Prima geregeld snel geleverd

Bestelling voldeed voor 100% aan mijn verwachting

• Kleur White

Bevalt uitstekend, stuk cooler van voorheen!

Na het ophangen van de Sun Eclipse bij mijn werkkamer, merk ik direct het verschil in temperatuur. Vooral in de middag als de zon vol op mijn raam schijnt. Het feit dat de schoonmaak instructie summier is en er geen eens een klein flesje voor eerste montage niet bij geleverd kan worden vind ik een minpuntje. Ook ben ik erg nieuwsgierig hoe schoon of vies de Sun Eclipse is na een zomer lang hangen (en hoe ik het dan het beste schoon kan maken).

• Kleur Anthracite

Alles is perfect. Leveringstijd, de afgifte zelf, de prijs-kwaliteitsverhouding, perfecte oplossing voor ons. Het vetduisterd terwijl je toch naar buiten kunt kijken. Het scheelt enorm aan temperatuur. Gewoonweg perfect

• Kleur Concrete

perfecte zonwering en levering ervan

De zonwering werkt heel goed bij ons. We hebben zowel aan de buitenzijde als binnenzijde sun Eclipse. De levering was snel en perfect.

Goed product

Zelf even goed meten. Bestellen. Korte tijd later geleverd en zelf gemonteerd. Prima instructie bijgevoegd.

Geweldige uitvinding!

Zelfs n vrouw van 63 jaar kan ze eenvoudig digitaal bestellen en zelf ophangen. Goede bereikbaarheid en communicatie met t bedrijf, ze denken in oplossingen.

werkt prima

het is een mooi scherm, en staat netjes vind iedereen in de bijkeuken is het nu koeler als voorheen we hebben vanaf een uur of 1 volop de zon op dit raam dus werkt perfect

• Kleur White

Het screen is mooi van kwaliteit en doet wat het moet doen, nl. de warmte tegenhouden.

Het product werd keurig netjes verpakt incl. alle accessoires op tijd geleverd. De handleiding was duidelijk en in korte tijd was het screen bevestigd. Het houdt de warmte goed buiten. Ik ben er zeer tevreden over.

• Kleur White

Uitstekend voor een mooie prijs!

Het screen voor het keukenraam beviel zo goed dat we daarna ook een screen voor de keukendeur hebben aangeschaft. Weer snel geleverd en ziet er top uit. Ik had voor de bestelling van de deur een paar vragen en die werden goed en snel beantwoord. Prijs en kwaliteit is heel goed in verhouding. Fijn bedrijf.

Prima screens.

Op onze zolder hebben we 2 Velux dakramen. Een kleine op de overloop en n grote in mijn atelier. Hierop nu beiden n Sun Eclipse.nl screen aan de buitenkant. Echt top. Al flinke wind en regenbuien getrotseerd. Ik laat ze lekker zitten. Er is prima daglicht, maar geen hinderlijk zo'n. Ook op mijn werktafels geen last meer van die felle zon. De warmte blijft ook buiten, maar echte hitte hebben we nog niet gehad, dat gaan we nog ervaren. Ik ben zéér tevreden ermee. Let wel op met de maat nemen ivm de rand van het kozijn aan de buitenkant en aan de zijkanten.

• Kleur White

Voldoet volledig aan de verwachtingen

Mooi systeem dat eenvoudig is aan te brengen. Het scheelt zeker een graad of 2. Nog even afwachten hoe de screens regenbuien gaan doorstaan, maar ik heb er vertrouwen in.

Perfecte afhandeling na een foutje van Sun Eclipse

Wij wonen in een monumentaal pand en alles wat je aan de buitkant wilt ophangen moet je aanvragen en een vergunning verkrijgen om het te realiseren. Gezien dit een perfectie oplossing is, behoeft er geen vergunning aangevraagd te worden. Eerst maar 2 besteld om te proberen van de 6 wat de resultaten zijn. Nadat de twee waren geplaatst en door een foutje van de Sun Eclipse heb ik er nog 4 besteld na een telefonische gesprek en er kwamen er 6. de twee foute mocht ik behouden. Zeer goede afhandeling en de zon houd de warmte in de vertrekken behoorlijk tegen. Een Aanrader mag ik zeggen.

Een goed alternatief

Omdat ik geen cassette kwijt kon onder mijn overkapping heb ik de sun eclipse screens geplaatst.deze werken prima. De temperatuur in de berging is met meer dan 5 graden gedaald. Bedrijf levert prima service. Je kan via 06 nummer vraag stellen en krijgt in een mum van tijd antwoord. omdat de ramen niet synchroon uitlopen waren de geleverde screens iets te royaal. Na melding kon ik deze terugsturen en werden deze gratis op mijn wens bijgesneden. Het resultaat mag gezien worden!

Top service en product

Zeer tevreden communicatie was netjes en duidelijk, ik kreeg het product snel binnen en wij zijn er uiterst tevreden over je merkt aanzienlijk verschil in de temperatuur op de slaapkamen

Prima toch...

Mooie spullen en gemakkelijk te plaatsen, dus we zijn er blij mee.

Superfijn!

Levertijd was aanvankelijk 1,5 week maar we kregen ze met 5 dagen, net op tijd voor een warme week! Heel fijn! Ons dochtertje ligt op een kamer met een grote raampartij waar eigenlijk de hele dag zon op staat. Het was met een warme dag altijd meteen ‘s ochtends al benauwd en drukkend in de kamer. Bevestiging is makkelijk en goed te doen in je eentje (als het niet te grote doeken zijn). Wij hebben bevestiging binnen (I.v.m. Horren en hoogte) en dan maximale zonblock (wit) Met de doeken is het de hele dag heel goed te doen in de kamer. Verschil is echt heel goed merkbaar. We hadden ook gelijk een doek voor de kamer van mijn zoontje besteld maar misschien volgen er later nog wel meer :) Erg blij mee!

Uitstekende zonwering!

Onze slaapkamer wordt zo warm in de vroege ochtend dat we er wel weg moeten. Sinds de zonwering (wit, maximaal sunblock, binnenkant) er hangt, hebben er daar nog geen last van gehad! Het was makkelijk op te hangen, en we vinden het diffuus licht dat erdoor komt fijner dan het felle licht van buiten. Ook hebben we meer privacy. De test met de heetste dagen van de zomer moet nog komen, maar met de warme dagen helpt het al prima. We zijn nu al tevreden!

• Kleur White

Betaalbaar, goede kwaliteit, goede werking.

Het monteren van het eerste scherm vroeg wat tijd, maar de volgende hingen snel voor de ramen. Goede oplossing om opwarming van de woning tegen te gaan tijdens de zonnigste weken van het jaar.

• Kleur Concrete

Zeer snelle levering, en als je belt om iets te vragen krijg je gelijk iemand te spreken. Ben heel goed geholpen. Ik beveel ze zeker aan.

Mooi product, goed geprijsd

Wegens ruimtegebrek kunnen wij geen zonneschermen plaatsen aan de buitenzijde van onze bovenverdieping. Een tijdje op zoek geweest naar een alternatief en uiteindelijk gekozen voor dit product. Duidelijke website, nette prijs, fijn dat er een optie is om kleurstaaltjes aan te vragen en supersnelle levering! (beide keren binnen een week in huis). Monteren gaat ook gemakkelijk, maar is wel een precies klusje om hem netjes recht op te hangen (met twee personen echter goed te doen). Wij hadden eerst twee doeken besteld om het concept uit te proberen. Hierbij een iets te smalle maat ingevoerd, waardoor daar (ondanks dat het doek 1,5 cm groter geleverd wordt) toch nog langs de randen de zon doorkomt. Bij de volgende 4 doeken hebben wij de maatvoering iets ruimer aangehouden en dit past in ons geval perfect, ziet er echt keurig uit! Laat de zon maar komen!

Geweldige zon block

Degelijk materiaal maakt het goed donker in huis en toch kan je er goed door kijken

• Kleur Anthracite

Na bestelling was het bestelde binnen een paar dagen in huis.

Prima levering

Alles klopt , past precies, blijf goed zitten ook na harde wind

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Duidelijke site en webshop, bij vragen snel antwoord Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering.

• Kleur Anthracite

prettig dat dit beschikbaar is

ivm tijdelijke bewoning moet je nadien alles in de oorspronkelijke staat weer overdragen. Dit is daar een oplossing voor, en kun je extra warmte afvangen tijdens die periode. Je moet de bevestigprocedure wel goed volgen, zorgen dat je geen stapjes overslaat. Het opmeten van de goede oppervlakte vooraf is wel belangrijk, anders blijven er klein stukjes onbedekt.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE