Kwaliteit en snel en correct geleverd

Gemakkelijk te plaatsen

Het werkt echt!

Bevestigen was even zoeken, maar ook weer niet echt moeilijk. Na een flinke bui met windkracht 8 zaten de bevestigingspunten nog steeds op hun plaats. Dus alle vertrouwen erin!

• Kleur White

Top product. Eenvoudig te installeren en perfect op maat gemaakt.

Top product!!

Ik heb 4 ramen, van muur tot muur, waar vanaf 's middags 13 uur de zon vol op staat. En voordat ik de screens had liep de temperatuur soms op tot ruim boven de 30 graden. De afgelopen dagen is het behoorlijk zonnig geweest en is de temperatuur niet boven de 26 graden geweest. ECHT GEWELDIG!!!!

• Kleur Boulder

Schitterend product en zeer prettig contact

Voor een schuifpui gekocht. Het hangt heel mooi en strak. Ik ben via app verkeer zeer prettig geholpen. Ik had anders een verkeerde diepte besteld. Topscreen dat werkt sneuen prettig aanzien geeft. Inmiddels zijn er bijpassende schroefjes op kleur. Die bestel ik nog. Wordt het nog mooier van.

• Kleur White

Geweldige oplossing en goede service

Geweldige oplossing voor een lastig raam. Zuignappen blijven goed zitten. Ziet er netjes uit. Goede service en levering volgens planning! Dik tevreden!

• Kleur White

Ziet er netjes uit en werkt echt

Hele prettige service via telefoon en e-mail en uitgebreid advies waar nodig. Topbedrijf en topproduct.

• Kleur White

Hier heb ik nou altijd naar gezocht

Wat een mooie oplossing om de warmte tegen te houden én niet meer zo vroeg wakker te worden doordat de zon de witte muren nog witter doet lijken. Niet meer klooien met een handdoek die met punaises, die natuurlijk altijd eruit vallen met het pinnetje naar boven, vastgezet worden in het dak. Had ik dit maar eerder gevonden.

mooie screens

Voor de slaapkamers screens besteld. Makkelijk te bestellen. Alles is super duidelijk. Netjes geleverd. Alleen bij het ophangen bleven de zuignappen niet zitten. Ik was dat niet gewent van de vorige screen. Twee dagen bezig geweest om het voor het elkaar te krijgen. Na contact via de app bleek dat er een verkeerde partij zuignappen bij zitten die niet goed behandeld waren. Tip: 5 minuten in kokend water en dan opnieuw proberen. Uiteindelijk waren er 2 van de 10 die echt niet bleven zitten. Daar heb ik 2 nieuwe voor gekregen. Goede service! Helaas is het weer nog niet zo goed geweest en moet ik nog zien hoe het is als het echt heet wordt maar voor nu ben ik zeer tevreden. Ik ga nog voor de slaapkamer voor bestellen maar dan de sunblock omdat daar de zon de hele middag op staat.

Zitten er mooi op!

Prima screens, goed op maat en na aandraaien blijven ze goed zitten. Enige minpuntje, een deel van de ringen zijn niet helemaal goed door/omgedrukt aan de achterzijde.

Matig

Paar jaar geleden screen gekocht. Scherm op zich prima, goed systeem. De zuignappen bleken niet van RVS waardoor de boel ging roesten, met als gevolg vlekken en vastgeroest schroefdraad. Gebeld, was kennelijk een bekend probleem, maar kon op dat moment niet worden opgelost. Ik zou terug gebeld worden, nooit meer wat gehoord. Naar aanleiding van deze review hebben ze contact met mij opgenomen: excuses gemaakt voor het niet opvolgen van de klacht en alsnog een nieuw scherm aangeboden met de juiste roestvrijstalen zuignappen. Ze hebben de hand in eigen boezem gestoken en alles keurig opgelost. Net bedrijf. Foutje kan gemaakt worden, het gaat erom hoe het opgelost wordt en dat is alsnog keurig verlopen!

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Doet volledig wat het moet doen: beschermen

Eerst wat sceptisch, na plaatsing (heel vlot !!) overtuigd van de kwaliteit. Momenteel testen we de 'weerbaarheid' van de plaatsing op de locatie - Bredene aan zee, winderig en in volle slagregen. Tot hiertoe geen zwak punt gevonden en wat betreft zonwering een duidelijke verbetering !

Past perfect

Past perfect en snelle levering. En het werkt ook echt zoals ze vertellen.

Goede zonwering

Goede zonwering helpt goed de zon tegen Snelle levering Makkelijke te bevestigen Omdat we kunstof kozijnen hebben hoeven niet te boren Heel blij mee

Vlotte levering

Nog niet in gebruik,wel al voor de ramen als proef geplaatst

• Kleur Black

werkt zoals beloofd,past precies,had ik eerder moeten weten.

• Kleur Anthracite

Goede oplossing om de zon te weren

Dit is een betaalbare oplossing om de zon te weren. Meten, bestellen en plaatsen was heel eenvoudig. Een klein minpunt vind ik de zwarte schroefdoppen bij het witte filter. Zo wordt het functioneel, maar minder stijlvol.

• Kleur White

Ik ben zeer tevreden met de screens die we hebben gekregen.

Zeer positieve ervaring met dit bedrijf. Zal ik zeker nog mee werken.

• Kleur Concrete

Blij met mijn screen in de keuken. Snelle levering en nette prijs.

• Kleur Boulder

Ze doen goed hun werk de screens

We wonen op een appartement en hebben ze in de huiskamer gehangen,het zicht erdoor heen vind ik een beetje tegenvallen maar tegen de zon (waar ze tenslotte ook voor zijn) prima. Wij zijn er blij mee dus willen ze ook voor de slaapkamer bestellen.

• Kleur White

Snelle levering. Duidelijke handleiding. Door mijzelf per ongeluk 2x dezelfde screen besteld. Werd daarover gebeld en heb netjes een bedrag teruggestort gekregen. De screens houden licht tegen en je kunt er, zoals aangegeven, prima doorheen kijken.

• Kleur Boulder

geweldig product. Werkt precies zoals de website omschrijft. Is echt zeer gemakkelijk, netjes en doeltreffend. Snel geleverd. Wij hebben de screens waarbij je zicht naar buiten houdt en dat is inderdaad nog prima. Met antraciet als kleur is het wel donkerder binnen maar zeker met zonnig weer is dat juist prettig. Ze hangen strak en nu de eerste storm gehad en alles hangt nog goed. Echte zonnige weer moet natuurlijk nog komen maar ik merk nu al duidelijk verschil.

• Kleur Anthracite

Snelle levering en prima product voor een goede prijs.

Wij hebben een sun eclips screen voor de balkondeur besteld. Levering ging heel vlot, goed verpakt en heel fijn een reserve bevestiging er bij. Duidelijke instructies maakte dat de screen in no time bevestigd was. Nog niet heel veel zon mee gemaakt nu maar de keren dat de zon wel scheen werd de warmte goed tegen gehouden. Al met al een fijn product voor een goede prijs.

• Kleur White

Fijne snelle communicatie en meedenken in leverings proces.

Zeer goede service

Je wordt goed en snel geholpen. Goede kwaliteit . Super.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE