Snel resultaat!

De screen werd snel geleverd en zijn handig aan te brengen !

• Kleur Anthracite

Kinderkamer in 1 klap stukken koeler!

Mijn buren hadden deze gekocht, omdat het bij ons behoorlijk heet kan worden. Even navraag gedaan en direct besteld na hun goede ervaringen. Kinderkamer wordt op een warme zonnige dag nu maar 22 - 23 graden, ipv 25 - 27 graden. We hebben voor nu de screens even aan de binnenkant geplaatst, wat dus al zo'n goed resultaat opleverd! We verwachten dat ze nog wat beter werken als ze straks buiten hangen.

• Kleur White

goed product en snel ontvangen

Twee schermen besteld voor de balkondeuren op het westen. Snel ontvangen ondanks een waarschuwing voor een langere levertijd. Het installeren was een makkie en het geeft echt een verbetering van het comfort in de kamer.

• Kleur White

Van mij krijgt Sun Eclipse 6 sterren!

Goede hulp gekregen met het meten van mijn afwijkende raam-maten; dat ging makkelijk en snel via what's app. Ze zeggen wat ze gaan doen en doen wat ze gezegd hebben. Ideale oplossing voor mij slaapkamer ramen. Ik ga ze gewoon voor altijd laten hangen want kan nog steeds een beetje naar buiten kijken en ook 's nachts is het donker genoeg in de slaapkamer. Geweldige screens, ben er erg blij mee.

Werkt echt

Goed service, duidelijke instructies en je merkt het verschil

• Kleur White

Ideaal, zonder beschadigingen aan gevel of kozijn!

Wij zijn zeer tevreden over de sun eclipse! Wij hebben vorig jaar nieuwe (kunststof) kozijnen laten plaatsen dus ik wilde absoluut geen schroeven in de kozijnen. Ook in de gevel vind ik geen gezicht als er dan geen doeken hangen zit je tegen schroeven aan te kijken. Toen kwam ik een reclame van sun eclipse tegen en mijn aandacht was gelijk getrokken door het bevestigingssysteem. De site is enorm gebruiksvriendelijk en laat je direct de prijs zien zonder dat je al iets moet bestellen. De vermelde levertijd leek lang, maar de daadwerkelijke levering vond veel sneller plaats! Moet wel toegeven dat het ophangen toch wel lastiger is dan het lijkt. Dit zit hem dan meer in het recht krijgen van het geheel (het hangt snel scheef) En ik had bij elk doek wel een zuignap die “het niet deed”. Dit was wel even een irritatiefactortje, maar gelukkig had ik al eerder gelezen dat dit vrij simpel op te lossen was door de zuignap 5 minuten in heet water te leggen. Verder super tevreden over de kwaliteit van de doeken. Wij wonen aan zee en ze hebben deze zomer toch wel aardig wat “stormen” doorstaan, ze bleven keurig hangen!! Ook fijn is dat je van binnen wel nog naar buiten kunt kijken, maar andersom gaat dit amper dus dat is wel een leuke bijkomstigheid. Ook door buren uit de straat leuke opmerkingen gehad en daardoor hebben anderen ook doeken besteld! Nu inmiddels de doeken weer keurig op kunnen bergen in de dozen waarin ze geleverd worden! Top dat ze dus voor de winter netjes weer opgeborgen kunnen worden!

Lijkt prima te werken

We hebben 2 gelijke dakramen die qua model niet meer door de fabrikant ondersteunt worden en dus konden we daar geen zonneschermen voor krijgen. Tot we de sun eclipse screens tegen kwamen. Helaas kon men niet dezelfde week leveren maar plm 3 weken later. Ook konden we maar wit als kleur kiezen. Daar was men echter wel vooraf duidelijk over en er werd geleverd zoals beloofd. Nu zitten de schermen er 2 weken op en volgens mij werkt het prima. De kamers worden niet meer zo warm en er blijft licht in de kamer komen. Prima dus!

Mooie screen

Gemakkelijk te bevestigen

• Kleur White

Ik heb nog wel een vraag? Kunt u beter op het doek aangeven welke kant naar de zon moet, want dit is niet te zien. Zijn beide kanten het zelfde ook voor de licht inval? Voor de rest is het een prima product.

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

goed product doet wat het zegt.

goed product, wel heb ik voor dat raam een glazen borstwering wat maakt dat ik de 4 onderste zuignappen niet kon plaatsen (te weinig plaats tussen raam en wering), maar alles blijft goed zitten zelfs met harde wind. we hebben dit jaar geen zuiderse zomer, maar we merken toch een groot verschil in temperatuur als we s'avonds in de kamer komen, veel aangenamer dan daarvoor. dus goed product. mvg Marc

• Kleur Black

Makkelijk te bevestigen, werkt goed tegen warmte. Zicht naar buiten is mooi.

• Kleur Black

Fijne schermen ,scheelt echt in de warmte binnen,gemakkelijk te monteren.

• Kleur Black

Super product en top dienstverlening!

TOP, eenvoudig en handig

Nadat ik vorig jaar een verouderde screen had verwijderd, heb ik een screen besteld van Sun Eclipse. Die is mij zo goed bevallen dat ik dit jaar voor mijn balkondeur ook een Sun Eclipse heb besteld. Naast dat het de warmte op het glas tegenhoudt, laat ik hem ook bij regen en harde wind zitten. De screen kan hier tegen en maakt geen geluid. Enige aandachtspunt is dat één enkele zuignap, ondanks alle (schoonmaak)pogingen, niet zijn werk doet en telkens losschiet.

• Kleur Black

Degelijk materiaal voor een kleine prijs

Na overwegend positieve reviews gelezen te hebben hebben we ook de stap genomen om deze screens te bestellen als (tijdelijke) alternatieve oplossing voor een volledig automatische screen. Dit zowel omwille van het budget, als de snelheid van plaatsing/levering. Een drietal weken later hadden we de screens in huis en konden we ze installeren. Bij het eerste scherm is het nog even zoeken, maar je hebt snel in de vingers hoe je ze het beste hangt. Wij hebben redelijk grote ramen en hebben deze toch redelijk strak gekregen. Het effect is direct voelbaar, geen warm glas meer, amper warmte die nog doorstraalt, zelfs met de gordijnen open. Ze nemen vanzelfsprekend wel wat licht weg natuurlijk, dus dat is wel een afweging om te maken t.o.v. een oplossing die je makkelijk open en dicht kan doen (bv. op bewolkte dagen). Voor onze slaapkamer is dit echter geen probleem, in het bureau haal ik ze waarschijnlijk binnenkort al terug weg om sneller meer licht binnen te krijgen. In het algemeen gezien zeer tevreden van onze aankoop, ze hebben hun nut al bewezen!

Goed product

Nu ik de screens al een periode in gebruik heb, kan ik zeggen dat ik positief ben over het resultaat. Het houdt de zon buiten en dat scheelt in de temperatuur binnen en ook bij harde wind (ik woon op de 10e etage flat) blijven de screens goed zitten als je ze natuurlijk goed hebt bevestigd.

• Kleur Concrete

Wauw boven verwachting

Niet verwacht dat het zoveel zon zou tegenhouden. Ik heb al enkele aanbevelingen gedaan.

• Kleur Boulder

Zon buiten houden is OK, maar de hechting is waardeloos.

Het leek allemaal zo positief, maar het systeem met de zuigmapjes is niet ideaal voor een hechting in weer en wind. Sommige zuignapjes hebben plooitjes waardoor de ruimte onder de zuignap niet vacuüm geraakt. op de 12 zuignapjes hadden we er 3 die niet vacuüm te hechten waren. We hebben ze dan maar met siliconen aan het raam gehecht, opdat de voetjes niet meer los zouden komen. Maar dat is verre van een optimaal systeem, toch ?

• Kleur Anthracite

De installatie is in 1 keer goed gelukt. Het ziet er aan de buitenkant strak uit. Prima uitvinding, ik hoef niet te boren in kozijnen of in muren.

• Kleur White

makkelijk bestellen en snelle levering

Werkt perfect. de maten doorgeven bestellen betalen en plaatsen. Het was zo gebeurt.

• Kleur Boulder

Glas moet goed schoon zijn, anders valt het doek.

De eerste keer ophangen ging niet heel handig, de zuignappen lieten los. Niet schoon en droog genoeg denk ik. Nu heeft het een hele tijd goed gehangen, zonder los te laten. Formaat is precies goed.

• Kleur White

Het werkt en blijft gewoon hangen.

Ik kreeg de aanbeveling van mijn schoonzus, die nog twijfelt. Ik heb een huurwoning waarin de verhuurder alleen tegen een 9% huurverhoging van alle bewoners in het appartementencomplex , zonneschermen wil installeren. Dat is voor vele huurders te hoog. Voor een degelijke prijs had ik 2 panelen van ongeveer 150cmx100cm. Ze zijn correct op maat gemaakt. De zuignappen zijn van industriële kwaliteit. Het blijft echt hangen. De warmte in mijn appartement wordt niet hoger dan 25°C, waar voorheen met 9,5 uur volle zon, de hitte toenam tot 37°C. Soms 40°C. Het is een enorm verschil. Als enige tip aan de makers wil ik de suggestie doen om een los frame erbij te laten maken. Wat precies in het kozijn past. Dit kan je dan met haken ophangen binnen enkele seconden. Het installeren van de zuignappen is een hoop werk, en is een stuk makkelijker met 2 man.

dik in orde

Bestellen gaat zeer vlot, levering en service na verkoop zeer correct. Screens zien er zeer goed uit. Voorlopig nog niet heel warm geweest dus op gebied van efficiëntie kan ik nog niets zaeggen.

• Kleur White

Het werkt ,houd de warmte buiten ,ga ze nog een x bestellen voor andere slaapkamer

Gewoon fijn materiaal

Goede service Altijd onderdelen te bestellen

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.