Prettige zonwering

Wij hebben een scherm besteld voor op een zolderkamer (dakraam). Het wordt er nu echt minder warm. Toch blijft het overdag wel mooi licht in de kamer. Dus het scherm werkt niet verduisterend. Dat is erg prettig!

Waanzinnig!

Vóór onze dochter op zolder besteld .. in 1 woord fantastisch. Zat een weet fout in de stof voor een van de ramen .. telefoontje en gelijk zonder gedoe opgelost .. echt super tof en mega goed spul

• Kleur White

Geweldig product, makkelijk zelf te plaatsen.

Dit product had ik eerder moeten aanschaffen, het houdt de warmte tegen, het is nu stukken koeler in de woonkamer. Ook tijdens een flinke storm met harde regen en windsterkte blijven de schermen mooi hangen, perfect. Ik ben er erg blij mee, een aanrader dus.

• Kleur White

Werkt goed voor onze lichtstraat, service rond produktieprobleempje keurig en snel afgehandeld!

Wij hebben 3 schermen besteld voor onze lichtstraat op de uitbouw van onze woonkamer. Bij het plaatsen bleek dat op 1 van de schermen bij een van de gaatjes vergeten was een metalen ringetje te plaatsen. Geen enkel probleem, we konden dat scherm terugsturen en binnen 5 werkdagen hadden we het weer terug, nu met alle ringetjes. Verder hebben we bewust gekozen voor de maximaal-zicht variant in wit. Ook die scheelt al een heleboel warmte, en laat dan nog wel flink wat licht in de woonkamer, zodat die niet te donker wordt. We gaan deze immers de rest van de zomer laten zitten. Voor degene die zich afvraagt hoeveel warmte er dan nog doorheen komt: als ik mijn arm houd in het direkte zonlicht dat door het scherm valt, en ik concentreer me op mijn arm, dan voel ik heel licht een klein beetje warmte. We hebben de schermen aan de buitenkant geplaatst voor een beter warmtewerend effect. Overigens liggen ze dan wel deels op het raam, aangezien de oppervlakte wat groot is - het systeem kan de schermen niet geheel strak gespannen houden bij horizontale plaatsing (of misschien ligt het aan onze situatie, we kunnen slechts aan 1 kant van de lichtstraat erbij). Maar zoals gezegd, het resultaat is wat ons betreft prima!

Werk goed. Goede service

Deze schermpjes werken perfect. Lekker koel in huis. Toen de bestelling binnen kwam was 1 scherm niet goed gemaakt. Dit is zeer snel opgelost en had een paar dagen later een nieuwe thuis.

Slimme oplossing

Werkt uitstekend voor ons balkonraam. Het bleef eerst niet goed kleven, maar het bleek dat we het niet goed hadden bevestigd. Nu zit het zonnescherm als een huis. Fijne klantenservice. Ze belden terug na een gemiste oproep en checken of het allemaal is gelukt. Heel tevreden !

• Kleur Black

Eindelijk geen zon en minder warmte in de kamer(s)

Ik heb inmiddels 2 bestellingen geplaatst en ben er echt gelukkig mee. Helaas ben ik zelf geen zomer liefhebber en kan slecht tegen hitte. Overdag als de zon schijnt blijven de ramen aanzienlijk koel als je ze aanraakt, dus daarmee blijft de hitte ook buiten. Natuurlijk worden de muren wel warm en komt de hitte na een paar dagen uiteindelijk toch binnen, maar aan de ramen ligt het niet meer! Erg tevreden en dankbaar dat dit is ontwikkeld. Ik heb inmiddels mijn vriendin en een collega ook kennis laten maken met Sun Eclipse en zij zijn ook erg enthousiast! Wij hebben maximaal sunblock aan de buitenkant in de kleur wit. Prima zicht van binnen naar buiten! Andersom niet! Super, dank jullie wel! En uiteraard goed betaalbaar! Hopelijk blijft het lang mooi!

• Kleur White

Heerlijk koel door de screens!

We zijn er erg blij met de screens. Naar buiten kijken gaat prima. Naar binnen niet. We hebben de slaapkamerramen op het oosten. De screens houden prima de zon tegen. Het blijft ’s ochtends donker en lekker koel in de slaapkamer. We hebben gekozen voor Type: Maximaal sunblock, Kleur: Anthracite. Zeer tevreden over het product, over de website, over de uitleg én over de service!

Koel!

Slaapkamerraam op zuid-westen onder het schuine dak in een pand binnen beschermd stadsgezicht. Geen zonwering toegestaan buiten het kozijn. Binnen het kozijn wel, maar dan gaan de ramen niet meer open! Bloedheet binnen in zomer. En toen zag ik de zonwering van Sun Eclipse! DE Oplossing! Online besteld in een duidelijke online website. Alles werd goed uitgelegd. En toen werd het buiten bloedheet, maar niet binnen! Het bleef koel. Eén zijkant flappert wat in de westenwind, daar moet ik iets op bedenken. Ik ben blij Ik bestel na zo’n goede ervaring ook screens voor andere opwarmende ramen. Zeer tevreden over product, over website, over uitleg. Ga zo door!

Blij mee

Erg blij mee, houd zon tegen en kan gewoon naar buiten kijken. Naar binnen niet ! Gordijnen in de caravan ging goed maar stuk minder dan deze screens en je houd je frisse lucht met raam en rooster vrij ! Makkelijke bevestiging !

• Kleur Anthracite

Windscherm overeenkomstig de maten en kleur geleverd. Blijft goed zitten, zelfs met zware windstoten. Hadden we hier maar eerder van gehoord!

De hitte de baas

Wat zijn die schermen fantastisch. Begonnen met 2 schermen in de slaapkamer met maximaal sunblock, ik merkte al snel de temperatuur verschil van mijn slaapkamer en woonkamer. Ik heb meteen voor de woonkamer besteld. Het is makkelijk te installeren en stevige materiaal en het oogt ook netjes. Ik heb voor de woonkamer met zicht maar als het bewolkt buiten is dan wordt het wel erg donker in huis. Het scheelt een hoop warmte in huis en goed betaalbaar

Opnieuw top!!!

Onze 3e bestelling alweer. Deze maal voorste ramen aangepakt met deze keer white & optimaal zicht. Opnieuw super product en resultaat beter dan mijn verwachting. Tot op heden hadden we al 2 maal full sunblock geplaatst. Nog steeds super tevreden van. Kost wat geld, maar resultaat is echt top alsook de service! Onze slaapkamer moeten we ook nog doen wegens veel zon, maw 4e bestelling volgt snel…

Beter resultaat dan verwacht

Montage was zeer eenvoudig. Enkele hechtingspunten kwamen terug los de volgende dagen maar ondertussen toch al enkele weken geen probleem meer. Temperatuur in de kamer was merkelijk beter! Ondertussen bijbesteld voor de rest van het huis.

• Kleur White

Erg effectief en ziet er goed uit

We waren al lang op zoek naar een mogelijkheid screens te plaatsen zonder in de kunststof kozijnen te moeten boren. Wat een goed idee, die zuignappen! Twee screens besteld voor onze keukenramen (plaatsing aan de buitenzijde), wat een verschil maakt dat! Het blijft een stuk koeler binnen. Het meten en plaatsen is niet ingewikkeld. We hebben een lichte kleur besteld, wat mij betreft (en ik had dat eerlijk gezegd ook verwacht) zouden de dopjes gelijk in dezelfde kleur meegeleverd mogen worden. Nu heb ik ze nabesteld omdat we zwarte dopjes op lichte screens niet zo mooi vonden. Maar absoluut een aanrader!

Plaatsing zonder boren

We wonen in een huurhuis dus de zuignappen waren de oplossing om zonder beschadigingen aan het kozijn toch screens te hebben. De verduisterende rolgordijnen voelen in de volle zon aan als een verwarming. Met de screens aan de buitenkant voelen ze koel.

• Kleur Anthracite

Eenvoudigweg op tijd geleverd, snel geïnstalleerd en genieten.

Voor alle kamers is een suneclipse voorzien en die werkt echt super (ondanks het feit dat ik sceptisch was in het begin ;) ). Binnen is het nu gemiddeld 5graden koeler overdag. bvb vandaag, 30° buiten, 35° in de volle zon en 25° binnnen. Een aanrader naar SunEclipse toe, kijk eens voor een oplossing bij schuifdeuren ;) maar ik neem aan dat het niet zo simpel is als dat zeggen natuurlijk. (onze living mist nog 2 screens aan de grote schuifdeur, hint hint...) Rest nog gewoon, niet twijfelen en gewoon meten, bestellen en genieten, wij zijn alvast superfan van het product. Installatie kan niet eenvoudiger zijn, afmetingen zijn correct en je kan het alleen doen.

werkt perfect

hebben de screen nu een tijdje in gebruik en deze voldoet perfect: het blijft binnen lekker koel en we kunnen er toch goed doorheen kijken

heel goed

ik heb het mijn dochter ook aanbevolen

Goede oplossing

Deze gekocht voor de slaapkamer vd dochter onder het dak. We hebben gekozen voor maximaal sunblock langs de buitenkant, hierdoor is het nog voldoende klaar in de kamer om te studeren. Het is momenteel 4 graden koeler in de kamer dan voorheen. Super dus!

Wat een verschil

De screens waren binnen en gelijk op de ramen gezet. Maar wat een verschil! Wanneer ik mijn kamer binnen loop dan krijg ik geen warmte deken over mij heen. Nu is er een gewone kamer temperatuur en beter om in te werken. Absoluut geen spijt van de aanschaf.

Verademing

Wat een verademing! Eindelijk een makkelijke manier gevonden om de zon buiten te houden zonder gaten te boren of schroeven. Ik kwam de advertentie tegen op Instagram en was beetje huiverig omdat daar zoveel bagger langs komt van dropshippers en oplichters. Besloten om het te proberen met een screen voor 1 deur en een klein raampje. Aangenaam verrast dat de screens heel snel geleverd werden en dat het me lukte om ze zonder hulp in m’n uppie te plaatsen (met z’n tweeën ophangen is natuurlijk een stuk makkelijker). Ik vond het fijn dat ik daardoor goed kon zien of ik op de juiste manier had gemeten. Ik heb gelijk voor 3 ramen besteld en toen ik ze afgelopen donderdag binnenkreeg heb ik ze in de felle zon op staan hangen. Gelijk was er al verschil te merken. Toen ik na een zonnige dag thuis kwam merkte ik hoe groot het verschil is tussen mijn slaapkamer waar de screens hangen en de woonkamer waar het alweer 27 graden was terwijl het buiten maar net 21 graden was. 1 nadeel: ik wil nu ook screens in de woonkamer maar dan met optimaal zicht. Voor de slaapkamer is het super om maximaal sunblock te hebben.

Veel koeler in de hal

Suneclipse maximaal zicht houdt veel warmte tegen en het zicht naar buiten is nog goed. Het is ongeveer tien graden koeler dan voorheen. De zuignappen houden goed, op eentje na ( moet hierover nog bellen ) Wel jammer dat de draaidopjes standaard zwart zijn, is niet zo mooi op een wit screen.

Houdt het hoofd koel!

Tijdens de zonnige dagen heb ik in de middag de zon vol op de gevel en stijgt de temperatuur in de woonkamer binnen no-time meerdere graden door de 4 grote ramen. Niet meer met Sun Eclipse! Direct na het monteren was al te merken dat er veel wordt tegengehouden, en bij de eerst volgende zeer zonnige dag kwam de werking pas echt naar voren. Het bleef binnen prima comfortabel waar het anders met gemak de 27 graden of hoger aangeraakt zou hebben. Ondanks de door mij gekozen Maximale Sunblock ben ik ook aangenaam verrast hoeveel zicht er toch nog overblijft. Aangezien ik in een appartementengebouw woon kan ik geen normale zonneschermen, shutters of mechanische screens ophangen. Sun Eclipse is echt een uitkomst. Ook de After Sales is uitstekend, een van de zuignappen bleef niet goed zitten maar na een email werd snel, in het weekend, een prima oplossing voorgedragen

Aanrader!

Snelle levering en het werkt prima. Het is graden kouder in de slaapkamer.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE