Goede screens

Mooie kwaliteit screens. Ik gebruik de screens voor de werkkamer en heb gekozen voor de screens die de meeste hitte tegenhouden. Werkt prima, maar daardoor wel nauwelijks zicht naar buiten. Op hele warme dagen uiteraard geen enkel probleem, maar op de iets minder warme dagen zou meer (zon)licht waarschijnlijk fijner zijn. Iets om over na te denken bij de aanschaf. Een klein minpuntje: de schroefdopjes van de zuignappen zijn zwart en met een wit doek ziet dat net iets minder mooi uit. Witte schroefdopjes zouden het helemaal af maken. .

Eindelijk dé oplossing!

We zijn al een hele tijd opzoek voor iets betaalbaars voor onze lichtstraat. In de aanbouw wordt het aan het eind van de dag altijd enorm warm doordat de zon dan op onze lichtstraat valt. Nu we de screens erop hebben is het echt beduidend minder! Wel even moeten worstelen met de zuignappen, deze kwamen op sommige plekken los. Maar de zon blijft buiten en het ziet er prima uit!

Hele mooie noodoplossing als je geen gewone screen kan plaatsen

Hele mooie noodoplossing als je geen gewone screen kan plaatsen.

Goede en nette levering. Mooie en makkelijk te installeren screens! 1 kleine maar.....de knoppen op zicht kant van de Screens mee kleuren in de kleur van de screen. Die grote zwarte doppen zijn iets minder charmant.

Makkelijk en doeltreffend

Snelle levering, Goed verpakt,houden de warmte buiten en blijven stevig zitten. Wij zijn er blij mee.

Mooi product wel ruimte voor verbetering

Alles perfect geleverd en ziet er goed uit , alleen de meegeleverde zuignappen werken niet goed waardoor op grote oppervlakte de schermen los komen.

Heel erg blij met de screens en de hulp die we telefonisch kregen toen we er niet helemaal uitkwamen met het bevestigen. Een aanrader!!

Doet wat het moet doen, gemakkelijk te monteren

Wij hebben in onze uitbouw een schuin raam in het dak. Wat in de afgelopen jaren voor hitte zorgde in huis, in de zomer. Wij hebben witte schermen voor montage binnenshuis besteld. De montage was eenvoudig. Het cijfer kan uiteindelijk hoger uitpakken, maar de schermen kwamen net na de hittegolf binnen, dus we hebben nog niet helemaal goed kunnen ervaren wat het verschil is. De ervaring tot nu toe is wel ruim voldoende, omdat de warmte veel minder in huis komt en we nog wel een prettige lichtinval hebben.

Een goede en simpele oplossing

Ik heb geen klachten,bestelling,levering en plaatsing is vlot en simpel!

Geweldige oplossing

De geleverde screens pasten prima aan onze ramen. Bij het opmeten had ik wel eigen maten opgegeven, van de binnenkant van de raam kader, en niet de door Sun Eclips opgegeven overlap (dan waren ze te groot geweest). Levering na 3 dagen, sneller dan verwacht en zeker gezien de hittegolf toen. Wij bestelde de antraciet doorzichtige versie, en die houdt de zon prima tegen. Een opmerkelijk verschil met de screens! Hierop zie je de zwarte dopjes niet vanop een afstand. De screens zelf vallen ook helemaal niet op vanop de straatkant (we hebben gebroken witte ramen). Ze hebben meer de kleur van glas en vallen daarom niet op. Ik ben ook tevreden van de doorzichtigheid, een donkere screenkleur geeft nog een beter en natuurlijker zicht naar buiten dan de lichte kleuren. Makkelijk te plaatsen en te verwijderen, want we zullen ze enkel gebruiken in periodes met te veel zon of hittegolf. Opbergen gaat prima in de kartonnen verzendkoker. Ik ben hier zeer tevreden over, en zal er voor nog enkele ander eramen bestellen.

De screens zijn hun geld waard!

Ik koos voor witte sunblocks. Tijdens de voorbije hitte periode was het in mijn hall beduidend koeler dan voorheen! Dat er geen inkijk meer mogelijk is, stoort mij niet. Wat er buiten gebeurt is nog nauwelijks zichtbaar, maar er komt wel voldoende licht binnen; het licht aansteken is in geen geval nodig. Dat de screens niet 100% strak hangen, is omdat ik de afmetingen berekend had van raam tot raam ipv van voeg tot voeg. Sun Eclipse is een prima oplossing als je om één of andere reden geen screens in geleiders kan laten plaatsen

Eindelijk de oplossing waar we naar zochten

We waren al een tijd op zoek naar zonwering die op het raam bevestigd kan worden. Sin Eclipse bied de perfecte oplossing. De kamers zijn zeker een paar graden koeler dan zonder de schermen.

Erg mooi!

De screens heb ik nu ongeveer twee weken in gebruik. Ze bevallen erg goed! Of het echt werkt bij de warmte, dat weet ik niet. Ik kreeg de screens net na de warme periode :) Ik zou SunEclipse wel willen adviseren om een alternatief te bedenken voor de sticker. Er staat op de screen een sticker met voor welk raam het bedoeld is, maar die sticker valt er snel af. Misschien dat er een etiket aan de binnenkant genaaid kan worden waarop gestikt is voor welk raam. Verder blijven de zuignappen ook goed plakken, de storm hebben ze doorstaan!

Prima oplossing voor een eenvoudige zonwering.

Voor een huurappartement hadden we snel een oplossing nodig voor zonwering. Installeren van een dure oprolbare oplossing was niet mogelijk. De Sun Eclipse screens zijn een prima alternatief. Snelle levering en de montage met de zuignappen werkt prima. Ze blijven ook na een warme periode goed zitten.

Beter dan verwacht

Wij zijn heel tevreden met onze screen. Bestellen is eenvoudig, de levering snel. En ophangen gaat makkelijk. Jammer dat er bij onze screen 1 zuignap te weinig zat, maar die werd onmiddellijk nagestuurd. Wij hebben gekozen voor een sunblock screen. Het houdt de zon heel goed tegen en toch kan je nog naar buiten kijken. Heel efficiënt!

Volledig volgens verwachting.

Zeer eenvoudig te plaatsen. De temperatuur op de slaapkamer werd weer draaglijker en wat betreft verduistering ook zeer tevreden. Kortom wij zijn zeer tevreden met onze screens, hebben onmiddelijk voor de achterkant ook besteld.

voldoet aan de verwachting

Was 40° in de keuken door de erker,met sun eclipse was de temp. na enkele dagen met 12° gezakt en kon ik terug deftig koken. liliane

Zeer goede oplossing als alternatief voor veel duurdere screens

Ons nieuw huis is zeer goed geïsoleerd maar heeft veel ramen. Daardoor raken de kamers heel snel verhit en kan de warmte er niet meer weg. Ik zocht een goedkope oplossing om die warmte buiten te houden, maar niet ons zicht naar buiten. De dag dat de screens geleverd werden (begin maand augustus, toen de hittegolf fel en hard toesloeg), scheen de zon weer heel fel op de ramen van de kamers. Tijdens het plaatsen van de screendoeken stond ik in de felle zon en was ik enorm aan het zweten. Eens de screens geplaatst en ik achter het gesloten raam stond, was ik versteld van het warmteverschil. Ongelooflijk. Echt waar! Ik voelde absoluut geen fel zonlicht meer, maar alleen maar de koelte van schaduw. Wauw! Yesss! Meteen wist ik dat dat de juiste oplossing was. Ik had dan alleen nog schrik dat de zuignappen regelmatig zouden loskomen maar we hebben ondertussen al felle windstoten van 90 km/h gehad en enorme regenbuien en de zuignappen verroeren niet. Echt fantastisch. We wilden ook niet dat ons huis ontsierd zou worden door het plaatsen van extra screens, maar ik vind dat dat bij ons absoluut heel goed is meegevallen. Eens de koude periode er zal aankomen, kunnen we dan gewoon die screens vlot verwijderen en opbergen in de geleverde kartonnen koker. Ik ben echt super content. Laat de zon maar schijnen!!

Prima prijs/ kwaliteit verhouding

Duidelijke bestelwijze, nette levering, handleiding via mail voordien toegestuurd gekregen, paste correct. 2 voor bijkeukendeur en keukenraam besteld omdat de zon hier ‘ s morgens vroeg al op staat. Omdat alleen tijdens extreme hitte hier raambescherming gewenst is, gekozen voor dit alternatief van suneclips, minder kostbaar dan screens voor de korte periode die nodig is.En geen permanente bevestigings materialen op je hout ed. Kan helaas geen foto bijvoegen omdat we ze enkele dagen terug Verwijderd hebben en opgeborgen in de koker voor volgend jaar. Bevestiging ging prima, zaten er precies op maat keurig voor. Enige minpuntje wat ik ook al eerder las, zijn de zwarte doppen op de lichte screens. Verder erg blij mee.

Prima systeem

Wij hebben deze screen gemonteerd op een klein slaapkamer raam van ons chalet om zonlicht (en warmte) en inkijk te voorkomen. De screen hebben wij nu enige weken in gebruik en voldoet uitstekend. De montage met de zuignappen is eenvoudig en doeltreffend. Na de bestelling werd de screen snel en keurig geleverd in een beschermende koker.

Goede oplossing !

Ivm toogramen en een beschermd stadsgezicht is deze oplossing ideaal. Geen definitieve bevestigingen en maximaal comfort. Het scheelt echt enorm ten opzichte van alleen de gordijnen doordat de warmte nu buiten blijft. Het bevestigen gaat makkelijk net als het demonteren.

Gewoon goed

Besteld voor de stacaravan.Ziet er uit zoals beloofd! Snel geleverd! Gewoon top.

Goed product, netjes en snel geleverd!

Wij hebben de sun eclipse op onze lichtstraat gemaakt, scheelt enorm in de warmte, heel gemakkelijk te bevestigen en weer te verwijderen nu de zomer voorbij is. Zeker aan te raden, goede oplossing.

Prima product!

Ik gebruik het aan de buitenkant van al mijn ramen waar de zon 's middags op staat. De ramen blijven hierdoor binnen koel. Het scheelt heel veel warmte in huis. Geen problemen ervaren tijdens de storm (francis) vannacht: het product blijft dus goed zitten! De medewerker van het bedrijf die ik gesproken heb was heel behulpzaam en vriendelijk.

Perfecte oplossing voor mijn lichtstraat

Eindelijk een goede oplossing voor zonwering op de lichtstraat van mijn veranda. Gekozen voor de witte variant met maximale zonwering. Prima keuze, want deze houdt veel warmte tegen zonder dat het te donker wordt onder de veranda. De zonwering zit stormvast en kan dus gerust de hele zomer blijven zitten. Klein (logisch) minpuntje is dat je vanaf de onderkant de zuignappen ziet zitten. Maar in overleg met Sun Eclipse (vooraf werd telefonisch contact opgenomen om alles goed af te stemmen) zitten ze mooi verdeeld over de drie vakken. Ik ben er blij mee!

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE