Gewoon fijn materiaal

Goede service Altijd onderdelen te bestellen

Gewoonweg goed

Zeer goede kwaliteit,hangen nu al 2 maand aan de caravan en blijven zeer goed hangen, scheelt ongeveer een 6 graden in de caravan, (zijn wel maar alleen de 3 zonramen gedaan) Bestel volgend jaar voor de rest van de caravan. Het enigste min punt is dat ze later leveren dan vermeld bij bestelling.

Top, goede oplossing

Voor onze 'oude' maar in goede conditie dakramen (roto 1993) waren geen sreens meer te krijgen. Sus eclips is een top alternatief. Jammer dat ze alleen in het wit leverbaar zijn voor de dakramen, maar voor de optimale sun block snap ik het wel.

Direct effect

Binnen een uur 6 screens opgehangen. Goed te doen als je de beschrijving volgt. Ziet er netjes uit! Direct effect! Gekozen voor Max sunblock met kleur concrete.

• Kleur Concrete

degelijke kwaliteit, makkelijk te plaatsen. goede service.

Na opgave van de afmetingen werd er eerst nog een controle gevraagd van de maten om zeker te zijn dat alles goed was.

Lange levertijd

Helaas is de levertijd een stuk langer dan op de site staat aangegeven. Verwachte verzenddatum was op een vrijdag en dan krijg ik de dag ervoor (op donderdag dus) een mail dat het door drukte niet lukt om op vrijdag 9-7 te versturen. Dat vind ik een slechte zaak, mede omdat ik van mening ben dat je niet pas op donderdag weet, dat je op vrijdag iets niet kunt verzenden... Een paar weken later werd dan toch de bestelling verstuurd, maar bleken er maar 4 screens in te zitten in plaats van de bestelde 5. We hebben ze nog niet opgehangen, maar ik hoop toch echt dat die ervaring veel positiever gaat zijn.....

Prima, levering zeer goed

Product precies zoals omschrijving op website , makkelijk te monteren en werkt zeer goed. Goede duidelijke communicatie.

super

Deze heb ik besteld voor mijn dochter in Engeland. Ze heeft ze helaas nog niet maar ik weet zeker dat ze net als ik , ik heb boven bij alle ramen de screens, zeer tevreden zal zijn.

• Kleur White

Mooi product en foutloze levering

Mooi product en foutloze levering. Voor een redelijke prijs houd je je (slaap)kamer koeler tijdens zonnige dagen. Aanbevelenswaardig!

DOELTREFFEND!

Voor mijn bureau zocht ik een middel om de zon van de ramen weg te houden, zonder rolluiken te moeten plaatsen en hoge kosten te moeten doen. Toen ik Sun Eclipse ontdekte, had ik de ideale oplossing gevonden. Op de drie ramen plaatste ik bovenaan maximaal sunblock Boulder en de twee ramen onderaan optimaal zicht White. Zo heb ik nog voldoende klaarte om te werken, maar blijft het toch fris. Later ben ik ook van plan om zonneschermen te plaatsen op mijn Velux-dakramen.

• Kleur N.v.t.

Licht naar binnen en warmte buiten

2 screens besteld voor aan de binnenkant van de bovenramen van onze garagedeuren. De zon staat hier nagenoeg de hele dag op te schijnen waardoor de temperatuur aardig opliep in de aan-pandige garage. Er is een duidelijk verschil en wij zijn tevreden.

• Kleur White

Passief de ruimte koeler op hete en zonnige dagen!

Eenvoudige en doeltreffende manier om de kamers koel te houden! De schermen hangen strak en zien er mooi uit. Genoeg zicht op buiten, zonder dat de warmte doordringt. Erg blij met de oplossing, energieneutraal en alleen al daarom duurzaam. En als de zomer voorbij is halen we het weg.

• Kleur Concrete

Het sunscreens werkt perfect, houdt de zon optimaal tegen. Er is beperkt zicht naar buiten, maar ik heb nu bij de dakkapel, mijn werkplek, toch een heel ruimtelijk gevoel. Met het rolgordijn voelde ik me opgesloten, nu helemaal niet. Voor weinig geld heb ik nu een goede zonwering.

Erg tevreden

De levertijd was wat lang, maar een al ontvangen en bevestigd echt een groot verschil in temperatuur. Waar deze kamer voorheen de warmste kamer van het huis was, is dit nu de koelste kamer. Zeer tevreden. Eenvoudige montage en ziet er prima uit.

heeft weinig effect

Lange levertijd. We hebben voor 2 ramen naast elkaar besteld, de één was 90 cm lang en de ander 85 (vanwege een ventilatiesysteem). Bij die van 90 cm kreeg je 6 punten om het aan het raam de bevestigen en die van 85 maar 4, erg vreemd. Het laat ook voortdurend los en klappert dan in de wind, of het valt van het raam af naar beneden. Daarbij houdt het opzich wel wat zonlicht tegen, maar helaas scheelt het niks in de warmte in de kamer.

Lange Levertijd

Ik ben tevreden over de schermen. 2 punten wat ik wat minder vind: - lastig te monteren door 1 persoon, het zit daardoor niet helemaal strak. - de levertijd is behoorlijk lang

• Kleur Anthracite

Hangt perfect en werkt boven verwachting goed!

De zon staat vanaf 12u pontificaal op mijn keukenraam en vanwege de ligging kan ik niets aan de buitenkant hangen. Op aanraden van een vriendin deze screens besteld voor aan de binnenkant: in één woord top! Ik had niet verwacht dat iets aan de binnenkant zo goed zou werken. Heel fijn dat we gewoon zonlicht binnen hebben, maar de warmte weg blijft. Absoluut een aanrader dus!

• Kleur White

Perfecte oplossing tegen een goede prijs!

Met een dakkapel op zuidwesten wordt het snel (te) warm met de zon op de slaapkamerramen. Dit is een perfecte oplossing om de warmte buiten te houden tegen een goede prijs! En ander pluspunt is dat we minder inkijk hebben, maar wel lichtinval.

Lijkt wel goed.

Heb ze nog niet gebruikt. De hittegolven zijn alweer voorbij. Volgend jaar komen ze er te hangen zodra het zomer wordt. Ik hoop dat de zuignappen het houden.

• Kleur Black

Geweldige zonwering!! Blij mee!!

Voor onze erker zochten wij naar passende zonwering. Niet makkelijk ivm alle ramen. Zoekend op internet kwam ik bij Sun eclips uit. Verhaal sprak meteen aan. Website is duidelijk, de bestelling was er vlot. En het monteren heel makkelijk. Wat een verschil!! Het is een stuk koeler in huis. En zelfs bij de wind van afgelopen dagen blijven de screens op zn plek.

Efficiënte en prijsgunstige oplossing

Een veelvoorkomend probleem bij campers is het gebrek aan zonbescherming aan de zijramen tijdens het rijden. Met de Sun Eclips werd dit probleempje perfect opgelost.

Supertof!

Het duurde ieta langer voordat het werd geleverd maar is zeker het wachten waard. Ophangen was fluitje van een cent en het ia meteen merkbaar. Het is meteen stuk donkerder en koeler. Ik raad het zeker aan.

• Kleur Black

Werkt erg goed tegen de warmte

Ik heb het doek een paar weken in gebruik. Zuignappen (met witte draaidoppen) zijn nog steeds niet losgeraakt. De montage instructies precies zo opgevolgdals in de folder. Voordeel is dat de warmte beter buiten blijft. Als het volle zonlicht erop staat kun je amper naar buiten kijken, als het zonlicht er niet op staat kun je wel naar buiten kijken. Prima zo! Oké het is best een uitgaven en de levertijd was ruim een maand, later dan gepland was. Daarover zelf gecommuniceert en direct een reactie ontvangen. Keurig! Tot nu toe zeer tevreden. Ben benieuwd hoe het over een paar maanden eruit ziet en of alles nog goed en heel is. In het najaar gaat het doek eraf, schoonmaken en drogen en in de originele verpakking doen.

alles ok behalve levertijd

past perfect. Handleiding summier, levertijd iets te lang

Goeie gebruiksaanwijzing Snel opgehangen Scheelt echt veel met de warmte

110 Polderstraat