Het betaalbare alternatief zonwering

Fantastisch! Makkelijk te monteren, effectief zonwerend. Buitengewoon goede service, snelle levering en goed materiaal. Bij vragen is er snel contact vanuit de app.

Perfecte oplossing

Twee kleine zijraampjes gaven bij het avondeten veel ongemak. De zon scheen precies in ons gezicht. Maar met sun eclips prachtig opgelost

Super tevreden

Vorig jaar voor het eerst besteld voor de zolder .. echt super .. nu voor een verdieping lager in de volle zon ook andere kleur .. echt zooo fijn .. helemaal klaar voor de zomer

• Kleur Boulder

We zijn 95% procent van de warmte in de badkamer kwijt!

Onze badkamer zit in een dakkapel op het zuiden en wordt in de zomer bloedheet. Sinds we Sun Eclipse hebben is het weer aangenaam in de zomer. Dit hadden we veel eerder moeten doen. Heb ze net bijbesteld voor de slaapkamers van de kinderen. Een echte aanrader voor een schappelijke prijs. Eenvoudig aan te brengen en te verwijderen.

• Kleur Black

Help goed tegen de zon

Mijn zoon is tevreden en help goed tegen de zon. Alleen vind het vervelend dat die zuignappen niet goed blijven zitten.

Supermooi product

Zonwering voor het chalet besteld. Prachtig product en monteren ging simpel vanwege de goede handleiding. Gegevens van Sun Eclipse met foto doorgegeven aan leverancier van chalet en deze gaat het ook doorgeven aan haar relaties. Groeten Jos uit Helmond

• Kleur White

Kom bestelling online er niet doorkrijgen maar direct via whatapp en telefoon in orde gemaakt.

Gewoon TOP!

Snelle levering Goede prijs / kwaliteit verhouding Makkelijk monteerbaar Kortom zeer tevreden!!

Prima!!

Van bestelling tot aflevering, top!

Verrassend goed!

Het was toch min of meer en gok dat je dit soort product besteld a.d.h.v. een reclame op Instagram. Maar naar volle tevredenheid. Zeer gemakkelijk te monteren en werkt uitstekend! Meer dan tevreden over dit product en zeker geen spijt. Is aan de prijs gezien wat je hebt, maar is wel zeer functioneel!

• Kleur Anthracite

Hele goede ervaring en kwaliteit

Perfecte website om de sceen te configureren. Snelle levering. Mooie materialen. De temperatuur op zolder is stukken lager na voorheen. Twee minpuntjes misschien; de prijs ligt nog iets aan de hoge kant voor wat het is en de montage dmv van zuignappen is een beetje omslachtig en gepriegel.

• Kleur Concrete

Instructie voor opmeten is in orde. Thuis bevestigen ook prima.

Geweldige uitvinding

Aangezien wij al jaren vaste screens in rest vh huis hebben hangen maar nog niet voor de zolder kwam ik deze link op fb tegen vorig jaar en heb ze bestelt ,al was de zomer voorbij we hopen dat we er deze zomer en de rest vd jaren kunnen genieten van deze unieke uitvinding. Ondanks dat we de beschrijving goed bekeken hadden ging er helaas wat fout ( de sticker hadden we verwijderd) dus wisten niet meer welke kant er nu voor of achter moest,maar met hulp van een medewerker op whatsapp is het goed gekomen en hangen ze? En hopen er nog vele jaren plezier van te beleven in koelte.

• Kleur Concrete

Heel tevreden en effectief

Het zijn nu lekkere warme en zonnige dagen.. normaal werd het heel warm op de twee slaapkamers op t zuiden. Daar heeft mijn man screens voor geplaatst aan de buitenkant (witte screens van Sun Eclipse), en nu voelt de temperatuur op deze slaapkamers aangenaam aan. Het werkt écht en het was gemakkelijk te bevestigen. Wij vinden het echt een aanrader!! Ook bij het bedrijf zelf heb ik een goed gevoel. Ik appte op een zondagavond een vraag naar het whatsapp-nummer dat op de website staat (niet in de verwachting dat er zondag nog een reactie terug zou komen, maar ik dacht de volgende dag), maar ze reageerden meteen zondag al. Dus erg klantvriendelijk en willen meedenken.

• Kleur White

De screens afgelopen zaterdag gemonteerd en ik ben zeer tevreden met het resultaat

Ik heb de screens aangeschaft voor mijn serre We hebben alles precies gedaan zoals de gebruiksaanwijzing aangeeft en het is gegaan De screens zitten keurig We merken nu al dat de temperatuur in de serre en de huiskamer lager is als voorheen dus zeer hoopvol voor de komende zomer Ik heb 2 screens aan de binnen kant van de schuifpui zitten anders kon deze niet meer open Geen enkel probleem We zijn zeer tevreden

• Kleur Boulder

De buitenscreen voldoen volledig aan de verwachtingen.

Snelle levering, zien er mooi uit, handige montage en het belangrijkste ze houden enorm veel warmte uit de daarachter gelegen kamer. We hebben nu een aantal ramen met en zonder screens en het effect is heel duidelijk waarneembaar.

Precies wat we zochten!

Deze screens doen hun werk gewoon goed! Ik was al een tijd op zoek naar een (eenvoudige en snelle) oplossing omdat in de kamers, waarbij de ramen uitzicht op het oosten hebben, vanaf de vroege ochtend tot het beging van de middag teveel licht en warmte naar binnen werden gestraald door de zon. Dat is nu vele malen minder en niet meer hinderlijk. We zijn er heel blij mee! Sun Eclipse reageert snel op vragen en is zeer klantvriendelijk. De screen zijn sneller geleverd dan de oorspronkelijke bezorgdatum. Geweldig!

Heel goed!

Makkelijk te monteren.! Echt aan te bevelen!

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Snelle service en mooi product

Al eerder screens besteld bij sun eclipse. Omdat deze zo goed bevielen ook voor de overige ramen besteld. Het is een mooi product, handig in montage en werd supersnel geleverd! Wij zijn zeer tevreden.

• Kleur Anthracite

Mooi product, handige site, goed contact via whatsapp, snelle levering

Omdat enkele ramen niet rechthoekig zijn, zijn er een paar keer tekeningen heen en weer gegaan. Na iedere aanpassing ontving ik binnen een dag de nieuwe tekening. Zag er allemaal heel netje uit en paste uiteindelijk precies. Ik had zelfs iets teveel berekend en betaald. Het verschil werd direct weer teruggestort. Het ophangen ging goed en mijn ervaring na 1 week met zonnig weer (april) is dat het ook echt werkt. Het is beduidend koeler in de kamer dan zonder scherm.

Prima product. Vlotte levering

Alles wat op de site beschreven staat klopt. Zelf goed inmeten is van belang. Vervolgens passen de producten goed op het raam en sluit het mooi aan op het kozijn.

• Kleur Anthracite

Makkelijk te bevestigen! En doeltreffend!

Het werkt! Veel koeler!

• Kleur Anthracite

Makkelijk en goed werkend tegen de zon

Makkelijk te monteren,en houd veel zon tegen. Wij hebben dan de maximale sunblock screens.

• Kleur Anthracite

Precies wat ik had gehoopt!

Wat een geweldige oplossing zijn deze screens. Ik vond het wel erg spannend om ze te bevestigen omdat ik daarvoor op een hele hoge ladder moest. Ik wilde ze graag aan de buitenkant zodat de zon de ramen niet verwarmd. Omdat het op de hoge ladder erg eng was, heb ik ze niet zo strak gekregen als me zeker wel was gelukt als ik ze op de begane grond nodig had gehad. Toch ben ik er ontzettend blij mee. Ik heb gekozen voor de 97% variant in het wit. Daardoor is het toch lekker licht in de slaapkamers, maar wordt er ontzettend veel warmte buiten gehouden. Het valt me mee wat je er toch nog doorheen kunt zien. Ik dacht dat het zoals een muur zou zijn, maar je ziet nog wel iets, wat fijn is. Ik heb al veel vrienden enthousiast gemaakt en ga daar ook mee door. Wat een geweldige uitvinding!

• Kleur White

Mooie kwaliteit wekt erg goed

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE