de diepvries. Nu blijft het in de bijkeuken veel koeler. We hebben een anthracite scherm, aan de buitenkant. Het is in de bijkeuken wel wat donkerder geworden, maar dat hebben we er voor over.

Topproduct

De screen is erg effectief en houdt de zon en warmte heel goed buiten. Makkelijk te installeren door de duidelijke instructies die worden meegeleverd. Heel snelle levering. Blij dat we de keuze maakten voor deze screens want ook esthetisch een meevaller.

Schit-te-rend

Lang gezocht naar een zonwerende oplossing voor een groot driehoekig raam (hoogte 1,5 m en breedte ongeveer 4m), zie foto. Dit systeem, met zuignappen op de ramen is effenaf perfect op die manier waren boringen in het hout voor tourniquets overbodig.

ontzettend blij mee

omdat we (nog) niet weten wat voor zonwering of gordijnen we willen hebben we als tussenoplossing voor Sun Eclipse gekozen: wij hebben de witte variant - die een beetje off white is - en staan a) heel netjes zijn b) zeer makkelijk te bevestigen doen c) prima hun werk als zonwering en zijn bovendien scherp geprijsd! Zeer nette, makkelijk te bevestigen prima zonwering ! Ook voor mijn werkgever aangedragen als oplossing voor 2 ramen en die zijn ook onderweg !

Voors en tegens

Op zich wel tevreden alleen de verduistering valt toch iets tegen en strak ophangen is ook niet echt te doen. Maar beter dan niets voor de ramen en iets van rolgordijnen ofzo . En wat wel is ze blijven goed zitten ook wel bij wat harde wind . Jammer dat je hier de foto's niet kan uploden en het ook echt laten zien....bestand te groot zegt die wat is er te groot aan een normale foto

Prima service!

Het werkt echt! De zon staat heel de middag en avond op de ramen en de screens bieden echt verkoeling.

Het werkt!!!!!

Ik dacht zou dit echt werken….ja het werkt! Onze zolder is een paar graden koeler.

• Kleur Black

Voldoet perfect aan de verwachtingen

Geplaatst op schuin dakraam. Werkt heel goed en is makkelijk te plaatsen.

• Kleur White

Dé oplossing voor zonwering .

Snel geregeld, snel geleverd en eenvoudig gemonteerd. Een ideale oplossing voor ons om ook op de plekken waar vaste screens wat moeilijker te plaatsen zijn toch de zon te weren. En dat doen ze zeker. 100% tevreden.

• Kleur Anthracite

Makkelijk te installeren en doet wat het moet doen de zon eruit houden.

Mooi scherm makkelijk te installeren je kan er doorheen kijken maar zo'n blijft weg uit de kamer. Goede beschrijving hoe en wat te doen. Zeer tevreden.

Errug blij mee

Makkelijk te bestellen, zeer snelle levering en eenvoudig en snel aan te brengen. Ook tijdelijk weghalen is zeer eenvoudig zonder de zuignappen te verwijderen.

Oké

Ik heb gewoon geen zin om iedere levering tot in detail te beoordelen.

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

helpt echt met temperatuurverlaging in huis!

goed, makkelijk te plaatsen, helpt goed voor zonwering en lagere temperatuur binnen

Helpt echt!!

Wij hebben ze geplaatst op 2 velux dakramen op de zolder waar onze jongste zoon sinds kort slaapt. Het is echt een stuk minder warm dan voor die tijd. Wij zijn er blij mee!

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE