Geen temperatuurverschil

Helaas tot de conclusie gekomen dat de schermen geen temperatuurverschil realiseren. Ik heb twee identieke kamers waarvan één nu schermen heeft en de ander niet en de temperatuur is in beide kamers identiek, ze hebben beide hun eigen thermostaat.

Redelijk

Ik heb de donkerste besteld , maar helaas is ie niet zo donker als ik had gehoopt. Er komt nog steeds veel zonlicht binnen. Maar ik wordt in ieder geval niet meer helemaal verblind als ik de ruimte binnenloopt. Misschien zouden we aan de zijkanten van het raam nog een soort flappen kunnen ofzo?

• Kleur Black

Duidelijke handleiding om meten en bestellen,super blij mee!

Ik kon duidelijk zien hoe ik moest opmeten, makkelijk om te bestellen en binnen de aangegeven aflevertijd ook geleverd in goede staat. Monteren ging heel gemakkelijk en de temperatuur en de lichtinval is zeer prettig.

Makkelijk te monteren. Goeie zonsverduistering

• Kleur White

Goede beslissing geweest om te bestellen

Gemakkelijk te bestellen, snelle afwikkeling, nette verpakking, goede werkbeschrijving erbij en het belangrijkste , het doet wat het moet doen!

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

snel geleverd, makkelijk aan te brengen.

omdat ik kunststof kozijnen en deuren heb wilde ik niet moeten boren of schroeven. Met de zuignapbevestiging ging het makkelijk en snel. Nadat de achterdeur van de zonwering was voorzien heb ik (nog geen week later) ook voor het zolderraam besteld. Die zitten inmiddels aan de binnenkant en de eerste zonnige dagen waren veelbelovend ;-) En een afwijkende maat was ook geen probleem...

Mijn ideale oplossing

Geweldig product, duidelijke uitleg om screens te monteren, zonet boven geweest en duidelijk veel koeler dan voorheen. Ik heb er nu 6 en bestel er binnenkort nog 2. Net op tijd geplaatst, de warme dagen komen er aan. Past perfect met de muggenramen.

• Kleur Concrete

Makkelijk aan te brengen en werkt super.

Er zit een duidelijke gebruiksaanwijzing bij en het is erg makkelijk om de screens aan te brengen. De screens houden heel veel warmte tegen, m'n slaapkamer is echt een heel stuk koelen dan de kamer er naast. Absolute aanrader.

• Kleur White

Voor weinig geld een goede oplossing

Redelijk

Ondanks beschrijving bleven sommige zuignappen niet gelijk vast zitten

• Kleur White

Top hadden we jaren eerder moeten doen!

Wij zijn zeer tevreden. Snelle levering, goeie uitleg en het werkt perfect.

• Kleur Concrete

Doet wat het belooft

Geïnstalleerd op een zolderkamer en scheelt echt ontzettend qua warmte

• Kleur White

Zo blij mee...mooie oplossing.

Het is ideaal ....komt geen schroef aan te pas! Helemaal op maat geleverd en eenvoudig zelf op te hangen. Duidelijke uitleg erbij.

• Kleur White

Dit is de oplossingen zonder schroeven.

Je bent er een paar minuten mee bezig om het netjes op te hangen, maar dan kan je het ook lekker een tijdje laten hangen. Het is genoeg licht doorlatend en beschermt tegelijkertijd goed tegen de warmte in huis.

• Kleur Anthracite

Nette levering,ben er erg tevreden mee,ze blijven goed zitten buiten.

Waanzinnig goed

We hebben een klein raampje in de kamer, mooi in de winter als er een zonnetje is…. Maar erg vervelend in de zomer, Vanalles al geprobeerd, handdoek ervoor…karton ervoor en noem maar op, maar altijd de zon brandend op het raampje geeft toch een erg warme kamer . Voor een rolluik is dit raampje te klein en ook veel te duur…. Toen ontdekte ik sun eclips of fb, en dacht, voor dit geld wil ik het nog wel eens proberen…. En nu…super tevreden, kunnen er makkelijk doorheen kijken maar de zon en temperatuur op dit raampje is weg…. Echt super! Het ziet misschien aan de buitenkant niet super mooi uit…6 noppen.. Maar voor ons is dit een fantastische oplossing!

• Kleur Boulder

De dag na plaatsing al ondervonden dat de temperatuur al meer dan 5 graden lager was.

• Kleur Boulder

Zonwering op maat keurig gemaakt!

Hoewel onze ramen bijzondere vormen hebben heeft Sun Eclipse voor ons een goede oplossing geboden door zonwering op maat te leveren die er keurig uitziet. We zijn dan ook blij met onze zinwering!

• Kleur White

Prima pas en makkelijk te monteren

Ik heb de screens net in gebruik want de zon heeft nog niet erg hard geschenen. Ik weet ook nog niet of de zuignappen blijven zitten als het echt warm wordt bv 30graden. Voor nu vind ik het een prima systeem!

Werkt goed tegen de zon

Product werkt heel goed tegen de zon op de ramen, kamer blijft nu een stuk koeler. Alleen jammer dat ik meer bevestigings punten dan zuignappen heb. Zitten nu 2 lege ringen.

• Kleur Black

Erg blij met het screen. Geplaatst op zolder aan de buitenkant van het raam. Makkelijk te plaatsen. Duidelijk omschreven hoe het werkt. En het aller belangrijkste de kamer is veel koeler. Een zeer tevreden klant

Mooi product!

Top product

Product omschrijving klopt. Het doet wat het moet doen. Makkelijk te bevestigen. Raad het iedereen aan.

• Kleur Black

Prima product, prima levering mooi eindresultaat. dik tevreden!

Prima product, prima levering mooi eindresultaat. dik tevreden!

• Kleur Black

Geweldige betaalbare en eenvoudige oplossing tegen warmte!

Sun Eclipse is een uitstekende eenvoudige oplossing tegen warmte in huis. Prijs kwaliteit verhouding is absoluut perfect. Heel makkelijk te monteren, uitleg is duidelijk en alles past zoals het hoort. Het scheelt qua temperstuur echt aanzienlijk in de slaapkamer van onze dochter. Een absolute aanrader!

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE