prettig dat dit beschikbaar is

ivm tijdelijke bewoning moet je nadien alles in de oorspronkelijke staat weer overdragen. Dit is daar een oplossing voor, en kun je extra warmte afvangen tijdens die periode. Je moet de bevestigprocedure wel goed volgen, zorgen dat je geen stapjes overslaat. Het opmeten van de goede oppervlakte vooraf is wel belangrijk, anders blijven er klein stukjes onbedekt.

• Kleur Boulder

Een betaalbare oplossing om de zon buiten te houden

Makkelijk te plaatsen en helpt goed om de zon buiten te houden zonder ingesloten te zitten Nu het wat minder weer is het doek naar binnen en zo weer buiten te hangen als de zon terug komt

• Kleur Boulder

Simpel en makkelijk te monteren

De levering was snel binnen en het monteren was heel erg simpel. Het systeem is simpel maar erg effectief. Houd prima de warmte buiten.

Prima zonwering

De schermen werden zelfs een dag eerder geleverd dan aangekondigd. Ik heb ze eerst aan de binnenkant geplaatst om te kijken of de zuignappen wel blijven zitten. Tot op heden is er nog geen een los gegaan.

• Kleur White

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Mooi product voor een goede prijs.

• Kleur Anthracite

Eindelijk koele kamer langs onze zuidkant

Mijn dochter haar kamer ligt pal zuid gericht, én hoog. Door de stijl en karakter van onze woning zou vaste externe permanente afbouw doen aan het karakter, stijl en zicht. De oplossing van Sun Eclips is makkelijk maar vooral ook heel erg effectief. En het weerstaat stevige wind!

• Kleur Black

Heb eerst 1 raam gedaan, dat beviel goed dus nu het 2e raam besteld. Had hier een foutje (afwijkend raam) in aangegeven terwijl het een standaard rechthoekig raam is. Kreeg netjes een mail of dit correct was, waarop ik aangaf dat het een foutje was. Hierop hebben zij het netjes correct verwerkt en geld terug gestuurd. Top service

TOP product, snelle levering

Ik heb de eerste bestelling een jaar geleden geplaatst. omdat ik zo tevreden was heb ik er dit jaar voor een aantal andere ramen nog bijbesteld.

• Kleur White

Prima product en keurig afgehandeld. Heel erg blij mee!

Voor onze 4 ramen hebben we de gekozen, om er 2 met optimaal zonlicht en 2 met maximaal sunblock te doen. We zijn verrast door het zicht, wat nog steeds prima is. Maar vooral door het enorme verschil, nu de warmte buiten wordt gehouden. Dat scheelt een aantal graden. Laat de zomer maar komen, we hebben er vertrouwen in dat de temperatuur wat aangenamer blijkt binnen. Een prima aankoop waar we heel blij mee zijn!

• Type screen N.v.t.
  • Kleur White

Prima systeem om de zon en warmte te weren.

Mooi systeem zowel voor binnen als buiten.En makkelijk te bevestigen.

Hele fijne screens

Fijne screens en keurig geleverd! 4 stuks besteld! Optimaal zicht! Erg tevreden!

• Kleur Anthracite

Snelle levering en goede kwaliteit.

Goede oplossing voor openslaande deuren waarbij een vaste screen niet mogelijk is. Kan hele zomer blijven hangen.

• Kleur Boulder

De zonwering scheelt enorm met de warmte in huis.

Het plaatsen van de zonwering is niet zo makkelijk als ik dacht, maar het zit goed vast op het raam. Zelfs na harde wind zit het nog goed vast. De zonwering is een perfecte oplossing om de warmte buiten te houden. Dit product is zeker aan te raden.

top

Deze screens zijn voor ons de ideale oplossing omdat wij afwijkende maten hebben. makkelijker te bevestigen en het ziet er echt heel strak en mooi uit. En best veel licht nog vanuit binnen gezien.

Prima screens

We hadden screens nodig voor onze zolderkamer. Gekozen voor witte optimaal zicht voor aan de binnenkant. We wilden het proberen omdat het een goedkope aanschaf is. Onze verwachtingen waren niet erg hoog en daarom erg verrast hoeveel warmte de screens tegenhoud. We zijn er dus erg blij mee. Makkelijke montage met duidelijke handleiding.

Top product

Goede communicatie en een mooi product

• Kleur White

Super tevreden, stuk koeler in huis, top!

Hele goede ervaring, snel binnen en makkelijk te monteren. En het belangrijkste het werkt!!

• Kleur N.v.t.

Goede kwaliteit, heel blij mee

De zuignappen blijven heel goed zitten en het doek is goed strak op te hangen. Ook met de meest zonwerende versie van het doek is er nog voldoende zicht van binnen naar buiten. Het houdt veel zon en dus warmte tegen. Goede gebruiksaanwijzing voor het ophangen en goede verpakking om de doeken in de winter in te bewaren. Snelle reactie toen ik zelf nog een fout in mijn order ontdekte en snel geleverd. Ben erg blij met dit product!

• Kleur Concrete

Fantastisch fijn sun screen voor de lichtstraat in de woonkamer

Ik heb 2 bijzonder fijne ervaringen te delen met een ieder die het lezen wil. ten eerste hebben we al 3 jaar erg fijne zonwering op de slaapkamers van de beide kinderen. Dit werkt dusdanig goed dat zowel 's morgen als 's avonds beide kamers een dikke 10 graden koeler zijn dat wat ze ervoor waren. Door de fijnmazige structuur is het ook nog zichtbaar wat er buiten gebeurd en dus laten we ze de hele zomer hangen op de dakkappelen. Door deze positieve ervaring hebben we deze week ook weer een groot sunscreen aangeschaft bij Sun Eclipse. Bram heeft me erg goed geholpen met een paar snelle appjes om de maten goed te krijgen en mee te denken in het meest handige / ideale ontwerp. Na goedkeur op het ontwerp werd het product snel geleverd. (lees binnen 3 dagen met de post) Bram werkt snel en ook buiten de normale werkuren en in het weekend om de klant te vreden te stellen. Nou, Dat is zeker gelukt! Het product zat er bij ons binnen 15 minuten op de lichtstraat en we kunnen meteen geniet van (iets minder licht) veel minder warmte in de woonkamer waar het mordesheet kon worden. Voor ons is het een no brainer geworden tov conventionele, dure zonneschermen. We adviseren iedereen die voor een aanzienlijk goedkopere oplossing maximaal ontzorgt van zn warmte en licht wil afkomen.

zijn zeer tevreden

zijn zeer tevreden

Direct effect, Serieus koeler binnen

Ik vermoed dat bij hoge temperaturen dit zeker 10 graden gaat schelen. Ben nu al blij met 6 graden zonder parasol voor mijn huis. Dus dat wordt zeker meer! Heel blij mee.

Perfecte zonwering, snel geleverd

Eenvoudig te installeren en zeer doeltreffend!

Werkt super!!

Heb inmiddels de hele bovenverdieping met screens. Is op donkere dagen soms wat minder maar dat staat niet in verhouding tot de warmte die het tegenhoud op zonnige dagen! Zeer tevreden

• Kleur Anthracite

Hij doet wat ie moet doen.

Het screen is goed op maat en ziet er mooi uit. Keurig verpakt en de zon blijft mooi buiten. Wij zijn tevreden.

Simpel en doeltreffend!

Duidelijk aangegeven op de site hoe een en ander werkt en hoe te monteren. Onze rechte slaapkamerramen voorzien van een maximaal sunblock screens. De kamer werd wel iets donkerder, maar je kunt nog prima naar buiten kijken. Eerst de ramen gelapt, op de plaatsen waar de zuignappen zouden komen het raam met een doekje met wat spiritus ontvet. De zuignappen een minuutje in kokend water en aansluitend de screens gemonteerd volgens de handleiding. Simpele en goed doordachte bevestiging. Screens zitten met kleine overlap op beide ramen. Ziet er mooi strak uit. In het najaar (medio september) gaan de screens er weer af, opgerold in de doos die ook voor de verzending werd gebruikt. Kortom, een simpele, degelijke en doelmatige bevestiging(!). Hier ben ik zeker enthousiast over en een aanrader. Zeker bij toepassingen waar niet geboord kan of mag (appartement) worden.

• Kleur Concrete

110 Polderstraat