Past precies.....mooi ontworpen

Scheelt zeker 5 graden

De screens hangen nu een paar weken. We hebben gekozen voor de maximale sunblock in de kleur boulder aan de buitenkant van het studeerkamer op het zuidwesten. Je kunt er nog verrassend goed door naar buiten kijken dus het is niet zo dat t helemaal donker is in de kamer. Het is een aanzienlijk verschil qua temperatuur. De screens zijn makkelijk te plaatsen door 1 persoon (in ons geval op een ladder). Van te voren wel even goed de gebruiksaanwijzing lezen. Tot dusver zeer tevreden. De screens en bevestigingsmaterialen lijken ook van goede kwaliteit te zijn (geen cheapo spul). Normaal gesproken zou ik niet snel iets bestellen via een Insta reclame maar de vele reviews waren goed. We hebben eerst proefmonsters besteld en die zagen we goed uit. Ook de communicatie en bestelling liepen vlot en professioneel. Ik ben wel benieuwd hoe het gaat qua duurzaamheid door de jaren heen als de screens een aantal maanden per jaar in weer, wind en zon buiten hangen. Kunnen we dan weer een review schrijven?

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Goede doeken, geen bewaardoos

De doeken functioneren naar behoren. Warmte wordt goed tegengehouden en ze zijn makkelijk te bevestigen. In de wintermaanden heb ik ze niet nodig en er zou een bewaardoos mee worden geleverd. Dit bleek echter de kartonnen verzendverpakking te zijn.

Gewoon goed

We kunnen het iedereen aanraden.

Helpt heel goed

Mooi! We hebben de witte en minst doorlatende, en het maakt een enorm groot verschil in de temperatuur binnen. Daarbij wordt het er niet heel donker van (je kunt nog contouren van dingen erdoorheen zien). Het staat netjes, alleen is het best moeilijk ze echt strak op te hangen.

eenvoudige oplossing , redelijk effectief

De screens zijn geplaatst op de dakkapel. de slaapkamers van de kinderen werden altijd bloedheet, omdat de zon vrij spel had. De screens plaatsen ging best aardig, ze blijven ook goed hangen. Één zuignap heeft losgelaten tot nu toe, deze opnieuw bevestigd. De maximale sunblock versie werkt redelijk goed, de kamers worden niet meer bloedheet. je kunt nog wel naar buiten kijken. Wat me tegenvalt: er zit geen echte rand aan de screens, waardoor ze langs de rand wat open gaan staan. Verder zit er een sticker op met de aanduiding welk raam het screen bij hoort. het zou handiger zijn om dit op de een of andere manier op de screens te zetten/printen zodat je de screens later weer kan herkennen. de sticker was na een week niet meer leesbaar, ook omdat deze aan de zonzijde zit. Al met al best tevreden.

Goed product - werkt perfect

Goed product. Werkt zoals omschreven. Net zoals bij de eerste levering waren er 2 screens met ringen die niet perfect zitten. Hierdoor zitten plooien rond die besbetreffende ringen en zijn deze screens niet strak te plaatsen. Gezien de prijs zou dit niet mogen! Van de 11 losse bestelde screens zijn er 4 met plooien rond de ringen! Esthetisch dus niet overal OK spijtig genoegwaardoor een 6 eigenlijk nog een te hoge score is. Ook was de 2de levering meer dan een week later. Het was er druk en dat kan maar dan moet dat direct aangegeven worden en niet dagen later als de bestelling al geleverd zou moeten zijn waardoor je nog meer dan een week langer moet wachten.

• Kleur Boulder

Gemakkelijk te plaatsen. Groot verschil in binnen temperatuur. Zeer blij!

Doet wat het belooft

Bestellen via de site was duidelijk; na levering was het duidelijk hoe de zonwering bevestigd moest worden. Daarna werkt het perfect en het is ECHT koel binnen terwijl de zon toch echt volop schijnt op het raam. Super.

• Kleur Anthracite

De screen was binnen een paar minuten geplaatst. Goede beschrijving erbij en super blij mee

• Kleur Black

Geweldig product.

Had niet verwacht dat het zo veel zou schelen kwa temperatuur ik de slaapkamer aan de zonzijde. Geweldig product en zal het meer mensen adviseren.

Niet slecht.

Het was niet mogelijk de doeken ALLEEN aan te brengen daar ik van onder naar boven moest werken om een strook glas boven het doek vrij te houden. En heb ik echt sunblock?

Werkt perfect!

Super makkelijke manier om de zon buiten te houden! Eenvoudig te installeren en weer op te bergen. Gebruiksaanwijzing zit er bij. Kind kan de was doen.

• Kleur Anthracite

Inderdaad goed zoals de reviews al zeiden

Goed geholpen. Producten zoals verwacht. Heb de witte doorkijk zonwering. Ze bleven zelfs met forse wind prima zitten. Je kijkt er best goed doorheen, op een zonne dag super, als het donker is dan is t wel wat donker. Omdat het nog niet echt langdurig heet is geweest weet ik niet hoe goed het echt helpt maar tot dusverre lijkt het best effectief.

werkt echt!

een beetje onhandig om op te hangen als het raam op 1ste etage zit maar als tie eenmaal hangt dan werkt het ook echt in temp scheelt het enorm! en je moet ook echt het instructie filmpje bekijken en het gelijk goed doen, anders schiet het los. inmiddels hangt het grote scherm nu bijna 2 weken, de middelste zuignappen hebben we niet gedaan omdat we daar zonder ladder niet bij kunnen, maar zo werkt het ook prima!

• Kleur Anthracite

Meer comfort in de slaapkamers.

Een ruime maand de maximaal sunblock versie op de slaapkamerramen op het zuiden. Normaal schoot de temperatuur op een zonnige dag naar de 25 a 27 graden. Nu blijft de temperatuur hangen op 21,5.

• Kleur Anthracite

Snelle oplossing voor zo'n buiten te houden.

• Kleur Black

Deze sunscreen werkt

Vrij duur. Goede communicatie met bedrijf. Perfecte maat, goed uitgekiende bevestiging. Levering in twee slordig ineengevlochten kartonnen dozen (was een groot boek, ongeveer 2 meter op 2 meter)

• Kleur Anthracite

screen voldoet volledig aan verwachtingen

Alles netjes geleverd. Aanbrengen van screen werkte zeer eenvoudig. Tevreden over product.

Super gemakkelijke plaatsing

De warmte is beduidend lager wel 5 graden verschil heel tevreden

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

doet wat het zegt

In eerste instantie kreeg ik de zuignappen van het scherm niet goed op het raam geplakt. Na mailcontact met de leverancier ontving ik een duidelijke handleiding-video met bijpassende extra tips. Dat heeft geholpen en nu zitten ze strak aan het raam en het werkt prima. Ben er tevreden mee.

• Kleur Boulder

Uitstekende kwakiteit, snelle respons & service

Bestelling was snel bezorgd en netjes verpakt en supermakkelijk te bevestigen

Is goed

Alles goed beschreven.

Mooie oplossing!

Goede service, ik had in 1e instantie wat problemen met bestellen maar werd daarna opgebeld en kreeg een nieuwe link zodat ik makkelijk verder kon. Netjes en snel geleverd. Ik wilde het grijze scherm waar doorheen te kijken is. Zie foto

• Kleur Concrete

uitstekende levering en fantastisch product

De maatvoering klopte perfect en het scheelt ontzettend veel warmte.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE