Aanrader!

Snelle levering en het werkt prima. Het is graden kouder in de slaapkamer.

Top product!

Voldoet meer dan gedacht aan onze verwachtingen, aan te bevelen product! Houdt warmte weg, houdt voldoende licht tegen, niet helemaal donker in de kamer. Foto's genomen in de namiddag, volop zon, Sunscreen maximaal sunblock, ondiep en/of schuin, klein, kleur Boulder met dopjes kleur Boulder, 1x vast-, 1x wentelraam. Wij zijn zéér tevreden!

Ik word er blij van

Wat fijn om nu eindelijk een nette raambekleding te hebben op onze zolderslaapkamer! We merkten tijdens het plaatsen (op een heel warme dag) al hoeveel het scheelde qua temperatuur. Van mij had het nog wat lichtdichter mogen zijn want het is ons enige 'gordijn'. Even afwachten hoe het bij volle maan is, maar anders moet ik misschien ook nog een buitenscreen bestellen. Ophangen ging met twee personen prima, even ontdekken hoe het moest maar verder appeltje-eitje. Nu wordt ik elke ochtend blij als ik mijn ogen opendoe. Het ziet er echt heel netjes uit zo.

• Kleur Boulder

Voor de tweede keer een bestelling gedaan, deze keer een combi van schermen voor buiten en binnen. We zijn weer super tevreden met het resultaat. Snelle levering en top service om onze zwarte doppen alsnog om te kunnen ruilen voor doppen in de kleur van de screens. Hadden we net gemist nadat we al besteld hadden. Aanrader!

• Kleur Boulder

Prima product wat zeer eenvoudig te monteren is

Als test 2 schermen besteld voor de slaapkamer. Gekozen voor de meest ondoorzichtige versie voor maximale verduistering. Installatie was in ongeveer 20 minuten gereed. Als je de eerste hebt hangen gaat de tweede in circa 5 minuten.

• Kleur Anthracite

Het houd écht warmte tegen!

Ik was sceptisch aangaande hun claim dat er zo'n 97% warmte tegen wordt gehouden. Maar na plaatsing was ik overtuigd. Na een dag vol zon tussen 's ochtend 7 uur en 's middags 4 uur op de ramen was de temperatuur in de kamer nog steeds goed. Geen sauna meer eigenlijk wel koel. Tempratuur was slechts 2 á 3 graden toegenomen. Je kan door de schermen heen kijken. Op afstand is dat goed te doen. Je verliest wel veel zicht. Maar dat lijkt mij logisch. Het houd ook behoorlijk licht tegen maar niet zo dat het donder is in de kamer. Kortom, aanrader als je last heb van een dag zon op je ruimte en je er wegsmelt. Met deze oplossing voorkomt je dat écht.

• Kleur Boulder

Prima levering van prima product

Ik ben blij dat ik de lengte en breedt van de screens 2 cm korter heb gekozen, zodat er aan alle kanten nog een opening is, waardoor de warmte weg kan die anders tussen screen en glas opgesloten zou raken. Ik zou Sun Eclipse willen adviseren om dat in hun verkoopinstructie over te nemen. Ik heb de screens niet perfect strak gekregen, maar dat heeft ook te maken met de bereikbaarheid aan de buitenkant van dakkapel.

Prima oplossing

Goed geholpen. Bestellen via site was geen probleem door duidelijke uitleg. Binnen afgesproken tijd keurig ontvangen. Bevestiging ging ook goed. Scheelt absoluut een aantal graden,heb ze bevestigd terwijl de zon al in mijn kamer brandde. Ik ben tevreden.

• Kleur Boulder

Voldoet aan onze verwachtingen.

De afgelopen dagen hebben wij ze, gezien het warme weer, echt kunnen beoordelen. Wij hebben 5 schermen voor de ramen hangen en de ruimte blijft nu 3-4 graden koeler. Ze voldoen in ieder geval aan onze verwachtingen.

Mooi product!

Mooi product. Hangt netje voor het raam. Niks op aan te merken. De tip om ze weer op te bergen in de originele doos vond ik handig. Had de doos anders weggegooid en was hier na de zomer pas achter gekomen ;)

• Kleur Boulder

goed product. fijn bedrijf helemaal niks op aan te merken

Had per ongeluk voor een screen de verkeerder afmetingen doorgegeven ( mijn eigen fout). werd netjes op gereageerd door 60 % korting te krijgen op screen die ik nog wilde bestellen ( hadden ze niet hoeven doen namelijk). Netjes duidelijk en je krijgt wat er gezegd wordt. Omdat ik de screens nog niet allemaal heb hangen kan ik het effect nog niet goed beoordelen. Wij hebben max sunblock , montage is hardstikke simpel en blijft goed zitten ( hebben de eerste lente/zomer storm al doorstaan). je kunt er doorheen kijken maar kamer wordt wel echt een stuk donkerder

Ontzettend blij mee!

Met een tuin op het zuiden loopt de temperatuur niet alleen in de tuin, maar ook binnen flink op wanneer de zon schijnt. Wat een verschil vorige week toen wij deze screens hadden hangen! En heel simpel om op te hangen. Zo tevreden over deze aankoop dat we inmiddels ook voor de tuindeur en balkondeur screens hebben besteld.

• Kleur Concrete

Zuignappen lieten los maar perfect geholpen

Na de melding uitstekend en persoonlijk geholpen. Wij zijn er zeer blij mee.

Heel tevreden!

Snelle levering, vlotte installatie. De kinderkamer is nu mooi verduisterd, dankzij de combinatie van het screen en de gordijnen. Na een paar warme dagen, merken we ook dat het een paar graden verschil geeft me de andere slaapkamers! We bestellen binnenkort nog screens bij voor de andere kamers.

• Kleur Black

Goede kwaliteit en top uitleg!

In 1 woord: TOP! Ik ben lang op zoek geweest naar een oplossing voor mijn raam en dit werkt echt super! Ik heb hem super strak kunnen vastzetten door linksboven en rechtonder tegelijk de hoek in de duwen, daarna rechtsboven en linksonder idem :)

Heel tevreden.

Per toeval op de website van Sun Eclipse terecht gekomen. Heel lovende kritiek gelezen. Zonnewering is veel te duur en deze oplossing is een prima alternatief. Heel tevreden met het resultaat. Een tip: de schroefdoppen in dezelfde kleur van het scherm, dan vallen ze minder op en een tweetal zuignappen indien er ééntje niet pakt op het raam. Heel snelle verwerking en antwoorden. De levering was perfect in orde.

Ideale zonwering

Eenvoudig op te meten. Snelle reactie bij vragen. Ik heb gekozen voor maximaal sunblock, ideaal en laat ook nog wat licht door. Aanrader!

• Kleur Boulder

Prima,gemakkelijk en efficiënt en zeer goede dienstverlening ..danku

Alles ok

Prima product

Prima product makkelijk zelf aan te brengen werkt prima blijft heerlijk koel in huis

Boven klantverwachting

Eenvoudig bestelproces. Hulp via chatten was top. Prijs is naar verhouding. Levering binnen afgesproken termijn.

• Kleur Concrete

Boven verwachting

Jarenlang was het snoeiheet op onze zolder; grote ramenpartij op oost-zuid, dus tot ongeveer 15.00 uur volle zon op de ramen. Een oplossing was niet eenvoudig te vinden, tot we op sun-eclipse stuitten. Dit leek ons een optie die het proberen waard was. Even moeten wachten op de zon (dit jaar, 2021), maar nu hij er -eindelijk- is, blijkt de zonwering uitstekend te functioneren!!!!! Montage eenvoudig; alleen zijn niet alle zuignappen even goed…sommige zijn nogal kronkelig uit de verpakking gekomen en “kleven” daarom niet goed. Gelukkig waren er voldoende (over) geleverd, dus alles zit nu prima.

Heel effectief!

Wij kochten een scherm voor op een kantelraam op de tweede verdieping. Onmiddellijk na het aanbrengen is het verschil al heel duidelijk te voelen! Ook nu, na enkele warme dagen, is het aangenaam fris in de kamer. Top!

• Kleur White

Sinds 2019 100% tevreden over Sun Eclips "Zonwerende screens"

Na de hete zomer van 2018 een oplossing gezocht om de hitte van de zon buiten te houden, en de oplossing gevonden bij Sun Eclipse. Inmiddels hangen de Screens weer, dit jaar, 2021, voor het 3e jaar. Het effect is direct voelbaar, de stekende brandende hitte van de zon komt niet meer in de kamer, maar blijft buiten. We hebben de zon van 10 uur 's morgens tot aan het ondergaan van de zon. Wij zijn dus super tevreden. De screens zijn nog hetzelfde als toen we ze kochten september 2019. Deze screens zijn een betaalbare oplossing om de warmte buiten te houden

Mooie screens

Makkelijk te bestellen, makkelijk om in contact te komen en snelle hulp bij een misverstand. Snelle levering, was al binnen voor de eigenlijke verstuur datum. Wel jammer dat de draaidopjes standaard zwart zijn, is niet zo mooi op een wit screen.

Goed product!

Bevestiging is degelijk. Perfect passend. Wel jammer dat net na onze bestelling het mogelijk werd om bijkleurende schroefdopjes te bestellen. Zwarte dopjes op witte screens ziet er niet echt geweldig uit, maar die beperking is dus inmiddels voor nieuwe klanten ook opgelost.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE