zeer blij mee en het klopt bijna tot niks geen warmte door laat

Tot op heden een goede ervaring

Makkelijk te plaatsen, geplaatst op de 4 ramen van onze bovenslaapkamers. Houdt de slaapkamers met deze hittegolf minder warm dan zonder de screens. Geen inkijk maar je kan wel van binnen naar buiten kijken.

Maakt duidelijk verschil qua temperatuur

De screen zorgt ervoor dat de temperatuur echt wel lager is, zeker met dit extreem warme weer een uitkomst. Het plaatsen was even lastig, maar hij zit. Ik heb precies volgens de aanwijzingen gemeten, maar vind het echt jammer dat de oversteek niet een cm meer is. Er komt toch net een kiertje zon langs de rand. Als dit niet het geval was geweest had ik zeker een ster meer gegeven

Zeer degelijk product dat gemakkelijk te bevestigen is.

De bestelling werd snel en correct geleverd. Bij het bevestigen van de zuignappen maakte ik aanvankelijk de fout ze vooraf te bevochtigen. Dit blijkt niet nodig te zijn. Integendeel, ze zuigen veel steviger aan in droge toestand. Ziet er stevig uit, hoewel ik nog geen ervaring heb met winderig weer. Ik heb gekozen voor de doorzichtige variant maar het effect van de zonnewering is duidelijk merkbaar.

Zeer doeltreffende zonneschermen

momenteel in de hittegolf is het in mijn living (met 2 grote ramen op de zuidkant) 24 graden.

doet wat het moet doen

Eerst één screen besteld voor de overloop en dat hielp zo verrassend goed dat we ze ook voor de hal beneden hebben besteld. De 2 cm. extra voor een kozijn van minder dan 2 cm. diep maakt dat het eigenlijk niet strak genoeg zit en er wat zonlicht langs komt en dat vind ik wel een beetje jammer. Op een klacht van een vlek op een geleverde screen werd heel adequaat en goed gereageerd. Heel tevreden

Hadden we veel eerder moeten dien!

Zelfs het thuiswerken tijdens een hittegolf is aangenaam.

Héél tevreden over de aankoop!

Ik heb de screens geïnstalleerd op de schuine ramen van de keuken en dat scheelt echt heel veel qua temperatuur. Een meer dan nuttige aankoop!

genieus in zijn eenvoud

vlugge levering - goede resultaten

Ze staan prachtig en dien waarvoor ze bedoeld zijn.

De schermen zijn eenvoudig te bestellen en na levering ook eenvoudig te installeren. Ze geven de kamer een chique uitstraling en houden goed de warmte tegen. Zeker aan te raden!

Snelle levering en het doet wat ze beloven

super blij met onze sunscreens...perfect op maat snelle levering en het scheelt zeker 5 graden in de slaapkamer ..blijven ook heel goed zitten en makkelijk te bevestigen

Heel erg doeltreffend

Huis blijft aangenaam koel. Normaal bij temperaturen boven de 30 graden staat de airco continu te draaien. Nu nog niet eens aangestaan. Wel de tijdrovende klus van het aanbrengen van de zuignappen omzeild en brede elastieken aangebracht. Werkt supersnel en alles staat mooi strak gespannen.

Creatieve oplossing

Alles naar verwachting, houdt de hitte buiten!

scheelt echt een paar graden

Ik heb wel een paar weekjes op mijn bestelling moeten wachten, maar het werkt perfect. Gemakkelijk te monteren. Aan binnen of buiten zijde. Het scheelt behoorlijk in temperatuur. Ik heb de minst zon doorlatend gekozen. Deze hangen in de kantine van ons bedrijf.

Fantastische oplossing

Recent screens aangeschaft voor het keukenraam. Na 2,5 bloedhitte door tuin op het zuiden toch maar eens een oplossing gezocht. Dit had ik veel eerder moeten doen! Makkelijk te bestellen, snel geleverd! Makkelijk op te hangen en het doet echt heel goed z’n werk! Gisteren gemerkt dat het zo’n 4 graden scheelt met vorig jaar tijdens de hele warme dagen. Wij zijn heel blij!

Positief verrast

Ik had deze screens in juni besteld omdat we het vorig jaar wat te warm hadden boven en moeilijk de warmte konden buitenhouden met enkel de gordijnen op ons balkonnetje (zuidgericht). Ik heb hiervoor gekozen omdat het toch heelwat goedkoper is dan een echte screen. De installatie ging vlekkeloos, soms ben je wel met 2 nodig voor de grotere ramen zoals bij mij... maar eenmaal vast komt hij niet meer los. We kozen voor de kleur Boulder in maximaal zichtdoorlatendheid en is zeer mooi uitgevallen bij onze ramen in ral 7044. Het tegenhouden van de warmte doet het zeer goed. Nu met de eerste hittegolf merken we een groot verschil. Het glas zelf warmt niet meer op en dus veel langer koel binnenshuis. Je kunt ook nog steeds goed naar buiten kijken. Na het seizoen de screens afnemen, oprollen en op zolder leggen. Kortom zeer tevreden van mijn aankoop! Bedankt Sun Eclips

HET SCREEN HANGT VOOR HET KAMERRAAM OP DE BEGANE GROND EN PAL OP HET ZUIDEN, DUS VOLOP ZON. VORIGE WEEK MET DIE WARME DAG WAS HET BINNEN 6 GRADEN KOELER DAN BUITEN, DUS DAT WAS HEERLIJK. HET OPHANGEN WAS WEL EVEN EEN DINGETJE VOOR ZO EEN GROOT RAAM, MAAR HET IS DE MOEITE WAART. IK BEN ER BLIJ MEE

Sun Eclipse: goede screens én uitstekende service

Diverse screens besteld voor mijn glazen balkon, maar o.a. ook voor de woonkamer (Maximaal Sunblock). Mooi systeem met zuignappen en het houdt werkelijk een groot deel van de warmte tegen! Daarnaast zeer goede dienstverlening van Sun Eclipse! Chapeau...!

Werkt echt.

Houdt warmte goed tegen. Achteraf had ik toch liever de meer doorlaatbare besteld, maar dat is mijn fout, want het stond goed beschreven. Jammer dat de bevestigingsmoeren zwart zijn. Enkele moeren zijn lastig vast te schroeven. Tip: deel met schroefdraad ietsepietsie langer maken.

Werkt uitstekend!

Wij hebben gekozen voor een (wit) maximaal sunblock scherm, en het werkt prima! Het is niet meer verschrikkelijk warm op de kamer en het laat nog voldoende zonlicht binnen ook. Niet dat het gewoon donker op de kamer is, bij daglicht. Het was simpel om te monteren, dankzij de duidelijke handleiding. Ik heb er nog 2 aangeschaft!

Doeltreffend, betaalbaar en eenvoudig te monteren

Eerst een bestelling gedaan voor 1 raam om te kijken of het wat zou zijn. Binnen 24 uur al zo'n verschil, dat ik er voor de 4 ramen op het zuiden ik meteen besteld heb. Ze zijn antraciet, bevestigd aan de buitenkant en met maximale zonwering. Ogenblikkelijk na de montage voelde het koeler er wat bleek, er was nog goed doorzicht.

Goede waar voor een klein bedrag

Levering conform communicatie (duurt vanwege drukte 2 weken) Houdt warmte goed tegen. Jammer dat de bevestigingsmoeren zwart zijn. Enkele moeren zijn lastig vast te schroeven. Tip: deel met schroefdraad ietsepietsie langer maken.

Prima en betaalbare oplossing voor ramen bijkeuken

Wij hebben gekozen voor de binnenversie met totale sunblock. Wij konden toch al niet door de ramen heen kijken in onze bijkeuken/berging. Ze hangen nu een paar uur en we merken al een positief verschil in temperatuur. Wij zijn er blij mee.

Mooie oplossing tegen warmte en fijne service

Ik heb de versie die een de binnenzijde bevestigd wordt aangeschaft. Het bevestigen van de zuignappen kost wat tijd voordat ze goed vast zitten, maar dan zitten ze uitstekend. Met de aangegeven maten past het screen perfect voor het raam. Houdt de warmte goed buiten.

sceptisch werd tevreden

We bestelden de screens omdat het de enige oplossing was die we nog niet probeerden en het nodig hadden. spannend afgewacht en dan geïnstalleerd . Op enkele zuignappen met kuren na ging dat erg vlot en het leukste was dat de claims allemaal kloppen. Het werkt. Je hebt wat geduld nodig eer alle zuignappen blijven zitten maar het resultaat is verbluffend. comfortverhogend en verkoelend. TOP

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE