Het past en werkt prima

De levering duurde even maar het aanbrengen ging snel. de goede instructies hielpen hierbij goed

Super goed

Ee hebben een apart schuinraampje met foto is hij top geworden nu alleen de zon nog. Bij het keuken raam vorig jaar al besteld. Snelle levering en snel antwoord. Tot de volgende bestelling.

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Makkelijke montage, houdt de zon goed buiten. Zeker een aanrader! Goeie prijs-kwaliteit.

Simpel en effectief

Duidelijke montage instructies. Het screen doet wat het moet doen; mijn woonkamer warmt duidelijk minder op.

• Kleur White

Goede zonwering en goed alternatief voor vaste screen

Ik heb inmiddels twee Sun Eclipse aangeschaft. De 1e vorig jaar juli en deze heb ik december eraf gehaald. De zuignappen heb ik laten zitten. Van de zes zuignappen zijn er pas twee eraf gevallen. Die waren beschermd door een hor. De 2e Sun Eclipse heb ik nog niet opgehangen, maar ook deze is keurig geleverd en heeft de juiste maat. De warmte wordt supergoed tegen gehouden, het nadeel is een donkere ruimte. Maar het grootste voordeel is een koelere ruimte.

Precies wat ik zocht!

Jaren gezocht naar een passende manier om de zon een beetje te dimmen in een onhandig formaat dakraam. Sun Eclipse bleek de perfecte, op maat gemaakte, oplossing. Ik heb twee "diktes", die je eenvoudig kunt verwisselen als het nodig is. Zeer duidelijke instructies maakt het pakket compleet.

Inmiddels een 2e besteld

In juli '21 ontving ik het 1e screen en deze heeft buiten gehangen tot januari '22. Toen heb ik het doek eraf gehaald en opgerold. Het doek zelf was amper vuil. De zuignappen zitten nog op het raam en hebben nooit losgelaten. Binnen was de warmte stukken minder dan zonder screen. Inmiddels een 2e screen besteld voor een ander raam. Ik ben zeer tevreden.

• Kleur White

Schermen werken goed, maar lastig te bevestigen op hoogte aan de buitenkant

Pluspunten: -Het materiaal werkt goed zonwerend. -Schermen zijn een goed alternatief voor permanente zonwering, als je die investering niet kunt (of wilt doen). Aandachtspunten: -het bevestigen aan de buitenkant op hoogte (eerste of tweede etage) is erg lastig. (Vakmannen staan niet te springen om dit te doen). Zou ik een tweede keer niet meer voor kiezen. -Wij hadden de pech dat onze zuignappen vervormd waren tijdens het vervoer. Bedrijf was bekend met dit probleem, maar heeft nagelaten ons daarover te informeren. -De schermen hangen nu een half jaar. De meeste zuignappen zijn blijven zitten, maar niet allemaal helaas. -Wij bleken diepe en ondiepe ramen naast elkaar te hebben. Let daar goed op. Bij ons passen de schermen nu niet allemaal goed, dat ziet er heel rommelig uit.

• Kleur Black

Stormvast screen met verkoelende werking

Dit screen biedt bescherming tegen zonlicht en warmte. Boven verwachting blijven zitten op het dakraam toen er onverwachts een storm over onze wijk raasde. Ik had eerst een screen voor 1 dakraam. Nu heb ik er nog 2 besteld voor de andere. Dit gaan er van de zomer pas op.

Voortreffelijke service!

Wij hebben nu dit jaar voor het eerst de screens gebruikt en het is ons uitstekend bevallen. Bij het verwijderen van de screens (winteropslag) zijn er enkele bevestigingsdoppen naar beneden gevallen (domme fout van mijzelf). Bestelling van deze onderdelen geplaatst en twee dagen later hebben we de doppen ontvangen. Snelle service! Onze screens zijn weer compleet en hangen volgend jaar weer netjes voor de ramen.

• Kleur N.v.t.

Supermakkelijk en toch effectief

Eenvoudig udeig te (de) monteren, betaalbaar en goede kwaliteit. Perfect voor mijn warme slaapkamer. Kleine tip voor sun eclipse: de gaten in het doek iets meer aan de binnenkant plaatsen, de zuignap raakte anders het raam, waardoor het doek net niet perfect strak hing.

• Kleur White

Houdt de warmte echt buiten!

Duidelijk voelbaar hoeveel warmte deze screens tegenhouden. In 2 maanden tijd is 1 zuignap van de ruit losgekomen die dus opnieuw vastgezet moest worden. Ik moet hiervoor de ladder op dus dat is vervelend. Toch een aanrader. Ik heb 2 screens gekocht om te proberen. Deze winter ga ik voor de overige ruiten ook screens bestellen. Omdat je deze screens in principe van juni t/m september bevestigd zou ik 'optimaal zicht' aanraden, anders wordt het wel erg donker op de (slaap)kamers.

• Kleur Concrete

Uitstekende verduistering

Ik heb het gordijn op mijn vlakke caravanraam gemonteerd. Is het mogelijk om de ruimte tussen raam en gordijn kleiner te maken? Misschien zijn er kleinere ( lagere) nappen te leveren?

• Kleur Black

Snel geleverd. Keurig verpakt, kleine materialen apart. Past precies. Ik ben er zo blij mee. Ik ben heel blij, dat ik Sun Eclipse ontdekt heb.

• Kleur White

Past perfect en werkt perfect

Alles volgens de beschrijving gedaan. De montage verliep probleemloos. We hebben meerdere screens, meer en minder zonwerend. Minder zonwerend op de begane grond. We kunnen er nog lichtjes doorheen kijken wat de bedoeling was. Op de slaapkamer hebben we grote ramen 2x 180 bij 180 cm. Hier een max zonwerende screen. Werkt boven verwachting. Hebben dit al aan meerdere mensen geadviseerd.

werkt zeer goed

De zuignappen blijven goed zitten. Het is gemakkelijk te installeren en te verwijderen. Ik ben benieuwd om het effect te zien bij de volgende hittegolf.

• Kleur Black

Goede service en perfecte screens

Wij zijn zeer tevreden met de screens. Goede service, makkelijk contact en eenvoudig zelf aan te brengen screens. De screens houden de warmte buiten, doen wat ze moeten doen. Zeker aan te bevelen.

• Kleur White

Snelle service en een uitstekende resultaat

Ik was op zoek naar een semi-permanente oplossing om zonnewering te plaatsten in mijn werkkamer. Ik zit met mijn gezicht in de richting van een raam en overdag viel de zon direct binnen door de raam. Met de Sun Eclipse zonnewering kan ik nu rust mijn werk doen zonder te knijpen met mijn ogen.

• Kleur Boulder

Goed advies via whatsapp,besteld en snelle levering

Ik had deze advertentie op fb voorbij zien komen en aangezien onze zoon op zolder slaapt en het daar niet mogelijk is om aan buitenkant screens aan te brengen( omdat de ramen naar buiten draaien) hebben wij deze besteld want de zomers van nu zijn behoorlijk warm en de zonwering binnen beschermd niet voldoende en de airco overuren draait. Ik heb nog geen foto maar dat komt nog wel een keer.

• Kleur Anthracite

Snelle en zorgvuldige levering

Besteld en iets verkeerd ingevuld en werd gelijk de volgende ochtend hierover gebeld. Klantvriendelijk en deskundig! Bedankt en ze bevallen heel goed. Vriendelijke groet Tineke

• Kleur Concrete

Goede zonwering zonder beschadiging aan kozijnen of gevel

Via facebook bij Sun Eclipse terecht gekomen. Was precies wat we zochten: zonwering zonder beschadiging van kozijnen of gevel. Aanvankelijk sceptisch over de bevestigingsmethode maar door de vele goede recensies toch 1 screen voor het keukenraam besteld om uit te proberen. Makkelijk te bevestigen en het werkt! Daarna ook voor de andere 3 keukenramen en de ramen in de zijgevel besteld. Omdat de ramen pal op het zuiden liggen hebben we gekozen voor maximale sunblock. Je kunt wel naar buiten kijken maar het wordt binnen wel donkerder. Maar we hebben het liever donker dan heet! Wij zijn enthousiast en hebben inmiddels ook al anderen weten te overtuigen.

• Kleur Anthracite

goed alternatief voor ophaalbare screens

Ik heb op de 3 ramen van de dakkapel de screens geplaatst. Het scheelt aanzienlijk als de zon erop staat te branden. Nadeel is dat je ze niet gauw even kunt verwijderen als het weer minder is. En grootste nadeel: in de winter moeten ze er echt af! En dat is lastig aan de buitenkant van een dakkapel. Op de deur en het raam van de keuken zitten ze ook. Ervaring positief. Daar zijn ze wel makkelijk te verwijderen.

• Kleur White

Goed product met geweldige service

Voor ons huis heb ik begin de zomer 2021 4x screens besteld. Tijdens het configureren heb ik via de chat contact gehad wat goed verliep. Binnen een paar weken binnen. montage is eenvoudig. Ik heb 4 verticale screens waarvan 3 met een schuin kozijn en 1 recht. Hiervan had ik de rubbers niet meegerekend. Dus het scherm was net te groot waardoor het niet mooi strak te plaatsen was. Ik was in de veronderstelling dat dit bij mijn eerste bestelling niet vermeld stond op de website. Omdat het niet paste heb ik nogmaals gekeken en zag ik het wel staan. Hiervoor heb ik contact opgenomen en voor een mooie gereduceerde prijs kon ik een nieuwe bestellen die binnen no time geleverd is. Alle screens hangen mooi en strak en houden ook goed de warmte buiten. Helaas is de zomer niet zo geweest als vorig jaar, maar ik ben er blij mee.

Wat een geweldig product

Deze screens zijn simpel te installeren, en werken super goed. Was eerst beetje sceptisch over of het wel genoeg warmte zou tegen houden. Maar wonder boven wonder houd het echt super veel warmte tegen waardoor het nu heerlijk koel blijft op de slaapkamer.

Gemakkelijk te monteren

Ik heb de minst doorzichtige genomen en daardoor kan ik enkel schimmen door zien. Functioneert wel. Echter we hebben nog geen echte zomer gehad.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE