Ik heb de Screen nu ongeveer een week geleden opgehangen, het hangt aan een groot venster gericht naar het ZW, Screen is bevestigd aan de binnenkant en ik voel merkelijk het verschil bij zonnige dagen, het zicht naar buiten toe blijf ook goed. Gemakkelijk om op te hangen, met zijn tweeën weliswaar. Stevig materiaal ook! Ik ben dus in een woord....tevreden! Groetjes Tom

Praktisch en functioneel

Ontdekt via internet. Gekozen om het boven een deur te plaatsen waar geen zonwering kon. Gekozen voor een sunblock met Max wering en het houdt de warmte echt goed tegen. Lichtval is dus ook minder maar vind ik niet erg. Zo goed bevallen dat ik het uiteindelijk voor nog wat meer raampjes heb besteld. Zeker als we de hitte van vorig jaar nog een keer krijgen.

• Kleur Anthracite

Voor onze situatie een prima oplossing!

Twee ramen waar niet eenvoudig een zonwerende oplossing voor was te vinden. Sun Eclipse bood een prima oplossing voor een redelijke prijs. Ook de plaatsing aan de binnenzijde geeft voldoende warmte wering.

• Kleur Boulder

mooi scherm, erg duur en zeer lange levertijd

zeer prijzig voor simpel doek op maat met paar ogen. 1e scherm bestelling maand op moeten wachten en nu 2e bestelling maand + week voor uitlevering

• Kleur Black

Super, Werkt echt, Mooi

Ik heb Sun-Eclipse ontdekt online. Mooie duidelijke site, heb je toch een vraag kan je altijd mailen, opvolging super en correct. Bestelling, service en levering zijn vlot verlopen. Ik heb witte sun-screens buitenkant voor dakraam 4de verdiep en terrasramen 3de verdiep. Gemakkelijk te plaatsen. Mooi, het werkt echt! Houd echt de warmte buiten. Voorheen waren mijn ramen warm, nu blijft het glas koud, dus ook de warmte in de woning verminderd hierdoor. Zeker een aanrader. Dank aan het team van Sun-Eclipse

Wachten nop mooi weer

Gezien het sinds de levering van het scherm nog niet zo warm is geweest, heb ik het nog niet kunnen testen. Het ziet er wel ok uit. Heb het nu al wel 2 dagen voor het raam gehangen en het past prima, is makkelijk te bevestigen en blijft ook goed hangen. Nu even afwachten tot het weer warmer wordt, want het is nu niet warm genoeg om het verschil te merken. Het is nu wel donkerder in mijn bureau, dus moet het licht aansteken om te werken. Wist ik natuurlijk op voorhand gezien ik maximale sunblock gekozen heb. Ik kan er nog wel een beetje doorkijken, dus zie nog wel iets van buiten.

• Kleur Boulder

Erg blij met de screens voor onze balkondeuren, waar geen gewone screens op gemonteerd kunnen worden. We hebben voor de deuren 2 antraciet buitenscreens en die houden de zon en warmte beter tegen dan onze gewone oranje screens. Het was even een gedoe met de zuignappen, ik kreeg ze niet vast. Mijn man probeerde het en die had ze er binnen een paar tellen op. Ze zitten heel goed vast en zelfs een storm kunnen ze aan. We zijn er erg blij mee. Goede service ook, ze worden heel netjes verzonden met instructies. Aanrader!!!

• Kleur Anthracite

Gekocht voor zolder dakraam,wat extra zuignappen ivm eventueel (doorhangen). Kleurkeuze (advies) prima kortom blij mee .

• Kleur Boulder

Bestelling en levering zijn perfect verlopen.

De bestelling en levering zijn perfect gelopen, altijd spannend of ik zelf goed opgemeten had. Ook dat was allemaal prima. De werkwijze was beetje onduidelijk, waren 2 varianten, na appcontact was dat ook snel opgelost en was het duidelijk. De schermen houden veel zon tegen, wel wordt het wat donkerder in huis. Ik heb gekozen voor de lichtgrijze, je kan overwegen om de witte te nemen, dan blijft het, denk ik, iets lichter in huis. Ik vind het een echte betaalbare aanrader.

perfecte service

Na 1 mailtje werd mijn probleem direct opgelost zonder enige moeite. Dus perfecte service.

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Werkt prima

Bestellen via de website gaat makkelijk. Bij een navraag krijg je snel en adequaat antwoord. Levering ging traag. Nadat de mail ontvangen was dat het pakket naar PostNL was duurde het nog bijna een week voor het pakket er daadwerkelijk was. Ophangen is niet moeilijk, en bij de screens buiten merk je duidelijk het verschil als de zon goed schijnt. De screens binnen bevallen minder goed. We houden amper warmte tegen en gaan bovendien krullen. Minpunt vind ik dat ik bij de witte screens zwarte doppen geleverd krijg, terwijl er witte doppen voorhanden zijn. De witte doppen kon ik pas daarna (tegen meerprijs én opnieuw forse (!) verzendkosten) bijbestellen. Vind dat absoluut een gemiste kans. Ik vind dat de doppen aangepast moeten zijn aan de kleur van het screen wat je besteld. Hierover contact gezocht, maar helaas bleef een reactie uit.

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Behoorlijk makkelijk om te plastsen

Mogelijke verbetering: de sticker (met de naam van welke screen het is) aan de binnenkant doen omdat de tekst na enkele weken niet meer te lezen is.

• Kleur Boulder

Mooi scherm en super gemakkelijk geplaatst

Ik ben erg blij met deze witte schermen voor mijn dakkapel. Ik heb ze aan de binnenkant geplaatst. Het plaatsen ging heel gemakkelijk, omdat het doek al op maat was. Het is nu beduidend minder warm hierdoor.

Maakt belofte waar

Helder en duidelijk bestelproces met een realistische verwachting van leverdatum. Uiteindelijk enkele dagen eerder ontvangen dan gepland. Eenvoudige, duidelijke handleiding. Snelle reactie bij probleem met een van de zuignappen die wat vervormd was. Screens buitenkant doen wat ze moeten doen, de warmte en zon buiten houden.

• Kleur Anthracite

Zijn makkelijk te bevestigen en kunnen tegen regen en harde wind. Voor de balkondeuren buiten besteld. Super. Ook voor de binnenkant woonkamer besteld met aparte boven ramen. Deze komen week 28

• Kleur Black

Eenvoudige oplossing en goed product

Bestelinstructie is duidelijk, inclusief inmeten. Installeren ook goed te doen, alleen werkten twee zuignappen niet. Hierover per mail contact opgenomen. Kreeg per mail binnen een uur (op een zondag) een reactie met een mogelijke oplossing. De oplossing werkte. Zuignappen die het niet doen in een schaal leggen en er kokend water op gieten en vijf minuten laten staan. Suggestie neem de mogelijke oplossing op in de installatieinstructie.

Simpel maar doeltreffend

Het klinkt heel simpel en dat blijkt ook zo te zijn en het ziet er ok nog goed uit. in mijn verpakking miste ik 1 zuignap en was 1 zuignap wat dubbel gevouwen waardoor die niet werkte. op mijn mail werd direct geantwoord dat ik de dubbelgevouwen zuignap even in komend water moest leggen wat inderdaad perfect resultaat opleverde. de zuignap die ik te kort kwam werd direct opgestuurd en had ik na het weekend direct in huis.

Simpel en doeltreffend

Makkelijk aan te brengen. Ook makkelijk tijdelijk alleen het screen te verwijderen. Wel opletten dat je het na verwijdering met de binnenkant naar boven oprolt, zodat het bij opnieuw aanbrengen juist naar het raam toen neigt.

Goede service, mooi product

Fijne ervaring met Sun Eclipse. Ze hebben me een goed advies gegeven wat ik had bijna online het verkeerde besteld. De screens heb ik voor mijn slaapkamer ramen besteld. Alhoewel we, sinds ik ze makkelijk heb kunnen monteren, nog niet écht hele warme dagen hebben gehad merk ik wel dat het nu al minder warm in mijn slaapkamer is. Dus het helpt wel degelijk. Ik heb gekozen om niet door de screens te kunnen kijken wat ik achteraf wel jammer vind maar ik denk wel dat het zo het beste de warmte buiten houdt. Dus overall heel erg tevreden. Voor mij 5 sterren.

• Kleur White

Goede kwaliteit en het helpt echt

We hebben nu de schermen een aantal maanden op de ruiten zitten. Ze helpen prima tegen de zon. De temperatuur is een aantal graden lager dan zonder de schermen. Een aantal zuignappen die we hadden werkten niet goed, maar gelukkig zaten er extra zuignappen bij de bestelling dus we hebben uiteindelijk alle schermen zonder problemen kunnen ophangen. Zodra de zuignappen zitten, komen ze ook niet meer los.

• Kleur White

Heel blij met ons zonnescherm voor de slaapkamer. Het blijft lekker koel

werkt goed

Zeer goede service.Fijn dat er nu witte knoppen bij de witte screens zitten. Ik heb 1 groot slaapkamerraam met totale sunblock en de rest doorkijken. Ook de voordeur.Alles in het wit. Ik heb een oud huis maar toch scheelt het enorm. Ik heb alles binnen hangen. Aan de buitenkant zou nog beter zijn maar ja dat lukt mij niet. Ik heb al aardig wat mensen in mijn omgeving enthousiast kunnen maken. Ik kan helaas maar 1 foto uploaden dus die van de maximale sunblock gedaan.

• Kleur White

Ik heb de boulderversie met optimaal zicht. Hij hangt nu ongeveer een maand. Installeren is moeilijk alleen, maar als hij hangt, is hij top. 1 zuignap kwam steeds los, maar ik heb de stappen opnieuw gevolgd en nu blijft hij al weken goed zitten. Bij warme dagen merk ik echt verschil in warmte omdat de zon niet meer op de ramen zit. Ik kan er goed doorheen kijken. Ik kan alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden ben, en het zeker kan aanbevelen.

Tevreden over werking. Komen wel soms los. Doorzichtigheid valt tegen

== Ophangen == De maat van de schermen klopte precies door de duidelijke meetinstructies. Het ophangen was meer werk dan ik had verwacht, het is een flink aantal stappen. Ondanks dat ik precies de instructies gevolgd heb, zijn twee van de vier schermen al een keer losgekomen in de paar maanden dat ze nu hangen. == Warmtewering == We hebben de schermen besteld voor onze slaapkamer op het zuidoosten die veel te warm werd als de zon erop stond. Ondanks dat we dit jaar nog weinig echt warme dagen hebben gehad, heb ik het idee dat de schermen een paar graden verschil maken. Doordat de warmte waarschijnlijk niet alleen door de ramen binnenkomt maar ook door het dak, is de kamer wel nog steeds een stuk warmer dan de kamers aan de schaduwkant van het huis. == Doorzichtigheid == We zijn voor de variant "optimaal zicht" gegaan, maar de doorzichtigheid valt in de praktijk tegen. Je moet minstens twee meter van het scherm staan om nog iets te kunnen zien buiten. Als je echt naar buiten wilt kijken, moet je het raam opendoen.

Vernieuwend

Op de 2 lichtkoepels het doek met de zuignappen met de zuignappen zelf gemonteerd. Het monteren was eenvoudig en de zuignappen zitten door het dubbele zuignap systeem muurvast. Het felle zonlicht komt nu niet meer in de open serre, het daglicht blijft echter gewoon binnenkomen, waardoor het nog aangenamer in de buitenlucht vertoeven is. Ondanks de storm van het afgelopen weekeinde is de screens gewoon op zijn plaats gebleven. In de herfst demonteren, doek schoonmaken en en in de bijgeleverde box opbergen, zodat het volgend jaar zomer weer kan worden gebruikt. Wij zijn er heel blij en tevreden mee.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE