Prettige kennismaking

We hebben eerst wat getwijfeld wegens de kostprijs, maar hebben de screens toch maar besteld voor onze veranda. Bovenop ligt een mat maar dit houdt de zon aan de zijkanten niet tegen. We hebben ze stevig op de proef kunnen stellen met eerst stevige bijna-stormwind en dan die hittegolf. De plaatsing was eerst wat moeilijk want de zuignappen kwamen los, er was geen instructie bij de levering, maar die vonden we wel op de site. Dan was het heel gemakkelijk en alles is stevig blijven zitten. We hebben gekozen voor optimaal zicht in het wit en we hebben nooit meer de hitte van vroeger gevoeld. De screens temperen de hitte en het werd nooit heter dan de buitentemperatuur, wat vroeger wel het geval was. Pluspunt is ook dat de witte screens niet vuil worden.

Ophangen is lastig maar het werkt tegen hitte

Ophangen is lastig: de schermen vielen de hele tijd van de ramen. Ik moest echt heel veel proberen totdat ze bleven zitten, het is niet vanzelfsprekend hoe je ze moet bevestigen. Tegen de hitte werken de schermen goed.

makkelijk systeem en prima service

Ik had om te proberen 2 screens besteld voor onze slaapkamer. na ontvangst gelijk geprobeerd echter bleven de zuignappen niet zitten. Nadat ik hierover geïnformeerd had en Sun Eclipse uitleg had gegeven hoe dit te doen was het een makkie en werkte alles perfect. Wij zijn er super blij mee.

Een echte aanrader!

Uitermate blij met deze aanschaf. Wij gebruiken ze op onze stacaravan waar reguliere zonwering met schermen eigenlijk niet te monteren zijn. De bevestiging gaat uitstekend als ik het vooraf lezen van de handleiding wel een must. Ook met forse wind en regen geven de zuignappen geen krimp en blijven de schermen stevig zitten. Als ik al een minpunt zou moeten noemen dan is het dat zes zwarte ‘moertjes’ op grijswitte schermen wel heel opvallend is.

Eenvoudig, effectief, beetje prijzig

Eenvoudig: simpel aan te brengen o.b.v. papieren instructie. (een video zou mij nog meer aanspreken) Effectief: scheelt echt in warmte, kwam goed uit deze zomer. Goed zicht naar buiten. Zwarte draaiknoppen op licht grijze zonwering vallen erg op. (in dezelfde kleur als zonwering zou beter staan) Beetje prijzig: Veel voordeliger dan vaste zonwering, maar het telt toch op. (maar ik zou niet meer zonder willen)

Snelle en makkelijke zonwering die werkt !!

1e dag van aankomst gelijk gemonteerd op de ramen. Even zoeken hoe ....zat geen handleiding bij maar op de site al snel een duidelijke handleiding gevonden. Heeft er 3 weken met die mega hitte, 38 graden, opgezeten en het werkt super. Je merkt het verschil maar je kan zelf nog wel naar buiten kijken. Erg prettig dat je zicht niet geblokt is. Ik raad het iedereen aan die een makkelijke, passende en snelle oplossing wil. Geen foto's want heb hem net gisterenavond verwijderd en opgeruimd in de handige koker.

super oplossing

Echt super spul, gemonteerd op de eerste etage. Even de ladder op, hebben het de hele zomer laten zitten

werkt goed, houd de zon buiten en zicht goed

we hebben de doorkijk variant, makkelijk op te meten en makkelijk te gebruiken, werkt goed op plekken waar andere zonwering lastig is.

Blij met deze simpele maar erg doeltreffende goede oplossing

Waren erg blij om deze advertentie te zien....besteld en erg blij met resultaat. Eindelijk een mooie oplossing om de zon tegen te houden, ook als het waait hangt het goed stevig vast.

Snelle levering. Eerst problemen met de zuignappen dus even ge- appt en ik werd per omgaande teruggebeld. Bleek dat Ik de montage handleiding over het hoofd had gezien! Na deze gelezen te hebben was het zo gedaan. Ook na een flinke wind tijdens een onweersbui bleef hij keurig zitten.

Makkelijk ik gebruik, redelijk aan de prijs voor het soort oplossing

Het besellen gaat heel eenvoudig je geeft de maten door je kiest de kleur en het type doek en klaar. Leveren duurde wat lang ca 10 dagen maar hier werd netjes over gecommuniceerd. Het aanbrengen van de doeken middels de zuignappen en vlindermoeren gaat vrij eenvoudig. We hebben de doeken gelijk goed kunnen testen wat we stonden aan het begin van een relatief lange hittegolf (aug 2020) Helaas werd het niet echt heel koel in de ruimte wat we de schermen gebruikte, maar eerlijksheidshalve moet je hier natuurlijk ook andere oorzaken bij betrekken. Het was gewoon heet en je kunt in mijn beleving de schermen hiervan niet alleen de schuld geven dat het niet koel was in de betreffende kamers. We zien wel dat in ‘normale’ omstandigheden het een graad of 4 scheelt. Op zich netjes. Wel vind ik kijkend naar de prijs en de geleverde oplossing het relatief duur. Natuurlijk zonnewering middels een cassette is vele malen duurder, maar ruim 200 euro voor twee ramen vind ik vrij prijzig voor de oplossing die geboden wordt. Ik vind het lastig om dit product aan te bevelen ja of nee. Ik ga toch voor ja. In ‘normale’ omstandigheden werkt het prima. Is het prijzig ja, maar zelf met aluminiumfolie gaan rommelen of weet ik wat kan ook maar dit staat product staat wel netjes en is makkelijk bruikbaar en herbruikbaar.

Werkt prima en ziet er goed uit.

Ik had eerst voor de slaapkamers de screens met maximale zonwering besteld. Deze laten minder licht door, maar houden de zon goed tegen. Ik merk behoorlijk verschil in temperatuur in vergelijking met de oude situatie. Een aantal weken daarna heb ik ook voor beneden screens besteld met maximaal zicht. Je kunt dan nog redelijk goed naar buiten kijken, maar je hebt geen directe inval van zonlicht meer. Scheelt duidelijk een aantal graden. Het ziet er ook fraai uit en de zuignappen blijven zeer goed zitten. Wordt bezorgd in stevige kokers, waar je ze in de winter weer in kunt bewaren.

Zéér tevreden

Om het doek voor strak te hangen is even oefenen maar het resultaat is erg mooi! Door de witte kleur blijft het lekker licht binnen en de warmte buiten! Nog geen wind of regen gezien deze hittegolf dus daar kan ik niets over zeggen, de zuignappen voelen wel erg stevig vast te zitten.

Prima schermen

De schermen werden netjes verpakt vrij snel geleverd. Ze passen perfect op de ramen. En met wind en regen tot nu toe geen last. Het enige puntje wat iets lastiger was. De zuignappen. Daar moet je wat aandacht aan besteden. Sommige lieten los. Maar nadat ik deze nat had gemaakt en weer zorgvuldig had vastgezet. Bleven ze goed zitten. We hebben de meest verduisterende witte buiten doeken. En ze houden uitstekend de warmte buiten.

servicegericht, denkt mee in oplossingen. Zeer attent

Vlotte levering en prijs/kwaliteit een goed product

Tijdens de hittegolf van de laatste dagen heeft dit product zijn nut bewezen. Een aanrader!

Deugdelijk product dat écht werkt tegen de warmte

Duidelijke website, levering binnen de aangegeven periode, bevestigen gaat gemakkelijk en zit goed vast! Voor onze dakkapel waren ‘normale’ screens geen optie vanwege de beperkte ruimte tot de dakgoot en warmtewerende folie werkte helaas niet....de screens van Sun Eclipse wel!

Super! Zeker met het weer van afgelopen week!

Ze hangen sinds een paar weken. Als je volgens de gebruiksaanwijzing werkt is het heel eenvoudig. Je kunt (als je de open versie kiest) ook prima naar buiten kijken!

Zeer positieve ervaring

Vlot en netjes geleverd en t werkt perfect tegen de warmte

Werkt goed.

Haalt de scherpe kantjes er van af met deze zeer warme dagen. Een goed product. Johan

Goede informatie vooraf en snel geleverd

Ik heb eerst vooraf informatie opgevraagd en kreeg daar snel reactie op. Daarna besteld en snel geleverd. Makkelijke montage op onze dakramen en zeer zeker warmtewerend. Wij zijn er erg blij mee.

Scheelt qua temperatuur een slok op een borrel

Mijn schermen waren precies op tijd voor de hittegolf. Monteren blek simpel en ze houden de zonnestralen goed tegen. Ik ben een zeer tevreden klant.

Prima levering, zit perfect voor de ramen

Prima zonneschermen voor een goede prijs. Scheelt heel veel warmte in huis.

Werkt goed

Erg blij met de sunscreens. We hebben de screens met optimaal zicht aan de binnenkant van de ramen in de woonkamer. Deze houden veel warmte buiten. We merkten meteen het verschil. We hadden wat problemen met de zuignappen en kregen meteen nieuwe toegestuurd. Prima service dus! Binnenkort bestellen we de screens met maximale sunblock voor de slaapkamer.

Wauw

Ondanks dat ik een beetje sceptisch was zijn de schermen geweldig. Heb de niet doorkijkende schermen voor binnen. In de slaapkamer. Vooral deze dagen met 35 graden ongeveer doen ze het heel goed. Uiteraard is het nog een sauna maar wel beduidend minder heftig dan voorheen. Kan gewoon elke avond slapen met 1 ventilator ipv niet slapen en 3 ventilatoren. Voor mij echt een uitkomst. Ze zijn super makkelijk te installeren (wel even de handleiding uit de mail halen) met de zuignappen. Heb een huurhuis dus moet oppassen. Ben er enorm van aan het genieten

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE