Zeer goede materialen en klantenservice!!

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Hittegolven zijn nu leefbaar

Heel makkelijk te monteren en er is nog voldoende licht binnen. Het is een paar graden koeler dan voorheen. Prijs-kwaliteit is prima, zeker als je ramen niet-standaard afmetingen hebben. Het is wel wat vroeg om te evalueren of de screens lang meegaan.

• Kleur White

Het werkt gewoon uitstekend !!! Zit muurvast.

Geleverde materialen zijn van goede kwaliteit. Ook na een zeer forse regenbui met veel wind zit de screen nog keurig op zijn plaats op het schuine dakraam. Top !! Montage gaat snel vanaf moment dat je de zuignappen op de goede plaats hebt aangebracht.

Simpele en doeltreffende zonwering

Met behulp van een prima filmpje makkelijk zelf in te meten en te monteren zonwering. Ook nog eens betaalbaar vergeleken andere screens

Fantastic product!

Makkelijk te monteren. Goede uitleg en instructies. Onze woonkamer blijft koel op warme dagen en biedt ook de nodige privacy zonder dat wij een gordijn of rolgordijn moeten ophangen. Ik ben ontzettend blij met dit product en de service van Sun Eclipse.

• Kleur Boulder

Houden de warmte buiten

Besteld maximaal sunblock, zwart en eerst op één deur en één raam geplaatst om te voelen of er verschil was. Nou het was een groot verschil met de daarlangs aanwezige raam en deur waar de screen niet voor was geplaatst. Ook had één dopje geen schroefdraad dat is na melding dezelfde dag nog opgelost en kosteloos is er een nieuw dopje toegestuurd.

• Kleur Black

Uitstekend.

We hebben de screens nu veertien dagen. Ze bevallen heel goed. We hebben ze op de slaapkamer aan de binnenkant. Met deze warme dagen kun je echt merken dat ze heel veel warmte tegen houden. Overdag alles dicht en halverwege de avond alles even open en daarna een heerlijke nachtrust. Ben heel blij met mijn screens. De service is ook heel goed en het monteren gaat ook heel gemakkelijk.

• Kleur White

Heel goed product zoals beschreven staat!

We zijn heel tevreden!

• Kleur Concrete

Super makkelijk en blijft goed zitten

De screens zijn makkelijk te bevestigen en los te halen en ze blijven goed zitten

Doet wat het moet doen

Besteld voor lichtstraat ivm inval zon. Houd meeste zonlicht buiten heel blij mee

Het lukt!

De zon die aan de oostkant en rond de middag op onze veranda schijnt is nu effectief getemperd door de screens. Het is 33° warm nu buiten, maar het is geen sauna meer in onze veranda. Het lukt!

helpt goed tegen warmte

Makkelijk te plaatsen. Na een aantal jaren gebruik in een kamer, extra besteld voor een volgende kamer. Effect is duidelijk merkbaar.

tolle Produkte, sehr guter Service

Ich habe nur positive Erfahrungen machen können. Sowohl mit den Produkten als auch mit dem Kundenservice.

• Sonnenschutzvariante Optimale Sicht
  • Farbe Schwarz

Sterke montage en goede zonnewering

Ik heb de zonnewering eerst geprobeerd in 1 kamer. Het temperatuurverschil bij voornamelijk veel zon in de avond is goed te zien. In deze kamer, en werkt dus goed! Montage is goed te doen en zit hierna ook muurvast! Eerste paar dagen iets storm weer gehad, maar alles bleef super goed zitten. Je kan ook nog iets door de zonnewering heen zien wat wel prettig is! Ik ga de rest van de ramen hier ook mee doen!

Heel fijn!!!

Zeer gebruiksvriendelijk.

Houdt de zon goed tegen

Doen we wat ze moeten doen, scheelt een boel warmte binnen! Had gehoopt dat ze nog wat makkelijker erop en eraf konden, maar dat is wel een beetje gedoe. Ook omdat ze op serre-ramen zitten. Nu laten we ze gewoon zitten tot het najaar. Ook prima.

Aanrader

We waren wat huiverig, omdat we ons niet konden voorstellen dat t zou blijven plakken op onze schuine lichtstraat. Niets is minder waar, ze overleven regen, hagel en storm. Zitten er keurig. Het scheelt 4 graden temperatuur en het is niet donker binnen, eerder heel aangenaam licht. Wij bestellen ze weer voor onze andere ramen!

Wirkung perfekt

Die Abdeckungen von außen an unserer Haustür und Flurfenster bringen eine erhebliche Absenkung der Innentemperatur bei der morgendlichen Sonneneinstrahlung.

• Sonnenschutzvariante Maximaler Sonnenschutz
  • Farbe Anthrazit

Prijs kwaliteit verhouding is goed!

Wij hebben de sun-eclips op de eerste en tweede verdieping, aan de binnenkant gehangen. We hebben gekozen voor de maximale sun blocking. Dat betekent weliswaar geen doorkijk, maar het is wel het meest effectief. Het aanbrengen viel me iets tegen, maar als je de aanwijzingen opvolgt en er de rust en tijd voor neemt, is het goed te doen. Op de begane grond zou ik met doorkijk doen.

• Kleur White

Nette screens die relatief gemakkelijk te plaatsen zijn

Was wat sceptisch toen ik ze bestelde, maardat bleek niet nodig. het plaatsen gaat niet zo gemakkelijk als ze in hun instructie- en promofilmpje laten zien (vooral het bepalen waar de zuignappen moeten komen, want moeilijk er terug af te halen) Nu hangen ze er al even en ze blijven hangen :) Heb ook het idee dat ze echt doen wat beloofd wordt: de hitte weren. Ik heb zowel de donkere genomen voor aan de buitenzijde als de bleke voor aan de binnenzijde: heb het idee dat de donkere beter de zon weren. Bij het plaatsen aan de buitenzijde wél rekening houden met vaste horren, want dan zitten ze in de weg

• Kleur Black

Snelle service, makkelijk op te hangen en geeft idd een koelere ruimte

• Kleur Boulder

Makkelijke installatie en minder zonwarmte

Alles was makkelijk. Het zelf opmeten aan de hand van de instructies, het bestellen en na levering ook de montage. Doet wat het belooft: minder zonwarmte in huis zonder ingewikkelde montage.

Perfekt

Ich bin überzeugt von dem Sonnenschutz und würde es wieder kaufen. Perfekt, wenn man als Mieter wohnt.

• Sonnenschutzvariante Optimale Sicht
  • Farbe Anthrazit

Vlotte montage en mooi

Minpunt: een reserve zuignapsysteem zou handig zijn. Bij montage één deeltje om in gaatje van screen te plaatsen weggesprongen en meegevoerd met de wind. Er kan altijd iets mislopen hé. Een bijsluiter in verpakking over "hoe screen te verwijderen " zou ook handig zijn. MVG Donatienne

• Type screen N.v.t.
  • Kleur N.v.t.

Makkelijke montage en houdt de zon buiten

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE