Prima oplossing voor de ramen in onze dakkapel

De ramen in onze dakkapel zijn niet rechthoekig en we wilden toch het invallende zonlicht iets temperen en tegelijkertijd naar buiten kunnen kijken. Daarvoor blijkt de oplossing Sun Eclipse ideaal. Het bestel- en leveringsproces verliep prima.

• Kleur White

Super oplossing voor onze zolder

Voor onze zolder die volop in de zon staat waren wij op zoek naar een betaalbare goede oplossing om de warmte buiten te houden. Via mijn broertje die ze al had besteld en die er heel blij mee was zijn wij bij sun eclips uitgekomen. Wij hebben inmiddels 5 screens besteld voor de gehele zolder en hebben ze aan de buitenkant geplaatst met maximaal sunblock. Dit ging vrij simpel en blijft goed zitten en het is een stuk koeler binnen dat merken we nu al gelijk. De warme zomer moet nog komen dus dat kunnen we nog niet beoordelen maar ik heb daar alle vertrouwen in.

• Kleur Black

Goed alternatief voor vaste screens

Binnenscreens besteld voor mijn keukenramen. Allereerst geven de screendoeken een goede indruk maar op een doek waren er twee ringen niet goed aangebracht waardoor ik ze niet kon bevestigen. Na contact op te nemen werd er mij voorgesteld om ze terug te sturen. Ik heb ze bij de lokale schoenmaker zelf laten doordrukken en nu passen ze goed. Ook had ik liever gehad dat er maar vier ophangpunten waren in plaats van de zes gaten. Bij mijn ramen was dit voldoende geweest en ook esthetisch mooier. Voor de rest doen de screens goed hun werk en dempen ze het licht voldoende en houden ze de eerste warmte goed tegen.

Gewoon TOP!!!

Al even op zoek naar een oplossing voor de slaapkamer van een van de kids, nl 2 ruiten die elk volle zon opvangen gedurende meeste tijd van de dag. Gevolg: kamer warmt continu op (nieuwe woning). Laat staan wanneer de hitte eens goed doorbreekt. Sun Eclipse besteld. Gedaan met de hitte. Warmte wordt nu volledig buiten de kamer gehouden. Ook van Sun Eclipse zelf top service. Volgende bestelling is al geplaatst.

• Kleur White

Vlotte levering en beschreven zoals verwacht

We waren al lang op zoek naar een oplossing aan de achter deur . En dit voldoet helemaal aan onze wens . Je kan de doek er makkelijk afhalen als er lang slecht weer voorspeld wordt . Persoonlijk zou ik dan de zuignappen wel laten zitten .

Alles goed verlopen

• Kleur Anthracite

Heel blij met deze oplossing om de warmte buiten te houden!

Met ramen op zuid-zuidwest hebben we veel zon in huis. Heerlijk als het buiten nog koud is, scheelt een hoop verwarmingskosten, maar zomers is het geen pretje, zeker niet als je ook nog 2hoog onder een plat dak woont. Voor de huiskamer is ooit gekozen voor een vaste buitenscreen maar voor de slaapkamers was dat te begrotelijk. Dus toen ik dit systeem tegenkwam leek me dat een aantrekkelijke oplossing. En in de praktijk is dat het ook zeker, weet ik nu. Ik ben er zeer tevreden mee en het doet precies wat het moet doen: de warmte wordt heel goed uit huis gehouden. Omdat de ramen waarvoor we de screens nodig hadden aan de balkonkant liggen, konden de screens aan de buitenkant worden geplaatst, dus maximaal effect. We hebben ook 2 soorten screens genomen vanwege de lichtdoorlatendheid voor de verschillende ruimtes. Voor 1 kamer mocht het overdag donkerder zijn dan voor de andere ruimte. En dat blijkt ook perfect te werken. Ik raad iedereen wel aan van tevoren een (kleur)staal aan te vragen. Ik begon voorzichtig met 1 smalle balkondeur in de kleur ‘concrete’ en dat vond ik echt veel te donker. Omdat ik voor de overige ramen wat meer zekerheid wilde over de kleur heb ik eerst staaltjes aangevraagd en op basis daarvan de juiste (kleur)keuze kunnen maken. Omdat ik alles het liefst in een en dezelfde kleur wilde, heb ik het doek van de ‘proef’deur opnieuw in de nieuwe kleur (zonder zuignappen) kunnen aanschaffen tegen een gereduceerde prijs Ook over deze service ben ik heel tevreden!

Super screen

Dit is het tweede screen dat ik heb besteld en ook hier weer zeer tevreden over. Levering binnen de 3 weken. Screen past perfect!! Zeker een aanrader.

• Kleur Black

Goed product!

Producten zijn in ca 3 weken geleverd, waarvan ca een week transport. Post nl heeft wat Corona problemen zeggen ze. Bij de levering zijn extra zuignappen meegeleverd, dat is slim. Verpakking is goed. Resultaat zeer bevredigend.

• Kleur Concrete

Schermen bewijzen al een maand dienst.

Op tijd geleverd, spul is netjes en van goede kwaliteit. Service is ook goed. Bijv. 1 zuignap was in de buis in de verdrukking gekomen en wilde daardoor niet blijven zitten. Netjes binnen paar dagen kosteloos een vervangende zuignap gekregen. Waar ik zelf tegenaan liep is dat het toch moeilijk is om 'online' te bepalen of het scherm genoeg zonlicht tegen gaat houden. Of dat je toch de meer licht tegenhoudende versie moet hebben. Achteraf gezien had ik mogelijk toch de meer lichtwerende versie moeten nemen. Maar dat terzijde. De schermen die nu hangen houden genoeg zonlicht tegen om de felheid ervan af te halen. Dat is fijn. Ook het opmeten bleek achteraf niet goed gegaan te zijn. Ik had niet de 2 cm extra erbij moeten nemen. Blijkbaar was voor mij de uitleg op de website niet duidelijk genoeg.

• Kleur Boulder

Geleverd volgens verwachting

Materialen zijn van prima kwaliteit. Zuignappen zitten al een maand. Let op dat je die voldoende aandraait.

goed materiaal, proff afhandeling

hetis degelijk materiaal, ik had wat problemen met de zuignappen maar het probleem is opgelost, ik werd persoonlijk gebeld voor opvolging. het resultaat na de eerste warme zonnige dag van het jaar is zeer goed.

Goede kwaliteit

Vroeg in het jaar besteld en keurig op tijd geleverd. Aantal kleine ramen en 2 lichtstraat ramen zijn bedekt. Sommige bevestigingsdoppen waren in de verpakking een beetje vervormd geraakt en daardoor moeilijk vacuüm te krijgen op het raam. Ze zitten nu een week en 3 doppen zijn er los gekomen en weer opnieuw vast gezet. Hopelijk blijft alles nu zitten. De kwaliteit is goed en precies wat we hadden verwacht. De maten waren allemaal passend. Je kan er nog door naar buiten kijken en de zon wordt goed gefilterd. Of het veel scheelt met de warmte moeten we nog gaan ontdekken. Tot nu toe vinden wij het een aanrader voor ramen waar geen zonnescherm geplaatst kan worden.

• Kleur Boulder

Het past allemaal perfect.. goeie maten door gegeven Een eerlijk bedrijf ook.. top!

• Kleur White

Makkelijk te bevestigen en houd de warmte goed buiten!

• Kleur Anthracite

De bestelde spullen zijn snel en correct afgeleverd.

Uiteraard nog geen ervaring met de spullen. Het is winter en ik ga de screens ergens in de maanden april of mei bevestigen. Er valt dus verder niets te beoordelen.

• Kleur White

reeds een tweede bestelling prima afgewerkt. Zelfs een bedrag teruggestort gekregen wegens een fout (mijn fout) in mijn bestelling. Prima service

Precies zoals beloofd

Keurig afgeleverd volgens de afgesproken planning. Even geprobeerd of ze passen en dat doen ze. De ene perfect, de ander met een beetje overlap. Ik geloofde namelijk niet dat ze precies zouden passen dus ik had er een iets groter besteld. Ben benieuwd of de sturdy zuignappen hun werk goed doen, maar ik heb er 6 per redelijk klein raam, dus dat komt vast goed. Nu maar hopen dat het snel weer zomer wordt om de zonwerende capaciteit te testen.

Prima product en goede service

We zijn dik tevreden met de effecten van de screens. Een uitkomst. Makkelijk en doeltreffend. En ondanks de grote drukte zijn wij snel en goed geholpen. Prima de luxe.

Lang gezocht ... eindelijk gevonden!

Ik heb lang gezocht naar zonwering voor ons zonnige jaren dertig huis. Dit leek me een uitkomst! Bestelling geplaatst via de gebruiksvriendelijke site en verrast door de snelle levering! Het monteren was even zoeken maar uiteindelijk goed te doen. Wij zijn er erg blij mee, het staat netjes, blijft prima zitten bij allerlei weersomstandigheden en je kunt prima naar buiten kijken! Wij gaan meer bestellen!

Voor ons raam de perfecte keus

Trapeze vormig raam, Sun Eclipse is voor ons dé oplossing! Aan de buitenkant bevestigd. Gekozen voor zwart, de doorkijk is goed en de warmte is gereduceerd én we zijn stukken voordeliger uit. Andere merken hadden ook problemen met het trapeze vormig raam.

Mooie oplossing voor vast raam

We hebben een groot vast raam in onze traphal met veel lichtinval en de nodige warmte in de zon tot gevolg. De sunscreen lichtdoorlatend was een ideale oplossing voor ons probleem. Eenvoudige bevestiging en hij paste perfect, dekte de volledige raam mooi af. Het resultaat binnen was een enorm verschil. Nu warmt onze traphal niet meer op door de zon. Maar hebben we toch nog genoeg licht binnen. Top. 1 minpuntje... 2 zuignappen kwamen geregeld los. Zou deze kunnen vervangen hebben. Maar heb een meer definitieve oplossing genomen. Door rondom haken in de muur te bevestigen en zo het sunscreen vastgemaakt.

Niet helemaal af

Ik heb vier screens voor mijn serre besteld en ontvangen. Door drukte bij leverancier later ontvangen dan beloofde 10 dagen. Bij openen bleek dat een van de screens niet kon worden geplaatst doordat er geen gaten en ogen in zijn gemaakt. Contact opgenomen met leverancier; betreffende screen kan ik pas retour zenden na de vakantieperiode van de leverancier in oktober!!. Heen en weer zenden vind ik niet heel praktisch, maar ja. Ik heb de witte screens, deze zitten verder netjes en doen (nu gedeeltelijk (door een groot open raam) hun werk. Het scheelt enkele graden en zijn half doorzichtig wat fijn is zodat we nog wat de tuin kunnen zien.

houdt warmte goed tegen

begonnen bij de voordeur binnen. Je merkt echt het verschil. Ik heb de witte genomen. Ik kan niet naar buiten kijken maar dat kan ook aan het raam liggen. Simpel te monteren al heb ik zelf het raam met Dasty ontvet. Ik ga het uitbreiden naar andere ramen.

Simpel

Als onhandige Henriette heb ik 2 schermen alleen kunnen ophangen, al is het gemakkelijker en gezelliger met twee. In september was het maar een klein hittegolfje maar je voelt dat het raam zonder scherm heet staat, het raam met het scherm buiten zelf fris aanvoelt en het raam met het scherm binnen bijna even goed isoleert. Heel aangenaam dat het zicht naar buiten open blijft. Ervoor was het een zomer met de gordijnen toe. Het is geen te groot pakket, dus ik ga de schermen in de winter vlot kunnen opbergen.

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE