Zeer goede en snelle service

In huis is opmerkelijk koeler

Het werkt echt!

Ik heb deze aan de buitenzijde van de kinderkamer geplaatst. Daar staat de zon van 16 tot zons ondergang op. We hebben de versie dat je er door heen kan kijken en dat is super goed. Normaal liep het tot 30 graden op, maar nu 22 graden. De warmte blijft buiten ipv achter het gordijn

Super oplossing

Met drie grote ramen op de slaapkamer werd het erg warm. Nu met de Sun Eclipse is het verschil aanzienlijk!

Functioneel product

Prima werkende oplossing en betaalbaar.

Lekker koel met thuiswerken door corona!

Sinds ik bijna continue thuis werk door maatregelen rondom corona, bleek het al snel dat mijn werkkamer erg warm werd. Het zonlicht wordt nu buitengehouden, terwijl ik er wel doorheen kan kijken. Top, een betaalbaar alternatief voor een airco!

Goede betaalbare oplossing, duidelijk minder warm in huis!

Voor een van de slaapkamers op het zuiden twee screens besteld om te bekijken hoe het bevalt. Antraciete variant voor buiten gekozen, het is wel behoorlijk donker op de kamer. Dat je nog wel naar buiten kunt kijken vind ik een groot voordeel en we merken duidelijk verschil qua temperatuur! Zeker een goede (betaalbare!) oplossing om de warmte buiten te houden..

Goed advies op maat en super snel geleverd

Omdat ik een schuifraam kan er moeilijk 1 doek aan de buitenkant gemobteerd worden. Vandaar heeft suneclipse mij geadviseerd om gebruik te maken van 2 deeldoeken, 1 aan de binnenzijde en 1 aan de buitenzijde. Het beste zonwerend is voor de binnenzijde de witte variant, vandaar heb ik deze beide doeken in wit genomen. Aan de zijkant van het huis gewoon enkel doek amtraciet genomen.

Gebruiksvriendelijk, kwalitatief en doet wat het moet doen.

We hebben voor de antraciet sunblock screens gekozen. We hebben ze nu ongeveer een maand. Een merkelijk verschil met voorheen. Zuignappen houden goed. Een leuke extra ervaring is dat men niet naar binnen kan kijken maar dat je zelf wel nog een goed zicht naar buiten hebt. De service was uitstekend. Ook goede en snelle communicatie indien je vragen hebt. Gebruiksvriendelijke online tool om bestelling in te geven. Snelle verzending in een degelijke verpakking.

Slim, kwalitatief goed en handig product.

1 screen besteld om uit te proberen. Makkelijk te monteren, zit als een huis en houdt echt veel warmte tegen. We gaan er meer bestellen!

Zeer goede service en goed product.

Na veel googelen en steeds torenhoge prijzen kwam ik uit bij Sun Eclipse. Om niet gelijk in het diepe te springen (ik was wat wantrouwig over de bevestiging) heb ik eerst 2 screens besteld. De zuignappen van het nieuwe type zijn zo sterk dat al mijn twijfels zijn weggenomen. Wat een super product voor een lage prijs. En wat een service.

Echt fantastische ervaring.

Ik heb alles zelf opgemeten en besteld. Ik had teveel betaald omdat ik bij De bestelling iets verkeerds had aangetikt. Werd meteen opgebeld en het teveel betaald geld terug gestort. De bestelling kwam precies op De afgesproken dag. Ze zijn gemakkelijk om op te hangen en ze zien we goed uit. TOP service.

Makkelijk en doelstreffend

We hebben de screens aangeschaft voor onze nieuwe stacaravan. Deze oplossing is ideaal omdat je in een kunststof caravan niet wilt boren. We hebben ze nu een maand in gebruik en ze blijven perfect zitten.

Ik had fouten gemaakt en werd daarover gelijk gebeld. Zeer prettig dat er werd meegedacht over maten en keuzes. Top, erg klantgericht. En de zonwering is heel mooi.

Doeltreffende makkelijke oplossing tegen de warmte

Netjes verpakt, duidelijke beschrijving. Ook weer makkelijk weg te halen als je de screens niet nodig hebt (in de winter). Lijkt me ook handig voor woningen waar je niets aan mag veranderen, zoals huurwoningen, monumentale panden, etc...

Goede en goedkope oplossing tegen de warmte

Sun eclipse besteld voor de lichtstraat van zuidwest gerichte veranda. Laat nog voldoende licht door en houdt toch de warmte tegen.

Heel erg tevreden over het effect

Het mooi handig en stijlvol zonder te boren of garen te maken

Voldoet aan wat het moet doen

Screens netjes ontvangen, er ontbraken zuignappen en een beschrijving, deczuignappen en beschrijving keurig na gestuurd. Van de 4 screens er 2 goed, de andere 2 met een hoekje eruit bleven niet goed zitten, na overleg 2 nieuwe gekregen die wel beter zijn. Op en aanmerking: 2 screens die niet vierkant zijn maar met een hoekje er uit zijn slordig gesneden, zit in allebei 2 knipjes(te ver door gesneden) die er niet in horen, dat is jammer. Tevreden naar de werking, houd een hoop warmte tegen

TOP!

De levering, conform informatie op de website. Product is compleet en goed verpakt geleverd. Duidelijke handleiding en makkelijk te monteren. Vast is vast. (Kind kan de was doen ;-p)

Goede service, goed product. Top!

Vanaf het contact en advies tot het monteren en gebruik een goede ervaring. Ik heb onder een klein randje open voor extra licht. Ook bij winderig weer blijven ze goed zitten. En ik kan voortaan toch een beetje zon binnenlaten, zonder de gordijnen dicht te doen waardoor het meteen helemaal donker was, zonder dat de warmte binnen komt. Echt top!

Goeie en effectieve zonwering

In onze woning hebben wij een aantal ramen met afwijkende vormen (driehoeken etc). Hierdoor is goede zonwering vinden lastig. De zonwering van Sun Eclipse is perfect op maat gesneden. Het bevestigen op een raam is even een werkje maar als je het eenmaal doorhebt gaat dit makkelijk. Zelfs met harde wind blijven de zuignappen goed zitten. De ruimtes waar de zonwering bevestigd is zijn nu zo'n 3 a 4 graden koeler. Ook goede communicatie en als er vragen zijn of onduidelijkheden, goede support. Een aanrader!

Super oplossing en heel betaalbaar!

Dacht dat de zon het bovenste raampje niet raakte maar bleek wel zo te zijn dus toen gelijk nog een besteld. Maar zelfs zonder het kleine schermpje merkte ik het verschil al. Én heeel belangrijk hij hangt na week met windkracht 7 op 3 hoog nog steeds! En daar was ik nog het meest bang voor. Hele vriendelijke service toen ik advies nodig had i.v.m. raamsponning. Kortom: Top!

Ideaal!!

Ondanks de drukte snel geleverd.

Jammer van de zwarte doppen

Snelle levering en goede instructies. Als je het met z'n 2-en doet is de screen zo geplaatst. Wat ik ontzettend jammer vind is dat bij een wit screen zwarte doppen worden geleverd. Dat staat echt niet fraai. Voor mij reden om voor overige ramen in huis naar een andere oplossing te zoeken.

Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend

Tempert warmte, maar laat nog genoeg licht door bij sombere dagen

Prachtig!

Goede communicatie, een echt mooi product voor een goede prijs. We zijn er blij mee!

110 Polderstraat

Veldhoven 5509 LE