Bevalt super goed!

Makkelijk te bevestigen, wel zon in huis, maar niet de warmte. Ze zijn bevestigd aan de buitenkant, blijft goed zitten, en je kunt nog goed van binnen naar buiten kijken.

• Kleur Boulder

Had ik dit maar eerder geweten. Wat maken die doeken een verschil.

Top product

Super uitcindi dit! Met warm weer in de kamer van ons zoontje makkelijk 35 graden! Hij sliep slecht door de warmte en was daardoor dus snel vermoeid op de dag. Nu de schermen er hangen max 26 graden..dat is toch heerlijk! Zoontje slaapt weer goed waardoor wij ook beter kunnen slapen en het een stuk gezelliger is in huis haha!

mooi product maar duur

Werkt uitstekend, makkelijk te bevestigen, snel geleverd. De prijs houdt me tegen om er meteen enkele bij te kopen.

• Kleur Concrete

Het scheelt heel veel warmte in huis

Ik ben absoluut tevreden over mijn schermen. Ik heb de donkerste genomen, maakt wel het huis ook heel donker als het buiten bewolkt is, maar je kan er goed door heen kijken en je tuin blijven zien plus het werkt echt heel goed tegen de warmte! Ik heb ze al aan meerdere mensen aanbevolen!

Eerlijk!!

Je krijgt wat je verwacht. Foutje bij de bestelling maar fantastisch opgelost .

Eenvoudig te installeren

Positief… enige minpuntje is de uitslag onmogelijkheid om preciese leveringsdatum te krijgen.

Goede keuze

Ik merk duidelijk het verschil, minder warm op de kamer en minder licht inval overdag

Stuk koeler

We hebben een sun-eclipse besteld voor de zolderkamer van onze zoon. De verduistering van het die we hadden hangen was eerst altijd enorm warm, de aluminium onderzijde zelfs heet. Daardoor was ook de kamer warm, na het eenvoudig te plaatsen sun-eclipse scherm (buitenzijde raam) is het een stuk koeler op de kamer en ook de aluminium onderzijde is weer vast te pakken zonder je vingers te verbranden. We hebben ondertussen ook al behoorlijk wat wind gehad hier in Middelburg en de sun-eclipse blijft prima op zijn plek. Top product zeker een aanrader.

Gelweldig en eenvoudig

Ben 76 maar zelfs voor mij heel goed te doen en super service

• Kleur Boulder

Beste aankoop van het jaar!

Groot fan van de Suneclips! We hebben de maximale sublock gekocht. Ik was verrast hoe transparant deze nog zijn, je kunt er doorheen kijken van binnen naar buiten. Houdt de warme goed buiten, ten opzichte van de buren 3 graden koeler in huis. Degelijke kwaliteit, heel netjes verzorgd aangeleverd. Ik kan het iedereen van harte aanbevelen! Niets heerlijkers in de zomer dan een koeler huis.

Het werkt echt

3 screens geplaatst op dakramen. Waar voorheen de warmte je tegemoet straalde bij binnenkomst van de kamer is dat nu met hete dagen, niet meer het geval. De temperatuur blijft echt lager.

Zeer blij mee

Wij zijn zeer blij met de sunscreens. Wij hebben ze voor de slaapkamer besteld en de slaapkamer is nu het koelste plekje in huis. Wij hebben bewust voor de donkerste en minst lichtdoorlatende variant gekozen, zodat het in de zomer ‘s morgens vroeg ook nog een beetje donker blijft in de slaapkamer. Screens blijven goed zitten. Waait hier vaak een harde westenwind en ze blijven prima zitten. Nog geen ervaring met schoonmaken van de screens en het verwijderen van de screens voor de winter.

• Kleur Black

Het staat netjes en houdt de warmte goed buiten.

Het monteren is goed te doen, ook op de ladder boven. De doeken staan netjes en houden de warmte goed buiten. Voor deze prijs een goed alternatief voor een echte screen.

Very happy!

I bought 2 screens, for the living room and for the office, where the sun hits almost all day. Very easy to assemble and remove. You can feel the difference in temperature. The room feels fresher. Very happy with the purchase. However, I remove 1 star as I chose the "optimal view" and I feel it removes too much light.

• The type of screen Optimal view
  • Coloor Black

Simpele maar effectieve oplossing

Bezorging was op tijd. Simpel in mekaar te zetten, en om op te hangen. In de slaapkamer bevestigd vanwege privacy en klimaatbeheersing. Het scherm doet allebeide functies heel goed. Op zonnige dagen is de kamer minder warm. Betere oplossing dan de duurdere alternatieven zoals plakken op het kozijn.

Werkt zoals het moet

Bij onze raampjes toch een beetje lastig om goed te monteren

Geweldige screens

Super tevreden Housen heerlijk de zom buiten En echt heel mooi

• Kleur Anthracite

De screen houdt de zon warmte tegen. Aanmerkelijk verschil.

Werkt geweldig!

Uitstekend product, doet wat het belooft tegen een zeer aanvaardbare prijs. Eén heel klein kritiekpuntje: de doppen mogen van iets hogere kwaliteit zijn. De schroefdraad van de doppen voelt nogal vaag aan en ik betwijfel of je ze meer dan een paar keer kunt gebruiken.

• Kleur Concrete

Eenvoudig maar goed. Dat wat het moet doen.

Geen problemen ondervonden bij de montage. Wij monteerden de screens langs buiten op een schuine glaswand. Voelbaar temoeratuursverschil voor en na.

• Kleur White

Perfecte zonwering voor een mooie prijs.

Zonwering voor op de lichtstraat in onze aanbouw. Prima levering, eenvoudig te installeren en doet wat hij moet doen.

Goed product

Op zich een goed product en makkelijk in montage. Wat duurder dan wat ik wou uitgeven, maar zowel het doek als de zuignappen zijn van zeer goeie kwaliteit en kwaliteit betaal je natuurlijk. De bijgevoegde handleiding was duidelijk en eenvoudig te volgen. Er is ook een filmpje dat alles goed uitlegt. Ik heb enkel 2 puntjes feedback: - de schroefdoppen voor op de zuignappen zijn plastiek en eentje had bij ons kapotte schroefdraad waardoor ik deze niet kan installeren (ik contacteer de klantendienst nog). - De sticker op het doek die aangeeft voor welk raam het doek is, kleeft te veel en laat lijmresten na. Een alternatief met lijm zoals een Post-It zou beter zijn. Ik heb nu de alcoholdoekjes gebruikt om deze lijm af te kuisen, met gematigd succes. Al bij al zeker tevreden met mijn aankoop.

• Kleur Black

Goed Verduisterend, goed zelf te monteren

Het was makkelijk te monteren als je de handleiding Goed doorneemt. Het blok de zon goed, zelfs de variant de witte variant. Enige wat ik als kritiek punt kan geven is de stickers, deze laten veel lijmresten achter en als je het met wasbenzine weghaalt dan blijf je dat zien.

Prima product !

Hele goede ervaring met dit bedrijf. Snelle levering, duidelijke uitleg (voor en na de aankoop) en product ziet er degelijk uit. Nu 2 weken geplaatst, dus de tijd zal moeten uitwijzen hoe goed de kwaliteit uiteindelijk zal zijn, maar ik denk dat wel goed zit. Qua tegenhouden v.d. warmte merekn wij tot nu dat het ca. 1½-2 graden scheelt in de betreffende ruimte.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE