Werkt prima

Eenvoudig te bestellen en werkt naar behoren. Houd de zon prima tegen en ziet er ook mooi uit. Kleur is prima. De bovenkant hangt wat minder strak(krult als t ware wat om) en krijg dit niet weg ondanks dat de spanning goed is. Ben blij met deze oplossing voor onze ronde ramen.

• Type screen N.v.t.
  • Kleur White

Na vorig jaar scherm op voorkant beneden, nu besloten ook boven de ramen een scherm te geven. Het scheelt zoveel warmte in huis! Het opmeten van het raam gaf wat vraagtekens, raam viel precies tussen de 2 soorten ramen in. Goed advies en contact gehad. Erg blij met de service en het resultaat

• Kleur Boulder

Prima kwaliteit, werkt perfect en snelle levering

ik kan het echt aanbevelen

fantastisch

Het beste wat ik al gehad heb. Doorstond al storm en regen. De grootste hitte blijft echt weg. Mijn raam voelt ook niet meer zo heet aan. Dank u wel om zoiets uit te vinden en dan nog op maat.

• Kleur White

Mooi doek, goed materiaal en eenvoudige bevestiging

Op tijd geleverd, mooi op maat geleverd en makkelijk te bevestigen. Ik heb de witte genomen omdat ik ze in mijn appartement aan de binnenkant moet doen. Effect schijnt iets minder te zijn dan(logisch lijkt mij) maar het scheelt toch echt wel.

• Kleur White

Heerlijk voor de balkonramen, vangt veel zonlicht op, praktisch geen zon en je kunt naar buiten kijken. Van buiten niet naar binnen ideaal. Snelle levering en makkelijk te bevestigen

Ideaal!

De screens opgehangen voor de ramen op de zolderverdieping, waar het erg warm kan worden. Makkelijk te plaatsen, een van de draaiknopjes was defect, waarbij ik direct een nieuw exemplaar kreeg toegestuurd, snelle bezorging en goede service!

Laat de zon maar komen

Nooit van jullie gehoord' maar een advertentie maakte me nieuwschierig om mijn dakraam van binnen uit te beschermen tegen de zon zuidwest. Tijdens het bestellen een foutje gemaakt naar dit werd keurig opgslost. Binnen een week in huis' en met een kwartier zelf het product omgehangen. Makkelijk los te maken. Maar omdat screendoek schuin hangt was een extra ring in het midden geen overbodige luxe om het doek aansluitend te maken. Maar super tevreden oogt mooi' is stevige goede kwaliteit. Laat de zon maar komen

Handig en betaalbaar systeem

Voor onze zolder hebben we gekozen voor de screens sun eclips. Goede kwaliteit en makkelijk te monteren. Ze houden zon en warmte goed buiten. Snelle levering en een betaalbare oplossing.

Een goed product

Het is heel goed zonnescherm in gebruik en om te bestelen. Dit is de tweede keer dat ik schermen besteld om dat de eerste keer de sun eclips heel goed werkt om warmte en licht reductie.

• Kleur Concrete

Snelle levering, nette screens, makkelijke te monteren

Zeer positief over de screens van Sun Eclipse! Screens waren binnen een week na bestelling binnen. Met de handleiding makkelijk en snel te monteren. Erg blij met hoe het eruit ziet, hopelijk houd het voldoende warmte buiten.

• Kleur Boulder

Ik heb de witte maximale sunblock screens. Ze blokken een groot deel van de warmte. Heel fijn. En ze laten licht door zodat ik in mijn slaapkamer het licht niet aan hoef te doen overdag. En vegelijken zie je er nog wel iets door naar buitrn; ook fijn.

Wat een uitkomst!

De screens zijn bij mij aan de binnenzijde. Het houdt zeker warmte tegen. Ik heb de witte screens voor max. warmte tegen houden, maar het verduistert niet je ruimte. Je kan wel iets zien, naar buiten toe. Geen aanbeveling voor woonkamer, omdat je dan echt niet fijn naar buiten kan kijken. Die van mij zijn in de slaapkamer.

• Kleur White

Het is een prima oplossing voor mijn situatie waarbij ik geen gaten geboord wilde hebben door de muur en mijn kozijnen niet wilde beschadigen maar wel screens wilde hebben. Het heeft inmiddels flink gewaaid en geregend en ze bewegen niet en doen hun werk.

• Kleur Concrete

Nog niet veel zonneschijn gehad

Ik heb de screens nog niet echt kunnen testen omdat het weer niet meewerkt, dus wacht ik het mooie weer af. Wel kan ik heerlijk naar buiten kijken dat was voor mij een pre.

• Kleur Boulder

Maakt waar wat zij beloven

Intuïtieve website en bestelprocedure, goede handleiding en instructie, screen doet wat 'ie moet doen

• Kleur Black

Bestelling snel en goed geleverd volgens afspraak.

Mooi materiaal, simpel en snel aan te brengen. wij zijn dan ook zeer tevreden met het resultaat. Ook de maatvoering van het screen is zeer nauwkeurig. Ook als je vragen hebt komt er snel een passend antwoord. Ons gevoel zegt ook, de klant is koning.

• Kleur Black

Bestellen op een goede website Levering is zeer goed in een nette herbruikbare verpakking Er misten twee zuignappen na telefonisch contact gehad Werden zeer spoedig nageleverd Werking van de screens zeer goed Houden de warmte zeer goed tegen extra sunblock Montage zeer gemakkelijk wel even de duidelijke instructies lezen En blijven bij wind tot nu toe goed zitten

• Kleur Boulder

snelle levering en mooi spul

De 2 bestelde screens sneller dan aangegeven geleverd en geheel conform specificatie, monteren ging makkelijk en houden voldoende zon tegen

Voldoet aan verwachting

Functioneel. Optisch niet de mooiste oplossing ivm de opvallende zuignappen. Goede Kwaliteit.

Handig en mooi afgewerkt

Op zoek naar een raambedekking voor de overloop,kwamen we uit bij Sun Eclipse. Snelle montage en mooie afwerking voor binnen. Vanaf de buitenkant zie je de zuignappen zitten en dat is minder. Voor het overige zeer tevreden

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Zeer goed product. Snelle levering.

Zeer goed product. Snel te plaatsen. Nu veel koeler in mij keuken.

• Kleur White

Heel snel en makkelijk te installeren en werkt heel goed

Het systeem is makkelijk op te hangen, de doeken zijn licht dus makkelijk te tillen

• Kleur Anthracite

Werkt wel goed

Ik heb 2 voor de dakramen besteld. Deze pasten zoals opgemeten. Installatie ansich was prima te doen, al was die wat lastig door de hoogte van de dakramen. Ondanks maximale blok, is het nog licht genoeg in de ruimtes. Maar het word lang zo warm niet als de zon er de hele middag/avond op staat te branden. Het enige minpunt aan het product zijn de zuignappen. Hier zit geen lipje aan om ze los te trekken. Ik 1 had perongeluk zonder water op het raam gezet, maar kreeg ze voor geen mogelijkheid los... Dus raad ik ze aan om dat te doen. Voor de rest prima, goed verpakt. Al hadden de zuignappen prima in een papieren zakje gekunt ipv elke in een eigen plastic zakje.

Verkoeling!

Mijn thuiswerkkamer is op de bovenste verdieping, op het zuiden. Op zonnige dagen kan het bloedheet worden daar, de airco moet dan flink draaien voor verkoeling. Maar dankzij de Sun Eclipse raambekleding aan de buitenkant van het raam (toegang via deur) wordt de ergste warmte van de zon al tegengehouden. Nu ik het al aantal dagen in gebruik heb, is het een verademing! Bijkomend voordeel: de overgordijnen met dubbele voering kunnen hele dag open blijven, dus het is ook veel lichter boven. En ik heb de maximale sunblock gekozen, toch kan je nog genoeg van de omgeving zien (en geen inkijk meer!). In de herfst gaat de zonwering naar binnen tot het voorjaar.

• Kleur Anthracite

110 Polderstraat